Ja, het zag er niet prettig uit.quote:Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Gelukkig maar! Hopelijk is hij snel van zijn 3 blauwe tenen af, want dat doet eigenlijk ook al zeer genoeg..

M'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap
 M'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap   
 Terugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand
 Terugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand  

Ik zou gillend uit die auto stappen. Jezus, wat een bemoeienisquote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb naar het dorp gereden en we leven allemaal nogM'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap
M'n moeder zat nog even te gillen in de parkeergarage, toen ik naar beneden reed (zo'n ondergrondse) deed ik tegelijkertijd het raampje open. Is één knopje, ik kan hem nu blind vinden. Zat ze te gillen. En ik moet 'm gelijk in z'n 1 zetten anders vergeet ik het, zat ze ook te kijken wat ik nou allemaal aan het doen wasTerugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand

Amperquote:Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Ik zou gillend uit die auto stappen. Jezus, wat een bemoeienis
Heb je zelf wel eens in je eentje stukjes met de auto gereden?

Neem de auto dan eens een keertje mee voor een rondje. Desnoods een ritje naar de supermarkt alleen. Ik denk dat het enorm oplucht!quote:

Het was wel even een kippenhok jaquote:Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Goddelijker het volgende:
Het is bij jullie genetisch bepaald dus.

Ik ben twee maanden geleden ofzo een keertje alleen naar Veenendaal geweest, en een keer met een vriendin een stukje gereden. En een paar keer m'n vader opgehaald of afgezet, verder zat er eigenlijk altijd wel een vader, moeder of zus naast.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Neem de auto dan eens een keertje mee voor een rondje. Desnoods een ritje naar de supermarkt alleen. Ik denk dat het enorm oplucht!

En hoe bevalt het? Lekker alleen in de auto?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben twee maanden geleden ofzo een keertje alleen naar Veenendaal geweest, en een keer met een vriendin een stukje gereden. En een paar keer m'n vader opgehaald of afgezet, verder zat er eigenlijk altijd wel een vader, moeder of zus naast.

Ik heb de radio nog vrij zacht staanquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En hoe bevalt het? Lekker alleen in de auto?
Ik vind het heeeeerlijk om alleen in de auto te rijden, lekker keihard (en vals) op liedjes meezingen
 En anders hoor ik het niet eens, zo geconcentreerd rij ik nog
 En anders hoor ik het niet eens, zo geconcentreerd rij ik nog  . Zolang ik de weg weet vind ik het allemaal prima, maar de weg vinden en rijden is me nog te moeilijk.
 . Zolang ik de weg weet vind ik het allemaal prima, maar de weg vinden en rijden is me nog te moeilijk.

Ik vind mijn grilletje gewoon vet mooi
 Ik vind mijn grilletje gewoon vet mooi   Dat is het enige 'gepimpte' deel van mijn auto
 Dat is het enige 'gepimpte' deel van mijn auto  

) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat!
 ) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat!   

Ook dat mist in mijn non-option kale bak.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Wel gisteren 'ontdekt' dat mijn koplampen omhoog en omlaag kunnen
Er zat een wieltje links (Nja, zat, dat zal er nu nog wel inzitten) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat!
 Waar ik wel een munthoudertje voor in de plaats heb.
 Waar ik wel een munthoudertje voor in de plaats heb.  

Haha, daar kom je nu pas achter?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Wat een enorm mooie micra verhalen allemaal, dat zie ik graag na een dagje hard werken
@Bart: Over de chromen grilletjes, wat bedoel je precies? Dat het 'normaal' is en ik helemaal niet zo'n bijzondere auto hebIk vind mijn grilletje gewoon vet mooi

Er zat een wieltje links (Nja, zat, dat zal er nu nog wel inzitten) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat!

En met een tomtom rijden is ook niet relaxed genoeg? Of let je dan teveel op de tomtom?quote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de radio nog vrij zacht staanEn anders hoor ik het niet eens, zo geconcentreerd rij ik nog
. Zolang ik de weg weet vind ik het allemaal prima, maar de weg vinden en rijden is me nog te moeilijk.

