Goed voor te stellen ja!quote:Op maandag 6 december 2010 23:47 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Dekwam pas bij het plaatje met de roze Fiats
quote:Op maandag 6 december 2010 19:37 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En dat terwijl ik alleen maar wilde parkeren.![]()
Micra in de sneeuw!Stoere foto, in de sneeuw!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dat doet ie dus wel.. Ik heb zelfs even gekeken naar de auto's naast mij, die hadden ook allemaal hun handrem aangetrokken![]()
Google eens op een schadehersteller, of op marktplaats als je een beun zoektquote:Op maandag 6 december 2010 22:03 schreef Blik het volgende:
Vraag:
Weet iemand een goede plek in Utrecht waar ze een dorpel van een auto kunnen lassen? (dat doen ze namelijk niet bij de Kwikfit...)
Dankjequote:
Komt goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 00:00 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maargoed, nu iedereen weer weet waar het topic over gaat kan ik rustig gaan slapen. Welterusten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:12 schreef FalleNk810i het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:17 schreef Dubish het volgende:
[..]Meer de wagen dan de nietszeggende bimbo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
Het lijkt op een 996quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Normaal ben ik niet zo Porsche-achtig, maar dit is toch een mooie. Is dat het nieuwste model?
Volgens mij ga ik zelfs een breekijzer nodig hebben om de Bartmobile open te krijgenquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:35 schreef L0we het volgende:
Tis wel mooi buiten
Maar ook best wel koud ja
Hoe koud is het in Nederland dan?quote:
Hier wel..quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:14 schreef monsterd. het volgende:
Hier dooit het. Ik heb zelfs niet eens hoeven te krabben vandaag!
nope, 996 Turbo Techart..quote:Op dinsdag 7 december 2010 01:26 schreef 08gnoT. het volgende:
Normaal ben ik niet zo Porsche-achtig, maar dit is toch een mooie. Is dat het nieuwste model?
Hier is het nu -3, koud genoeg!quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:47 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Hoe koud is het in Nederland dan?
Dat dusquote:
Net even de stad in geweest, maar als je stevig doorloopt is dr niets aan het handje hoor!quote:
Das wel zo fijn ja, en een carkit is al helemaal ideaalquote:Op dinsdag 7 december 2010 13:35 schreef L0we het volgende:
Vanavond even lekker klussen trouwens! Dashboard eruit, kabeltjes solderen aan de kabelboom, iso stekkers eraan en tot slot carkit en radio inbouwen! Heb ik eindelijk weer muziek in de auto.
Was het maar zo'n feest... Het is een tochtige loods... Niets verwarmds aan hoor!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:48 schreef FalleNk810i het volgende:
[..]
Das wel zo fijn ja, en een carkit is al helemaal ideaal
Jij had toch een verwarmde schuur?
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb ook een andere radio besteld. De huidige JVC begint kuren te krijgen (skippende CD-speler, frontje gaat er steeds minder lekker op) dus ik heb een Pioneer besteld. Met bijpassende verlichting
De DEH-2300UBB. Frontje gaat er hier altijd af. Eéééééén keer liet ik 'm erop zitten en prompt werd de radio gejat. No thanks, frontje eraf, basta!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:53 schreef L0we het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest... Het is een tochtige loods... Niets verwarmds aan hoor!
[..]
Nice. Welke heb je besteld? Frontje laat ik er altijd op zitten, dus die zal niet zo hard slijten
.
Ik heb een kenwood, en al geloof ik niet echt dat er een Pool is die hem graag zou willen hebben haal ik toch altijd het fronte erafquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb alleen in Polen het frontje van mijn prehistorische radio eraf gehaald.
Ik heb meegemaakt dat er een poolse vrachtwagenchauffeur de radio probeerde te jatten die in een wachthok bij een opdrachtgever stond. Serieus een oud verbaggerd nog maar half functionerend keukenradiootje die vast zat op Radio Ideaal (go figurequote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb een kenwood, en al geloof ik niet echt dat er een Pool is die hem graag zou willen hebben haal ik toch altijd het fronte eraf
Precies met dat idee deed ik het daar ook jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:17 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik heb een kenwood, en al geloof ik niet echt dat er een Pool is die hem graag zou willen hebben haal ik toch altijd het fronte eraf
Polen kennende zouden ze ook auto en al kunnen jatten, of gewoon alle wielen eraf halen ofzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:23 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Precies met dat idee deed ik het daar ook ja
In het buitenland vinden ze de regels ineens niet meer zo interessant. Niks nieuws overigens, hollanders in het buitenland zijn geen haar beterquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:24 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Polen kennende zouden ze ook auto en al kunnen jatten, of gewoon alle wielen eraf halen ofzo![]()
Ik parkeer hier trouwens altijd zonder problemen, heb eigenlijk totaal niet een onveilig gevoel als ik mijn auto achterlaat
Helemaal niet, vrouwen zijn altijd welkomquote:
En hier liet je 'm erop zitten, jij held!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:07 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik heb alleen in Polen het frontje van mijn prehistorische radio eraf gehaald.
