abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 8 december 2010 @ 19:00:22 #276
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89687932
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:59 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Gelukkig maar! Hopelijk is hij snel van zijn 3 blauwe tenen af, want dat doet eigenlijk ook al zeer genoeg..
Ja, het zag er niet prettig uit.
Net nadat het gebeurd was, 2 tenen meteen rood/paars/blauw en 1 teen helemaal wit. :X
Hij trok zelf wit weg en begon te zweten als een otter. :X

En ik zag het voor m'n neus gebeuren...
pi_89688127
Ik heb naar het dorp gereden en we leven allemaal nog *O* M'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap :{w
M'n moeder zat nog even te gillen in de parkeergarage, toen ik naar beneden reed (zo'n ondergrondse) deed ik tegelijkertijd het raampje open. Is één knopje, ik kan hem nu blind vinden. Zat ze te gillen. En ik moet 'm gelijk in z'n 1 zetten anders vergeet ik het, zat ze ook te kijken wat ik nou allemaal aan het doen was :') Terugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand :')
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:06:47 #278
314372 Goddelijker
Zonder grootheidswaanzin!
pi_89688209
Het is bij jullie genetisch bepaald dus.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:07:06 #279
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89688223
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb naar het dorp gereden en we leven allemaal nog *O* M'n moeder wilde het eigenlijk niet hebben. Vooral op de terugweg moest ik bijna smeken of ik mocht rijden. Parkeergarage ging allemaal prima, omdat we nu in een garage reden waarin ik de weg kende. Wel even ruzie gehad bij het parkeren, want ik stond niet helemaal in het vak maar ik kan niet corrigeren dus dat was even ruziën, en toen begon m'n zus achterin zich er ook even mee te bemoeien en toen mocht ze van mij wel uitstappen, aangezien zij uberhaupt niet durfde te rijden. Hier in de woonwijk ook, alleen het midden van de weg was begaanbaar, maar er rijden ook fietsers. Detail. Zegt m'n zus: waarom rij je dan ook niet in het midden van de weg? Ja, anders klapt die arme oude man daar op m'n motorkap :{w
M'n moeder zat nog even te gillen in de parkeergarage, toen ik naar beneden reed (zo'n ondergrondse) deed ik tegelijkertijd het raampje open. Is één knopje, ik kan hem nu blind vinden. Zat ze te gillen. En ik moet 'm gelijk in z'n 1 zetten anders vergeet ik het, zat ze ook te kijken wat ik nou allemaal aan het doen was :') Terugweg reed wel soepeler. Ik hou echt heel veel afstand :')
Ik zou gillend uit die auto stappen. Jezus, wat een bemoeienis :P

Heb je zelf wel eens in je eentje stukjes met de auto gereden?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_89688596
Cherry: dat je moeder en zusje zo apathisch zitten te krijsen in de auto zegt meer over hun vertrouwen in jou en [b]hun eigen[b/] vaardigheden, dan over jouw vaardigheden op zich. Projectie noemen ze dat. Blijkbaar kunnen jouw moeder en zusje niet tegelijk een auto in de versnelling zetten en het raam naar beneden doen. Stelletje kuuk'ns. Grappig ook dat je moeder blijkbaar vindt dat zij beter rijdt dan jij, alleen maar omdat zij ouder is c.q. langer haar rijbewijs heeft. Meer ervaring of langer je rijbewijs hebben zegt niks over je kwaliteiten als chauffeur. Mijn pa moest ook lang aan dat idee wennen :')
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_89688786
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik zou gillend uit die auto stappen. Jezus, wat een bemoeienis :P

Heb je zelf wel eens in je eentje stukjes met de auto gereden?
Amper ;(
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:20:19 #282
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89688809
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:19 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Amper ;(
Neem de auto dan eens een keertje mee voor een rondje. Desnoods een ritje naar de supermarkt alleen. Ik denk dat het enorm oplucht! :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89688810
quote:
10s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:06 schreef Goddelijker het volgende:
Het is bij jullie genetisch bepaald dus.
Het was wel even een kippenhok ja :')
Tap tap tap
pi_89688833
Yay zo huiswerk maken :')
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_89688912
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Neem de auto dan eens een keertje mee voor een rondje. Desnoods een ritje naar de supermarkt alleen. Ik denk dat het enorm oplucht! :)
Ik ben twee maanden geleden ofzo een keertje alleen naar Veenendaal geweest, en een keer met een vriendin een stukje gereden. En een paar keer m'n vader opgehaald of afgezet, verder zat er eigenlijk altijd wel een vader, moeder of zus naast.
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:23:59 #286
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89688989
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik ben twee maanden geleden ofzo een keertje alleen naar Veenendaal geweest, en een keer met een vriendin een stukje gereden. En een paar keer m'n vader opgehaald of afgezet, verder zat er eigenlijk altijd wel een vader, moeder of zus naast.
En hoe bevalt het? Lekker alleen in de auto?

Ik vind het heeeeerlijk om alleen in de auto te rijden, lekker keihard (en vals) op liedjes meezingen :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89689056
Cherry: ik blijf erbij. Je pa dronken voeren, je moeder KO wacken met een koekepan, en fijn rond gaan toeren. Kom op zeg, stelletje mafkezen :{
pi_89689076
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind het heeeeerlijk om alleen in de auto te rijden, lekker keihard (en vals) op liedjes meezingen :D
Ik heb de radio nog vrij zacht staan :P En anders hoor ik het niet eens, zo geconcentreerd rij ik nog :') . Zolang ik de weg weet vind ik het allemaal prima, maar de weg vinden en rijden is me nog te moeilijk.
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:26:00 #289
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89689078
Wat een enorm mooie micra verhalen allemaal, dat zie ik graag na een dagje hard werken :Y

@Bart: Over de chromen grilletjes, wat bedoel je precies? Dat het 'normaal' is en ik helemaal niet zo'n bijzondere auto heb ;) Ik vind mijn grilletje gewoon vet mooi 8-) Dat is het enige 'gepimpte' deel van mijn auto :')

Wel gisteren 'ontdekt' dat mijn koplampen omhoog en omlaag kunnen ^O^
Er zat een wieltje links (Nja, zat, dat zal er nu nog wel inzitten :') ) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat! :s)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_89689168
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef Purdey het volgende:
Er zat een wieltje links (Nja, zat, dat zal er nu nog wel inzitten :') ) met 1 tot 4. En als je daaraan draait, dan gaan je koplampen omhoog/omlaag. Hoe hip is dat! :s)
Ook dat mist in mijn non-option kale bak. :N Waar ik wel een munthoudertje voor in de plaats heb. :')
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  woensdag 8 december 2010 @ 19:28:18 #291
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_89689186
quote:
Wat een enorm mooie micra verhalen allemaal, dat zie ik graag na een dagje hard werken :Y

@Bart: Over de chromen grilletjes, wat bedoel je precies? Dat het 'normaal' is en ik helemaal niet zo'n bijzondere auto heb ;) Ik vind mijn grilletje gewoon vet mooi 8-) Dat is het enige 'gepimpte' deel van mijn auto :')

Haha, daar kom je nu pas achter? :P

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:26 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb de radio nog vrij zacht staan :P En anders hoor ik het niet eens, zo geconcentreerd rij ik nog :') . Zolang ik de weg weet vind ik het allemaal prima, maar de weg vinden en rijden is me nog te moeilijk.
En met een tomtom rijden is ook niet relaxed genoeg? Of let je dan teveel op de tomtom? :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_89689203
quote:

Ik weet niet of het normaal is, maar doordat jij dat zei dat je dat gepimpt had ben ik er onbewust op gaan letten. En hier rijden er wel meer mee rond, sterker nog, ik heb het idee dat alle post-facelift micra's dat hebben. Maarrrrrrrrr. Dat kan ook komen omdat alleen die me opvallen en de rest onopgemerkt voorbij sjeest :P
  woensdag 8 december 2010 @ 19:29:52 #293
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89689264
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:23 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Ik vind alleen ook wel lekker. Radio hard, en indd vals meezingen. Nja, eigenlijk zing ik best oké, maar dat hoort op dat moment niemand :') Ik vind het alleen rijden alleen maar leuk als ik een eindbestemming heb, met een nuttig doel.

Toen ik verdwaalde, twee weken geleden ging ik een kerstboom kopen in een winkelcentrum. Toen ik dus borden zag met 'Berlagestraat afgesloten in de richting van de prinselaan' kreeg ik het al benauwd. Ik dacht: Rustig blijven. Ook stond er bij: 'Volg B'. Dus ik op zoek naar de B, alsof ik in Sesamstraat rondreedt :') Maar er was geen B, en toen raakte ik in paniek, en wilde ik gewoon geen auto meer rijden ;(
pi_89689270
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef monsterd. het volgende:

[..]

Haha, daar kom je nu pas achter? :P

[..]

En met een tomtom rijden is ook niet relaxed genoeg? Of let je dan teveel op de tomtom? :P
Ik heb nog niet met de TomTom gereden sinds het afrijden :@ Heb wel de oude van m'n vader gekregen maar heb daar ook vrij weinig aan :') Heb al wel een keer gevraagd of ik een keer op zondag gewoon mag toeren met de TomTom aan, hij heeft er nog niet direct ja of nee op gezegd :')
Tap tap tap
pi_89689314
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:29 schreef Purdey het volgende:

[..]

Ik vind alleen ook wel lekker. Radio hard, en indd vals meezingen. Nja, eigenlijk zing ik best oké, maar dat hoort op dat moment niemand :') Ik vind het alleen rijden alleen maar leuk als ik een eindbestemming heb, met een nuttig doel.

Toen ik verdwaalde, twee weken geleden ging ik een kerstboom kopen in een winkelcentrum. Toen ik dus borden zag met 'Berlagestraat afgesloten in de richting van de prinselaan' kreeg ik het al benauwd. Ik dacht: Rustig blijven. Ook stond er bij: 'Volg B'. Dus ik op zoek naar de B, alsof ik in Sesamstraat rondreedt :') Maar er was geen B, en toen raakte ik in paniek, en wilde ik gewoon geen auto meer rijden ;(
ja dat dus, dan wil ik die auto gewoon ergens aan de zijkant neerpleuren en de bus naar huis nemen :')
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:31:10 #296
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89689328
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:28 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ik weet niet of het normaal is, maar doordat jij dat zei dat je dat gepimpt had ben ik er onbewust op gaan letten. En hier rijden er wel meer mee rond, sterker nog, ik heb het idee dat alle post-facelift micra's dat hebben. Maarrrrrrrrr. Dat kan ook komen omdat alleen die me opvallen en de rest onopgemerkt voorbij sjeest :P
Kijk, ik heb dus niet gezegd dat ik 'm gepimpt heb :') Die grill zat er al zo op. Ik heb echt helemaal niks gepimpt. Alleen de Hello Kitty geurhanger is optioneel geweest ;)
pi_89689377
Ik wil zo'n Jezus met een bobble head op m'n dashboard.
Tap tap tap
  woensdag 8 december 2010 @ 19:33:27 #298
251095 Purdey
Better off alone..
pi_89689442
Ik heb nog nooit met een tomtom gereden, ook niet in mn lesauto. Zo rijk was mijn instructeur niet, zei hij altijd. En hij wist overal de weg. Hij was mijn tomtom. Ik mis hem ;(
pi_89689457
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:04 schreef CherryLips het volgende:
"WIE IS HIER GODVERDOMME DE CHAUFFEUR?!?!?!?! :( EN NOU KLEPPEN DICHT WANT IK MOET OPLETTEN!!!" roepen. :)

Zo heb ik het ook opgelost toen ik mijn rijbewijs net had en er familieleden commentaar hadden. ^O^
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_89689493
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:31 schreef Purdey het volgende:

[..]

Kijk, ik heb dus niet gezegd dat ik 'm gepimpt heb :') Die grill zat er al zo op. Ik heb echt helemaal niks gepimpt. Alleen de Hello Kitty geurhanger is optioneel geweest ;)
Hmm, dan heb ik dat verkeerd begrepen. Evengoed, het staat wel O+

Trouwens, als je de weg niet meer weet he? Je kunt ook gewoon je raam opendoen en aan een voorbijganger vragen naar de goeie richting. Met de vrachtwagg0l heb ik al zó vaak gewoon midden op de weg de paniekverlichting aangezet, de handrem aangetrokken, uitgestapt en gewoon de eerste de beste voorbijganger aangehouden. Ze spreken meestal wel Nederlands hoor, zo in Nederland :P En zelfs in Frankrijk, met mijn gebrekkige Frans, is het gelukt O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')