Ik weet niet of het normaal is, maar doordat jij dat zei dat je dat gepimpt had ben ik er onbewust op gaan letten. En hier rijden er wel meer mee rond, sterker nog, ik heb het idee dat alle post-facelift micra's dat hebben. Maarrrrrrrrr. Dat kan ook komen omdat alleen die me opvallen en de rest onopgemerkt voorbij sjeestquote:Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Wat een enorm mooie micra verhalen allemaal, dat zie ik graag na een dagje hard werken
@Bart: Over de chromen grilletjes, wat bedoel je precies? Dat het 'normaal' is en ik helemaal niet zo'n bijzondere auto hebIk vind mijn grilletje gewoon vet mooi

Ik vind alleen ook wel lekker. Radio hard, en indd vals meezingen. Nja, eigenlijk zing ik best oké, maar dat hoort op dat moment niemandquote:Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef monsterd. het volgende:
[..]
En hoe bevalt het? Lekker alleen in de auto?
Ik vind het heeeeerlijk om alleen in de auto te rijden, lekker keihard (en vals) op liedjes meezingen
 Ik vind het alleen rijden alleen maar leuk als ik een eindbestemming heb, met een nuttig doel.
 Ik vind het alleen rijden alleen maar leuk als ik een eindbestemming heb, met een nuttig doel.  Maar er was geen B, en toen raakte ik in paniek, en wilde ik gewoon geen auto meer rijden
 Maar er was geen B, en toen raakte ik in paniek, en wilde ik gewoon geen auto meer rijden  

Ik heb nog niet met de TomTom gereden sinds het afrijdenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef monsterd. het volgende:
[..]
Haha, daar kom je nu pas achter?
[..]
En met een tomtom rijden is ook niet relaxed genoeg? Of let je dan teveel op de tomtom?
 Heb wel de oude van m'n vader gekregen maar heb daar ook vrij weinig aan
 Heb wel de oude van m'n vader gekregen maar heb daar ook vrij weinig aan  Heb al wel een keer gevraagd of ik een keer op zondag gewoon mag toeren met de TomTom aan, hij heeft er nog niet direct ja of nee op gezegd
 Heb al wel een keer gevraagd of ik een keer op zondag gewoon mag toeren met de TomTom aan, hij heeft er nog niet direct ja of nee op gezegd  

ja dat dus, dan wil ik die auto gewoon ergens aan de zijkant neerpleuren en de bus naar huis nemenquote:Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Purdey het volgende:
[..]
Ik vind alleen ook wel lekker. Radio hard, en indd vals meezingen. Nja, eigenlijk zing ik best oké, maar dat hoort op dat moment niemandIk vind het alleen rijden alleen maar leuk als ik een eindbestemming heb, met een nuttig doel.
Toen ik verdwaalde, twee weken geleden ging ik een kerstboom kopen in een winkelcentrum. Toen ik dus borden zag met 'Berlagestraat afgesloten in de richting van de prinselaan' kreeg ik het al benauwd. Ik dacht: Rustig blijven. Ook stond er bij: 'Volg B'. Dus ik op zoek naar de B, alsof ik in Sesamstraat rondreedtMaar er was geen B, en toen raakte ik in paniek, en wilde ik gewoon geen auto meer rijden

Kijk, ik heb dus niet gezegd dat ik 'm gepimpt hebquote:Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik weet niet of het normaal is, maar doordat jij dat zei dat je dat gepimpt had ben ik er onbewust op gaan letten. En hier rijden er wel meer mee rond, sterker nog, ik heb het idee dat alle post-facelift micra's dat hebben. Maarrrrrrrrr. Dat kan ook komen omdat alleen die me opvallen en de rest onopgemerkt voorbij sjeest
 Die grill zat er al zo op. Ik heb echt helemaal niks gepimpt. Alleen de Hello Kitty geurhanger is optioneel geweest
 Die grill zat er al zo op. Ik heb echt helemaal niks gepimpt. Alleen de Hello Kitty geurhanger is optioneel geweest  

"WIE IS HIER GODVERDOMME DE CHAUFFEUR?!?!?!?!quote:Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb naar het dorp gereden en we leven allemaal nogM'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap
M'n moeder zat nog even te gillen in de parkeergarage, toen ik naar beneden reed (zo'n ondergrondse) deed ik tegelijkertijd het raampje open. Is één knopje, ik kan hem nu blind vinden. Zat ze te gillen. En ik moet 'm gelijk in z'n 1 zetten anders vergeet ik het, zat ze ook te kijken wat ik nou allemaal aan het doen wasTerugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand
 EN NOU KLEPPEN DICHT WANT IK MOET OPLETTEN!!!" roepen.
 EN NOU KLEPPEN DICHT WANT IK MOET OPLETTEN!!!" roepen.  

Hmm, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Evengoed, het staat welquote:Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Kijk, ik heb dus niet gezegd dat ik 'm gepimpt hebDie grill zat er al zo op. Ik heb echt helemaal niks gepimpt. Alleen de Hello Kitty geurhanger is optioneel geweest

En zelfs in Frankrijk, met mijn gebrekkige Frans, is het gelukt
 En zelfs in Frankrijk, met mijn gebrekkige Frans, is het gelukt  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |