PMquote:
quote:
Waarom moet je janken dan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik opgehouden ben met janken bekijk ik wel of ik iets terug stuur.
Om mijn PM.quote:
hier met dat ijs!quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Je heb gisteren al opquote:
Ben en Jerry's, Cookie Dough?quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Het is frustrerendquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is wel klaar nu
hoiquote:
Hai.quote:
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nuquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny je bent te sloom voor mij
Niet van mijquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik lust er wel pap van
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nu
Kruisverhoor?quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoor
Deze vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar lust ik wel 2 bakken van
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou watquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kruisverhoor?
Ik heb niet eens wat gevraagd. dan is het toch geen kruisverhoor
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoordquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou wat
Ze wil alles wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieusquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
maar dat hoor ik te wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Size doesn't matter.quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Ik heb t over kledingquote:
Nergens. Schopje ONZquote:
'gewoon intresse'quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieus
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomen
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus een privé slowchat in een slowchat?
2.3 komt binnenkortquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
En hebben de android gebruikers als versie 2.29 geïnstalleerd staan?
No shit. 2.29 is net uit.quote:
Ik draai eeuhmquote:
quote:
Wat komt er nu dan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
waar is Benny nu dan?
ik was nog niet klaar
Ja dat merk je vanzelf wel. wel serieus antwoorden want ik ben ook serieus, als je vragen hebt mag je die uiteraard stellenquote:
Ja ik doe voorzichtigquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Symphonic het volgende:
Doe je wel een beetje voorzichtig met Benny?
Ik moet een beetje op hem passen
Okequote:Op maandag 6 december 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik doe voorzichtigik onderwerp hem alleen aan een vragenlijst
HAHAHAHAAHA JE HEB EEN AUTO UPDATE-BANquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn auto-update doet het niet meer, dus ik vergeet telkens dat er nog mensen posten.
Open er een KLB topic overquote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Mijn auto-update doet het niet meer, dus ik vergeet telkens dat er nog mensen posten.
Dat is met veel chocolade toch? Er is er ook 1 met banaan chocolade en noten. Die vind ik niet lekker. En de sorbets vind ik ook niets.quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
die New York fudge ding is ook lekker
Moet ik je komen klappen?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
HAHAHAHAAHA JE HEB EEN AUTO UPDATE-BAN
quote:
ja ooh die is zo lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 20:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is met veel chocolade toch? Er is er ook 1 met banaan chocolade en noten. Die vind ik niet lekker. En de sorbets vind ik ook niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Kusje erop?quote:Op maandag 6 december 2010 20:23 schreef Myraela het volgende:
Wat is er?quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik word gewoon knettergek hier![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Maar waar zit haar knetter?quote:
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.quote:Op maandag 6 december 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik met 2 en ik word al gek, kun je nagaanquote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.
Hehehe nu ik verder nadenk...quote:
Grove woorden, Mir.quote:
nou waar zit mijn knetter?quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Hehehe nu ik verder nadenk...
quote:Op maandag 6 december 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ben met vijf mensen aan het PM'men.
populaire mensen hier.quote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik met 2 en ik word al gek, kun je nagaan
Tussen je billenquote:Op maandag 6 december 2010 20:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou waar zit mijn knetter?
wat is een knetter eigenlijk?
Mijn gesprekken zijn ook niet zo speciaal hoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mijn gesprek wat minder spectaculair is... Ik ben nu heel nieuwsgierig
Ze weet nog net neit mijn schoenmaat.quote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mijn gesprek wat minder spectaculair is... Ik ben nu heel nieuwsgierig
Nou voor deze ene keer, ik wil wel antwoord als je terug bentquote:Op maandag 6 december 2010 20:32 schreef iBenny het volgende:
Ik ben er fftjes vantussen... ben over een uurtje weer terug
Kun je wachten CC?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |