Welnee dat kan ze ook helemaal niet.quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Muks het volgende:
Toch vind ik de manier waarop er met je omgegaan is ronduit vreemd, alsof de dame door de telefoon kan zien hoe of wat er gebeurt is.
Ja, dat geloof ik graag. Je hebt wel van die speciale spray die aanslag tegenhoudt, maar zonder verwarming/ventilator is daar natuurlijk geen beginnen aan. Ik hoop voor je dat degene snel een goed advies heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Vicky het volgende:
Ik vond het doodeng vanmorgen Diaan.. ik zag echt bijna niks...
M. heeft nu iemand gemaild voor advies.
Hahaha dankjewelquote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef livelink het volgende:
Hmm, volgens heb ik helemaal gemist dat jouw zoon geboren is, Pvoesss![]()
![]()
Bij deze dan ook van mij minstens 10 felicitaties![]()
![]()
doorgegevenquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef moussy het volgende:
Vick, mijn man zegt dat jouw man even de zekeringen na moet kijken![]()
*postbode is die niet staakt *
action it is dus woensdagquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
Ik had in mijn vorige auto gewoon 4 vochtvreters staan, die dingen kosten geen flikker bij de action, je hoorde ze nog net niet slurpen
handdoekentruc? do tellquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
Er zitten in die heule goedkope ook nog een navulling![]()
oh ja, Klazien uut Zalk: De handdoekentruc heeft niet gewerkt bij een trommel (natte) handdoeken.
uhhh heel soms voor een paar seconden..quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
Vicky mijn man fronste zijn wenkbrauwen en zei? Hoezo doet de ventilator het niet
Ik, weet ik niet, dat schrijft iemand hier.
Hij. Dan is hij kapot en moet de auto naar de garage.
Hij vraagt of hij wel blaast?
werk jij ook bij BJZ??quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Dat is iig al heel fijn Vicky! Ein-de-lijk!!! Oh en, welk nummer heb je? Kan ik je es bellen
Mous
Hij zegt dat er maar een oplossing is en dat je een blauwe micra moet kopenquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh heel soms voor een paar seconden..
whahaha ik heb al een groene Trans Sport en een groene 205quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zegt dat er maar een oplossing is en dat je een blauwe micra moet kopen
Nee dat niet....quote:
I knowquote:
ik heb er iig 1! die van vorige week weet ik niet zeker, maar ik heb ze op de pc staan!quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, we dachten dat we doorhadden hoe we moesten opnemen... Niet dus. Al 2x ER gemist.
met reddingstasquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, gelukkig, Vicky to the rescue.![]()
Ik heb keihard Mariah Carey aanstaan.Zo! Kerst!
niet allemaal... maar tot de helft!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... Ik moet eerst die cd zoeken...
quote:
ik hoop m morgen op de post te kunnen doen. Hij is bijna klaar met brandenquote:
Slaap lekker !quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:Snel!
Zo, en nu slapen, van 1 tot 5.10 (Oscar zijn standaardtijd) was net te kort vannacht... Ben nog wel een uurtje gaan liggen nadat we de mannen naar het kdv brachten vanmorgen, maar het blijft te kort.
Tot morgen allemaal!
dan kan ie mee naar Puerto Ricoquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Snel!
Zo, en nu slapen, van 1 tot 5.10 (Oscar zijn standaardtijd) was net te kort vannacht... Ben nog wel een uurtje gaan liggen nadat we de mannen naar het kdv brachten vanmorgen, maar het blijft te kort.
Tot morgen allemaal!
Arme peace. Ik word er strontchagerijnig van al m weer eens ligt te zagen. Van Leyla kan ik het wel hebben.quote:
Ja, is ook zielig. Hij slaapt al vaak onrustig... ik slaap altijd erg goed. Maar als hij mij port, draai ik me wel om zodat hij minder last heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arme peace. Ik word er strontchagerijnig van al m weer eens ligt te zagen. Van Leyla kan ik het wel hebben.
Dat hij veel snurkte?quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ja m had er ook veel last van tijdens mijn zwangerschap.
Ja, hij kwam ook flink aan tijdens mijn eerste zwangeschap. Beetje meeleven.quote:
Wel lief van hem.quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, hij kwam ook flink aan tijdens mijn eerste zwangeschap. Beetje meeleven.
Misschien moet ie even uitgelaten worden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Oooooooo, m'n hond is irritant. Zit ie weer te piepen/janken. Echt!
Hij is voor het eten nog geweest en gaat straks met m als hij thuis komt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel lief van hem.
[..]
Misschien moet ie even uitgelaten worden.
Ja, en vergeet de stank niet als het regent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik dus echt het nadeel van honden.... uitlaten...
Ow ja, dat ook nog... Ik heb wel ooit een hond gehad trouwens...quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en vergeet de stank niet als het regent.
ja in januari en februari zijn er open lesdagen en ook voor de kinderen zelf is wat te doen daar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was hier ook gladder dan gister, maar volgens kindlief viel het zat mee.
Een goed gevoel is het waard te volgen Lady!Zijn er ook nog open dagen voor je zoon? Open les ofzo?
de wegen zijn over het algemeen prima befietsbaar, dus dat vind ik niet zo raar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Net hier buiten op straat een vader met klein meisje achter op de fiets... keihard onderuit.
Sorry hoor, maar wat ben je voor lul als je met deze gladheid met je kind gaat fietsen.![]()
Oh en verder: goedemorgen
ik snap wat je bedoelt, maar wat moet je als je geen alternatief hebt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Net hier buiten op straat een vader met klein meisje achter op de fiets... keihard onderuit.
Sorry hoor, maar wat ben je voor lul als je met deze gladheid met je kind gaat fietsen.![]()
Oh en verder: goedemorgen
Lopen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, maar wat moet je als je geen alternatief hebt?
afgelopen vrijdag zag ik ook een vrouw die dr kind bij de opvang ophaalde in de sneeuwzooi heel voorzichtig op de fiets stappen. toen dacht ik ook: die is niet goed wijs, maar wat moet je dan?
lijkt me heel lastig.
lopen? grapje neem ik aan? en het kind dan? ook lopen? want lopen glibberen en een fiets meelepen met een kind achterop is veiligquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lopen?
Ik stap echt niet op de fiets als het glad is, zelfs niet zonder kind.
Ik ben naar het eind van de straat gelopen met mijn fiets. En pas op de doorgaande weg opgestapt.
Het wordt saai en eig. moet ik naar het slaap-topic, maar ik ben in denial.
Vannacht was Oscar van 23 tot 02.00 in de weer.![]()
Kind op de fiets en lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lopen? grapje neem ik aan? en het kind dan? ook lopen? want lopen glibberen en een fiets meelepen met een kind achterop is veilig
en dan loop je met je fiets aan je hand en je kind moet zelf maar zien dattie overeind blijft, wat dus niet lukt, kind glijdt ondersteboven en dan sta je daar met je fiets aan de hand met een huilend kind op de grond dat niet meer overeind kan komen.
moeilijk moeilijk.
ik ben blij dat ik die afweging niet meer hoef te maken. ik vind het kiezen uit twee kwaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |