abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 december 2010 @ 18:53:32 #1
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_89597102
Het vorige bankje eindigde met de onverdraagzaamheid van een mevrouw tegen Moussy en met de vervelende perikelen tussen Huup en één of ander bedrijf.

We gaan echt de vredige tijd van Kerst tegemoet, lijkt het. Of zou het de nastress van Sinterklaas zijn? Ik zit er even tussenin. Man en kinderen zijn Sinterklaas aan het uitzwaaien en ik mag zometeen in de weg lopen bij het versieren van school in Kerststijl :')
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_89597327
whehe die TT :D

nouja ik voel me dan vooral enorm onrecht aangedaan omdat je door een of andere huppeltut van een jaar of 18 hooguit uitgemaakt wordt voor leugenaar :') dat trek ik slecht :@ maar ik ben niet zo heel mondig dan aan de telefoon als er tegen me geviswijfd wordt dus ik klap al snel dicht. En je doet er idd niet zo veel aan.

Ga je toch zelf klussen en versieren Livelink? :o succes!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89597367
oh en Ritel, onthou die naam, begin dr maar niet aan :')
ik was geneigd om mn hele bestelling te annuleren maarja, t was een kosteloze verlenging met een nieuw toestel enzo dus dan zou k er uiteindelijk vooral mezelf mee hebben. Hendig!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 18:59:49 #4
7074 moussy
kuttekop
pi_89597416
Ik klap ook steeds vaker dicht als er tegen me geviswijft wordt ;( of erger, ik loop weg :'(
Je zou er haast een boek over schrijven!
  maandag 6 december 2010 @ 19:01:06 #5
37150 livelink
pi_89597471
Je kunt op genoeg plekken je ongenoegen uiten, Huup. Ik klap ook altijd dicht aan de telefoon en bezit ook geen innerlijk viswijf. Maar schriftelijk kom ik dan wel weer wat beter uit de verf. Als jij dat ook hebt; leef je uit:

http://www.google.nl/sear(...)8&q=ervaringen+Ritel
pi_89597474
oh en ook een positieve noot voor vandaag...

die pizza met rucola in een wit/zilveren doos van de Lidl... god-de-lijk! _O_ O+ :9
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89597511
Toch vind ik de manier waarop er met je omgegaan is ronduit vreemd, alsof de dame door de telefoon kan zien hoe of wat er gebeurt is.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_89597613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Muks het volgende:
Toch vind ik de manier waarop er met je omgegaan is ronduit vreemd, alsof de dame door de telefoon kan zien hoe of wat er gebeurt is.
Welnee dat kan ze ook helemaal niet.
Ik zal klant nummer 48 van die dag wel zijn geweest met een klacht ofzo. Maar dat neemt niet weg dat ik vind dat ze enorm onbeschoft tegen me is geweest, terwijl ik mn verhaal gewoon heel netjes begon en helemaal niet op ruzie uit was. Ik moest volgens het formulier bellen voor een nieuwe afspraak en dat was ook gewoon waar ik voor belde.

Livelink :D
ik voel me dan altijd zo'n mietje :') haha zo iemand die zeg maar wel durft te roepen als ze de hoek van de straat om zijn zeg maar :P
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_89597728
Die beoordelingen zijn wel grappig om te lezen, t gaat daar meer dan eens mis...
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_89598092
ooh wat haat ik dat soort belsletjes enzo :(
De meneer van de azivo was vandaag wel heel lief.. _O-
Die heeft me wel 10 keer gefeliciteerd met de geboorte van mijn zoon toen ik hem in ging schrijven
  maandag 6 december 2010 @ 19:19:34 #11
37150 livelink
pi_89598259
Hmm, volgens heb ik helemaal gemist dat jouw zoon geboren is, Pvoesss :@ :@

Bij deze dan ook van mij minstens 10 felicitaties *O* *O* *O*
pi_89599306
:( Ik rijd voorlopig even niet in mijn autotje.. De ventilator en de verwarming doen het niet! Ik heb vanmorgen alleen maar de ramen schoon/droog moeten maken. :(
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 december 2010 @ 19:44:22 #13
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89599513
Mous, wat een verhaal zeg en wat een stomme buurvrouw. }:|

Huup, wat ontzettend balen zeg en de manier waarop ze reageren, belachelijk gewoon... -O- Moet je nu wachten totdat hij weer langskomt of moet je de tel. zelf ophalen?

Vicky, zo heb je er inderdaad niets aan.. -O-
Make love, not war ☮
pi_89599566
Ik vond het doodeng vanmorgen Diaan.. ik zag echt bijna niks...
M. heeft nu iemand gemaild voor advies.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 6 december 2010 @ 19:47:41 #15
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_89599700
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Vicky het volgende:
Ik vond het doodeng vanmorgen Diaan.. ik zag echt bijna niks...
M. heeft nu iemand gemaild voor advies.
Ja, dat geloof ik graag. Je hebt wel van die speciale spray die aanslag tegenhoudt, maar zonder verwarming/ventilator is daar natuurlijk geen beginnen aan. Ik hoop voor je dat degene snel een goed advies heeft.
Make love, not war ☮
  maandag 6 december 2010 @ 19:48:59 #16
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_89599783
Mous wat een mens zeg!

Vicky dat is wel heel erg balen. Ik hoop dat het snel is opgelost :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_89600045
Vicky de tip die wij kregen is een vochtvreter in de auto te zetten, sinds dien scheelt het heel wat
maar je verwarming en zo meot het natuurlijk wel doen
pi_89600163
Vochtvreter is een goede.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 20:08:19 #19
7074 moussy
kuttekop
pi_89600822
Vick, mijn man zegt dat jouw man even de zekeringen na moet kijken :D

*postbode is die niet staakt *
pi_89601857
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef livelink het volgende:
Hmm, volgens heb ik helemaal gemist dat jouw zoon geboren is, Pvoesss :@ :@

Bij deze dan ook van mij minstens 10 felicitaties *O* *O* *O*
Hahaha dankjewel :D
pi_89601932
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef moussy het volgende:
Vick, mijn man zegt dat jouw man even de zekeringen na moet kijken :D

*postbode is die niet staakt *
doorgegeven :D
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 6 december 2010 @ 20:32:06 #22
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_89602295
Gets, Vicky. Dat is balen idd. Heb helaas geen tips voor je. De vochtvreter lijkt idd wel een goeie... succes! Bevalt je baan?
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 20:35:40 #23
7074 moussy
kuttekop
pi_89602559
Ik had in mijn vorige auto gewoon 4 vochtvreters staan, die dingen kosten geen flikker bij de action, je hoorde ze nog net niet slurpen :P
pi_89602669
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
Ik had in mijn vorige auto gewoon 4 vochtvreters staan, die dingen kosten geen flikker bij de action, je hoorde ze nog net niet slurpen :P
action it is dus woensdag :D

Mikoxx, wel leuk hoor. Ik moet vooral de telefoon opnemen en dingen doen die zijn blijven liggen. En ik moet alle nieuwe meldingen invoeren.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  † In Memoriam † maandag 6 december 2010 @ 20:38:51 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_89602819
Er zitten in die heule goedkope ook nog een navulling *O*

oh ja, Klazien uut Zalk: De handdoekentruc heeft niet gewerkt bij een trommel (natte) handdoeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')