Je kunt er nog altijd een stuurslot erop doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
En hier liet je 'm erop zitten, jij held!![]()
Ik zou zelfs m'n stuur er nog uithalen als dat kon
Dat kán ook wel...quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ze heeft een schroevendraaierset bij zich, dus ach, waarom nietquote:
Jaa, dat heeft m'n pa wel. Misschien moet ik dat eens aanschaffen indd. Maar aan de andere kant is dat heel irritant, om dat steeds erop/eraf te halen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:52 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Je kunt er nog altijd een stuurslot erop doen![]()
Daarom. Zit er toevallig ook een dopje 21 bij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze heeft een schroevendraaierset bij zich, dus ach, waarom niet
De meeste stuursloten zijn binnen 30 seconden te kraken hoorde ik pas. Is een beetje schijnveiligheid dusquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:57 schreef Purdey het volgende:
[..]
Jaa, dat heeft m'n pa wel. Misschien moet ik dat eens aanschaffen indd. Maar aan de andere kant is dat heel irritant, om dat steeds erop/eraf te halen.
Hoe vaker je het doet, hoe sneller het gaat...quote:@L0we&Bartholomeus: Jaja, het zóu kunnen ja. Ik moet ook ineens aan een filmpje denken, even kijken of ik het kan vinden!
Dacht al dat je die bedoeldequote:
ssst!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:58 schreef Bartholomeus het volgende:
Ze hapt wel lekker de laatste dagen
Oh ja, dat is waar. Mijn hoofd is echt een vergiet. Ben ook pas net een half uurtje thuis. Ik ga het straks bekijken, échtquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:04 schreef L0we het volgende:
Heb je je spiegels al proberen in te klappen Purdey? Volgens mij moet dat gewoon mogelijk zijn hoor... Zelfs op mijn 23 jaar oude 5je kon dat al.
Ik kwam van een beveiligde buurt af! Dacht ach Rotterdam valt best wel mee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:51 schreef Purdey het volgende:
[..]
Doe het rustig aan, neem eerst nog eens een kopje thee... Speculaasje erbij?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:06 schreef Purdey het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar. Mijn hoofd is echt een vergiet. Ben ook pas net een half uurtje thuis. Ik ga het straks bekijken, écht
Muhaha, de naïviteitquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:13 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Ik kwam van een beveiligde buurt af! Dacht ach Rotterdam valt best wel mee!
Valt nog mee, oude noorden dacht ik? minder erg als Zuid haha, daar wil je echt niet wonen, althans ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:18 schreef L0we het volgende:
Ik heb een keer aan de Bergweg in Rotterdam mn laptoptas een hele nacht op de bestuurderstoel laten staan...![]()
Gelukkig stond hij er nog de volgende dag, maar dat was ook niet zo'n heel fijne buurt geloof ik...
Ik kan alleen niet echt meepraten hierquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Helemaal niet, vrouwen zijn altijd welkom
Jawelquote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet echt meepraten hier.
Rij je wel eens in een auto?quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof, net als half fok!quote:Op dinsdag 7 december 2010 16:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Maar niet zo'n VW ding. Die worden goddomme gejat als de ziektequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:20 schreef junkiexp het volgende:
Ik heb nog een dermate autoradio dat het frontje er niet af kan.
Dat is trouwens ook niks voor mij hoor, dan moet je daar weer aan denken e.d.
Doe mij maar een geïntegreerde radio
Zonder navigatie valt het wel mee toch ?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar niet zo'n VW ding. Die worden goddomme gejat als de ziekteZat leasemaatschappijen waar je dat ding al helemaal niet meer kiezen mag, nou, dat zegt genoeg lijkt me
Sterker nog, er zijn op youtube filmpjes te vinden hoe je een sleutel kan coderen, zodat je elke wagen die je hebt gecodeerd kan openmaken en gewoon kan wegrijden.......quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:32 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar niet zo'n VW ding. Die worden goddomme gejat als de ziekteZat leasemaatschappijen waar je dat ding al helemaal niet meer kiezen mag, nou, dat zegt genoeg lijkt me
Serieus? WTFquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Sterker nog, er zijn op youtube filmpjes te vinden hoe je een sleutel kan coderen, zodat je elke wagen die je hebt gecodeerd kan openmaken en gewoon kan wegrijden.......
Zoiets zou ik echt geweldig vinden als het ook nog eens usb input zou hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef Dubish het volgende:
Niemand zal dit stelen:
[ afbeelding ]
Kan geeneens mp3 afspelen :![]()
Gelukkig heb ik een Parrot ingebouwd
De parrot bedoel je? Of?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:42 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Zoiets zou ik echt geweldig vinden als het ook nog eens usb input zou hebben.
Nee zo'n simpele radio zonder fancy schermquote:
Zo, ik heb het even heeel rustig aan gedaan. Even een kopje thee, een douche genomen, even gegeten.. Enn: Mijn spiegels klappen nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:14 schreef L0we het volgende:
[..]
Doe het rustig aan, neem eerst nog eens een kopje thee... Speculaasje erbij?
Je hebt twee methode's, de ene is dat je bij de auto gaat staan en wacht todat iemand hem op slot doet. Dan pik je met een bepaalde unit de frequentie / versleuteling tussen sleutel (afstandbediening, gaat dus door de lucht) en auto op. Die code zet je op je eigen sleutel, vervolgens kan je daarmee de auto open doen en gewoon instappen en wegrijden (met die sleutel).quote:
Maar dat werkt dan dus eigenlijk gewoon in alle auto's die met een afstandsbediening werken? Of kan het alleen met auto's die een automatische startschakeling hebben? Dus dat je niet fysiek de sleutel hoeft om te draaien?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt twee methode's, de ene is dat je bij de auto gaat staan en wacht todat iemand hem op slot doet. Dan pik je met een bepaalde unit de frequentie / versleuteling tussen sleutel (afstandbediening, gaat dus door de lucht) en auto op. Die code zet je op je eigen sleutel, vervolgens kan je daarmee de auto open doen en gewoon instappen en wegrijden (met die sleutel).
Of je moet het slot openboren, instappen, vervolgens een apparaat aansluiten. Daarmee programmeer je de sleutel dan op een bepaalde frequentie, dan programmeer je de auto op diezelfde frequentie (zodat de auto de sleutel herkent) en vervolgens kan je wegrijden.
De 2e methode wordt hier gedemonstreerd bij een BMW X5 van het huidige type (dat wat ik heb):
Goed puntquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar dat werkt dan dus eigenlijk gewoon in alle auto's die met een afstandsbediening werken? Of kan het alleen met auto's die een automatische startschakeling hebben? Dus dat je niet fysiek de sleutel hoeft om te draaien?
Dat werkt idd alleen maar bij auto's met een afstandsbediening, maar auto's met een sleutel zijn nog veel gemakkelijker te overbruggen (ze rammen er gewoon een schroevendraaier o.i.d. in). Alleen zijn dat soort auto's over het algemeen wat minder interessant voor de autodieven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Maar dat werkt dan dus eigenlijk gewoon in alle auto's die met een afstandsbediening werken? Of kan het alleen met auto's die een automatische startschakeling hebben? Dus dat je niet fysiek de sleutel hoeft om te draaien?
Je neef zijn X6 was gestolenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat werkt idd alleen maar bij auto's met een afstandsbediening, maar auto's met een sleutel zijn nog veel gemakkelijker te overbruggen (ze rammen er gewoon een schroevendraaier o.i.d. in). Alleen zijn dat soort auto's over het algemeen wat minder interessant voor de autodieven.
Je moet het je zo voorstellen, zo gauw er een nieuw model op de markt is krijgen de dealers overal ter wereld meteen informatie over hoe systemen werken, om ze te kunnen repareren. En in Oost-Europa is loopt die informatie natuurlijk meteen over naar de criminele sector. Die weten dan precies op welke manier ze auto's kunnen bewerken om ze zonder problemen mee te nemen danwel de navigatie eruit weg te nemen (RNS510, in de krant stond dat de dieven in de deur knipten omdat ze precies wisten welke unit ze uit moesten schakelen).
Daarom zie je in Oost-Europa ook vrijwel alleen maar after-market systemen om de auto's te beveiligen. Dan weten de dieven niet meer hoe ze het systeem uit kunnen schakelen, omdat er zoveel verschillende zijn (i.p.v. de standaard fabrieksalarmen etc. wat we hier hebben). Zo heb je ook systemen die, als de auto bij bijv. een kruising stopt, de motor gewoon laat uitgaan.
Maar men begint er hier ook achter te komen, als je BMW Assist hebt dan heb je voor de telematica ook een simcard in de auto zitten. En als je toestemming geeft dan kunnen ze die tracken (hoewel dat wettelijk gezien grijs gebied is, vanwege de privacy mogen ze dat eigenlijk niet). Zo heeft een kennis van mij enorm veel geluk gehad omdat ze zijn X6 hadden gevolgd, en bij de Oostenrijks-Hongaarse grens uit het verkeer konden trekken.
Cool manquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef von_Preussen het volgende:
Niet van mijn neef, van een kennis.
Vergeet niet, net zo als je een telefoon via de zendmasten kunt localiseren, kan je dat dus ook met een auto die intern een simkaart heeft ingebouwd.
Als je aux-in hebt op je radio dan kan je het met 3,5mm jack naar die aux input doen. Er zijn wat radio's die die ingang achterin hebbenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef JDude het volgende:
Ik moet nog steeds eens uitzoeken hoe ik m'n iPod aan m'n af-fabriek Renault radiootje kan hangen. Als het überhaupt al kan.
Valt wel mee! Dat kan ik nog zelf ook dus dat zegt watquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:30 schreef JDude het volgende:
Ah, ergens in de krochten van het dashboard dus?
Zo technisch ben ik helaas niet.
heeft ie geen simpele Aux gaatje in't dashboard?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:40 schreef JDude het volgende:
Maar het is dus zo'n in het dashboard geintegreerd ding. Al zou'ie misschien best los kunnen hoor...
Nee, dat was in 2006 nog net niet ingeburgerd denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:02 schreef Marco001 het volgende:
heeft ie geen simpele Aux gaatje in't dashboard?
Bij de twingo zit er 1 naast de radio..
Welke film?quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:47 schreef Sjoegerd het volgende:
Omg waarom ben ik überhaupt begonnen aan deze film
The Human Centipede.. Na een half uur vond ik het genoegquote:
Dat moet af en toe! Ik doe in de weekenden ook niks bijzonders. Soms even een boodschap, soms even winkelen, even wat drinken met iemand. Maar 9 van de 10 keer doe ik he-le-maal niks. Beetje thuis, lezen, Wii'en, wasje draaien, filmpje kijken.. De beste dagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef FalleNk810i het volgende:
Vakantie is echt niet goed voor mij.. ben de hele dag niks aan het doen, niks nuttigs![]()
En ik ben verslaafd aan Gran Turismo 5
Das vreemdquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zo, ik heb het even heeel rustig aan gedaan. Even een kopje thee, een douche genomen, even gegeten.. Enn: Mijn spiegels klappen nietZe geven niks mee, en ik ga niet harder drukken, want dan druk ik dadelijk met m'n spiegels dusdanig ingeklapt, dat ik nieuwe moet
Hier was het. Rijden is daar inderdaad eventjes goed opletten inderdaad, zelfde als in Den Haag, je moet ogen overal hebben zitten!quote:Bergweg is trouwens het oude Noorden inddHeul fijn buurtje!
Ik kon daar echt niet rijden met rijles. Al die klote tramrails, en overal auto's vandaan
'Komt er niet nog een tram?' 'Hm? Een tram? Ooooh, een tram! Geen idee! Haha, dat schijnt best een dingetje te zijn hé, als je daar tegenaan rijdt
' En m'n instructeur die zo naast me zat
Ook wel eens lekker toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:32 schreef FalleNk810i het volgende:
Vakantie is echt niet goed voor mij.. ben de hele dag niks aan het doen, niks nuttigs![]()
En ik ben verslaafd aan Gran Turismo 5
Heerlijk ja! meestal splits ik mn weekend, zaterdag doe ik actief, en zondag lekker nietsquote:Op woensdag 8 december 2010 08:58 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat moet af en toe! Ik doe in de weekenden ook niks bijzonders. Soms even een boodschap, soms even winkelen, even wat drinken met iemand. Maar 9 van de 10 keer doe ik he-le-maal niks. Beetje thuis, lezen, Wii'en, wasje draaien, filmpje kijken.. De beste dagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |