Meid, wat een avontuur ook weer!quote:Op maandag 6 december 2010 19:28 schreef monsterd. het volgende:
Hoi![]()
Was ik net weer even opzoek naar een parkeerplek.. reed ik eigenlijk al te ver door (naar mijn inziens te ver om nog naar mijn flat toe te lopen). Dus toen dacht ik van goh, ik kan ook wel eens even doorrijden even kijken wat daar allemaal is aan bebouwing etc. Kom ik dus terecht in een straat waar er nog meer sneeuw lag (lees als: waar de sneeuw van de afgelopen dagen niet los gereden was) en waar ik dus helemaal al scheel doorheen reed. Ik draaide op een gegeven moment mijn stuur helemaal naar rechts, reageerde de auto totaal niet op. Onderweg in diezelfde straat ben ik 3 x vast te komen zitten, bijna tegen een tegenligger opgeknalt(of hij op mij), omdat ik niet aan de kant kon (want ik zat vast) en nog verder doorgegleden dan de bedoeling was. Toen besloot ik maar dat het wel genoeg zo was en ben ik het gammele eind weer terug gereden. Nu staat de auto precies voor de deur, maar moest hij wel op de handrem (hij staat nu op een helling). Nu maar hopen dat hij niet vast gevroren is morgen
![]()
quote:Op maandag 6 december 2010 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Meid, wat een avontuur ook weer!![]()
Maar wees getroost, dat heb ik met mijn auto vorige winter ook gehad. Ik rij in Hamburg een smalle weg in de binnenstad op, die in het midden een beetje bol staat. Dus ik stop, glij naar links, kan daar niets aan de doen en kom zachtjes tegen een andere auto tot stilstand (gelukkig geen schade).
ook niet voor een super steile hellingproef?quote:
Kan ook gewoon met de rem hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[..]
ook niet voor een super steile hellingproef?
Nope, dan gebruik ik meestal de "Auto-hold" functie, als ik dan tot stilstand kom blijft de auto staan totdat ik weer gas geef (automaat).quote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[..]
Jawel, weet ik wel. Soms is het alleen fijner, naar mijn mening dan, om de handrem te gebruiken. Dan rolt niet naar achter, terwijl dat misschien wel zou gebeuren als ik de gewone rem indrukquote:Op maandag 6 december 2010 19:58 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met de rem hoor.
Het is maar net wat je gewend bent en wat je persoonlijke voorkeur is.quote:Op maandag 6 december 2010 20:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Jawel, weet ik wel. Soms is het alleen fijner, naar mijn mening dan, om de handrem te gebruiken. Dan rolt niet naar achter, terwijl dat misschien wel zou gebeuren als ik de gewone rem indruk
Automaatquote:Op maandag 6 december 2010 19:57 schreef monsterd. het volgende:
[..]
[..]
Dat is waarquote:Op maandag 6 december 2010 20:03 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gewend bent en wat je persoonlijke voorkeur is.
Ook halloquote:
Is die Neon ook van jou? Dat is toch een Neon?quote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef FlowMaster het volgende:
eindelijk is die achterlijke sneeuw, en het meeste zout weer weg:P
Vandaag ff fijn de auto weer gewassen, de velgjes glimmen weer hartstikke fijn
En die BMW op de oprit?quote:
Jaa die is van me pa, maar daar rijden we ook niet zoveel mee hahaXDquote:Op maandag 6 december 2010 21:03 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
En die BMW op de oprit?Lekker bezig daar.
Ja die Bocholt bedoel ikquote:Op zondag 5 december 2010 22:36 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Gast. Dat is hier serieus 20 minuten rijden vandaan. Even afhankelijk van welke Bocholt je bedoelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |