PMquote:
quote:
Waarom moet je janken dan?quote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik opgehouden ben met janken bekijk ik wel of ik iets terug stuur.
Om mijn PM.quote:
hier met dat ijs!quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Je heb gisteren al opquote:
Ben en Jerry's, Cookie Dough?quote:Op maandag 6 december 2010 20:07 schreef Myraela het volgende:
Mag ik mee janken? Voor de gezelligheid. Met voorkeur met een bak ijs en een film op de bank onder een dekentje.
Het is frustrerendquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, het is wel klaar nu
hoiquote:
Hai.quote:
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nuquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
Benny je bent te sloom voor mij
Niet van mijquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar ik lust er wel pap van
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoorquote:Op maandag 6 december 2010 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, ik dacht dat het wel klaar was nu
Kruisverhoor?quote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik ben nog niet klaar met het kruisverhoor
Deze vrouwquote:Op maandag 6 december 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar lust ik wel 2 bakken van
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou watquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Kruisverhoor?
Ik heb niet eens wat gevraagd. dan is het toch geen kruisverhoor
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoordquote:Op maandag 6 december 2010 20:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij hoeft mij ook niks te vragen, ik vraag jou wat
Ze wil alles wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieusquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wil je een serieus antwoord of heb je zoiets van... boeit mij het antwoord
maar dat hoor ik te wetenquote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Size doesn't matter.quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ze wil alles wetenZe weet zelfs mijn size
Ik heb t over kledingquote:
Nergens. Schopje ONZquote:
'gewoon intresse'quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik wil een serieus antwoord want ik ben ook serieus
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Waarom geloof ik dit niet?quote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja wat nou, dit is een standaard verhoor die in de loop van de tijd bij iedereen wordt afgenomen
Inderdaadquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat maken ze ons alleen maar wijs.... op de televisie beweerde ze wel anders
Jaquote:Op maandag 6 december 2010 20:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Dus een privé slowchat in een slowchat?
2.3 komt binnenkortquote:Op maandag 6 december 2010 20:16 schreef Ezechielk het volgende:
En hebben de android gebruikers als versie 2.29 geďnstalleerd staan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |