Welnee dat kan ze ook helemaal niet.quote:Op maandag 6 december 2010 19:02 schreef Muks het volgende:
Toch vind ik de manier waarop er met je omgegaan is ronduit vreemd, alsof de dame door de telefoon kan zien hoe of wat er gebeurt is.
Ja, dat geloof ik graag. Je hebt wel van die speciale spray die aanslag tegenhoudt, maar zonder verwarming/ventilator is daar natuurlijk geen beginnen aan. Ik hoop voor je dat degene snel een goed advies heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 19:45 schreef Vicky het volgende:
Ik vond het doodeng vanmorgen Diaan.. ik zag echt bijna niks...
M. heeft nu iemand gemaild voor advies.
Hahaha dankjewelquote:Op maandag 6 december 2010 19:19 schreef livelink het volgende:
Hmm, volgens heb ik helemaal gemist dat jouw zoon geboren is, Pvoesss![]()
![]()
Bij deze dan ook van mij minstens 10 felicitaties![]()
![]()
doorgegevenquote:Op maandag 6 december 2010 20:08 schreef moussy het volgende:
Vick, mijn man zegt dat jouw man even de zekeringen na moet kijken![]()
*postbode is die niet staakt *
action it is dus woensdagquote:Op maandag 6 december 2010 20:35 schreef moussy het volgende:
Ik had in mijn vorige auto gewoon 4 vochtvreters staan, die dingen kosten geen flikker bij de action, je hoorde ze nog net niet slurpen
handdoekentruc? do tellquote:Op maandag 6 december 2010 20:38 schreef moussy het volgende:
Er zitten in die heule goedkope ook nog een navulling![]()
oh ja, Klazien uut Zalk: De handdoekentruc heeft niet gewerkt bij een trommel (natte) handdoeken.
uhhh heel soms voor een paar seconden..quote:Op maandag 6 december 2010 20:43 schreef amaranta het volgende:
Vicky mijn man fronste zijn wenkbrauwen en zei? Hoezo doet de ventilator het niet
Ik, weet ik niet, dat schrijft iemand hier.
Hij. Dan is hij kapot en moet de auto naar de garage.
Hij vraagt of hij wel blaast?
werk jij ook bij BJZ??quote:Op maandag 6 december 2010 20:41 schreef mikoxx het volgende:
Dat is iig al heel fijn Vicky! Ein-de-lijk!!! Oh en, welk nummer heb je? Kan ik je es bellen
Mous
Hij zegt dat er maar een oplossing is en dat je een blauwe micra moet kopenquote:Op maandag 6 december 2010 20:44 schreef Vicky het volgende:
[..]
uhhh heel soms voor een paar seconden..
whahaha ik heb al een groene Trans Sport en een groene 205quote:Op maandag 6 december 2010 20:45 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hij zegt dat er maar een oplossing is en dat je een blauwe micra moet kopen
Nee dat niet....quote:
I knowquote:
ik heb er iig 1! die van vorige week weet ik niet zeker, maar ik heb ze op de pc staan!quote:Op maandag 6 december 2010 21:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmm, we dachten dat we doorhadden hoe we moesten opnemen... Niet dus. Al 2x ER gemist.
met reddingstasquote:Op maandag 6 december 2010 21:20 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, gelukkig, Vicky to the rescue.![]()
Ik heb keihard Mariah Carey aanstaan.Zo! Kerst!
niet allemaal... maar tot de helft!quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 21:37 schreef Brighteyes het volgende:
Ow... Ik moet eerst die cd zoeken...
quote:
ik hoop m morgen op de post te kunnen doen. Hij is bijna klaar met brandenquote:
Slaap lekker !quote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:Snel!
Zo, en nu slapen, van 1 tot 5.10 (Oscar zijn standaardtijd) was net te kort vannacht... Ben nog wel een uurtje gaan liggen nadat we de mannen naar het kdv brachten vanmorgen, maar het blijft te kort.
Tot morgen allemaal!
dan kan ie mee naar Puerto Ricoquote:Op maandag 6 december 2010 21:57 schreef Brighteyes het volgende:
Snel!
Zo, en nu slapen, van 1 tot 5.10 (Oscar zijn standaardtijd) was net te kort vannacht... Ben nog wel een uurtje gaan liggen nadat we de mannen naar het kdv brachten vanmorgen, maar het blijft te kort.
Tot morgen allemaal!
Arme peace. Ik word er strontchagerijnig van al m weer eens ligt te zagen. Van Leyla kan ik het wel hebben.quote:
Ja, is ook zielig. Hij slaapt al vaak onrustig... ik slaap altijd erg goed. Maar als hij mij port, draai ik me wel om zodat hij minder last heeft.quote:Op maandag 6 december 2010 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Arme peace. Ik word er strontchagerijnig van al m weer eens ligt te zagen. Van Leyla kan ik het wel hebben.
Dat hij veel snurkte?quote:Op maandag 6 december 2010 22:25 schreef Ticootje het volgende:
Ja m had er ook veel last van tijdens mijn zwangerschap.
Ja, hij kwam ook flink aan tijdens mijn eerste zwangeschap. Beetje meeleven.quote:
Wel lief van hem.quote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, hij kwam ook flink aan tijdens mijn eerste zwangeschap. Beetje meeleven.
Misschien moet ie even uitgelaten worden.quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Oooooooo, m'n hond is irritant. Zit ie weer te piepen/janken. Echt!
Hij is voor het eten nog geweest en gaat straks met m als hij thuis komt.quote:Op maandag 6 december 2010 22:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wel lief van hem.
[..]
Misschien moet ie even uitgelaten worden.
Ja, en vergeet de stank niet als het regent.quote:Op maandag 6 december 2010 22:35 schreef Diaan73 het volgende:
Dat vind ik dus echt het nadeel van honden.... uitlaten...
Ow ja, dat ook nog... Ik heb wel ooit een hond gehad trouwens...quote:Op maandag 6 december 2010 22:41 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en vergeet de stank niet als het regent.
ja in januari en februari zijn er open lesdagen en ook voor de kinderen zelf is wat te doen daar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 07:47 schreef debuurvrouw het volgende:
Het was hier ook gladder dan gister, maar volgens kindlief viel het zat mee.
Een goed gevoel is het waard te volgen Lady!Zijn er ook nog open dagen voor je zoon? Open les ofzo?
de wegen zijn over het algemeen prima befietsbaar, dus dat vind ik niet zo raar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Net hier buiten op straat een vader met klein meisje achter op de fiets... keihard onderuit.
Sorry hoor, maar wat ben je voor lul als je met deze gladheid met je kind gaat fietsen.![]()
Oh en verder: goedemorgen
ik snap wat je bedoelt, maar wat moet je als je geen alternatief hebt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 08:54 schreef Sorbootje het volgende:
Net hier buiten op straat een vader met klein meisje achter op de fiets... keihard onderuit.
Sorry hoor, maar wat ben je voor lul als je met deze gladheid met je kind gaat fietsen.![]()
Oh en verder: goedemorgen
Lopen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt, maar wat moet je als je geen alternatief hebt?
afgelopen vrijdag zag ik ook een vrouw die dr kind bij de opvang ophaalde in de sneeuwzooi heel voorzichtig op de fiets stappen. toen dacht ik ook: die is niet goed wijs, maar wat moet je dan?
lijkt me heel lastig.
lopen? grapje neem ik aan? en het kind dan? ook lopen? want lopen glibberen en een fiets meelepen met een kind achterop is veiligquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lopen?
Ik stap echt niet op de fiets als het glad is, zelfs niet zonder kind.
Ik ben naar het eind van de straat gelopen met mijn fiets. En pas op de doorgaande weg opgestapt.
Het wordt saai en eig. moet ik naar het slaap-topic, maar ik ben in denial.
Vannacht was Oscar van 23 tot 02.00 in de weer.![]()
Kind op de fiets en lopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:17 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
lopen? grapje neem ik aan? en het kind dan? ook lopen? want lopen glibberen en een fiets meelepen met een kind achterop is veilig
en dan loop je met je fiets aan je hand en je kind moet zelf maar zien dattie overeind blijft, wat dus niet lukt, kind glijdt ondersteboven en dan sta je daar met je fiets aan de hand met een huilend kind op de grond dat niet meer overeind kan komen.
moeilijk moeilijk.
ik ben blij dat ik die afweging niet meer hoef te maken. ik vind het kiezen uit twee kwaden.
oh ja, da's balen ja. Maar je zal zien dat ie óf zijn sprong achter de rug heeft, óf van de verandering als een blok slaapt. Bij een ander zijn dan je ouders die je altijd wel begrijpen is goed voor het spraakvermogen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:18 schreef Brighteyes het volgende:
Hij slaapt nog maar 1 keer Buuf, en die kan er echt nog niet af. Maar gisteren was het wel van 1 tot half 4 ofzo, dus echt heel lang.
Maar sws denk ik dat hij tegen een sprongetje aan zit, praten denk ik.
Als ik me goed herinner was dit ook zo rond de tijd van lopen.
Het is alleen zo sh*t nu omdat ze volgende week bij de opa's en oma's moeten logeren en ik lag gisteren dus vooral te balen van het idee dat ik het zo lullig vind ze dit op hun dak te schuiven zeg maar...
Dat heeftquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:35 schreef mrien het volgende:
Fietskar heb ik nu ook, maar die moet eerst nog aan mijn fiets vastgemaakt worden
Hoe is het nu met die knie? Lekker ook, nu weer met die gladheid. Werkt ie weer volop?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef snoopy het volgende:
Autorijden ging hier net ook wel maar de stoep is hier een schaatsbaan![]()
Heb net mijn gladheidsslachtoffer van afgelopen januari naar zijn werk gebracht, Hij heeft 2 maanden geleden een nieuwe set kruisbanden en een binnenste nieuwe band gekregen.
Beterschap Estrys! Wat knap dat je toch naa rje werk bent gegaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:39 schreef Estrys het volgende:
Het is hier niet glad volgens mij, heb er niks van gemerkt in ieder geval.
Ik heb iets van een buikgriepje denk ikMaar toch maar naar mijn werk gegaan. Ben benieuwd hoelang ik het vol ga houden
Ik bedoel dat ding überhaupt nog aan mn fiets vastmaken zodat de kar er aan kanquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:38 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Dat heeftgisteren voor mij gedaan dus ik kon zo wegrijden vanochtend.
Ik ga ook wel eens met nr. 2 in de buggy en nr. 1 lopend ernaast maar dat zie ik met dat winterse weer niet zitten. Zijn we heeel lang onderweg denk ik
Ja, dat moest bij mij ook nog steeds gebeuren. Dus dat heeft ie gisteren gedaan waardoor ik eindelijk eens gebruik van de kar kon maken. Heb je een babyschelp erbij voor het babietje straks?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:42 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ding überhaupt nog aan mn fiets vastmaken zodat de kar er aan kanheb hem nog maar sinds van de week
Lopen naar de creche zie ik niet meer zo zitten, is 10 min enkele reis denk ik, net te lang (:
Gelukkig kan mijn man Lotte meestal wegbrengen en anders breng ik haar wat eerder met zijn auto.
Gelukkig heb ik van de week de auto van mijn schoonmoeder een paar dagen, het wereldje wordt zo wel aardig klein moet ik zeggen
De revalidatie verloopt voorspoedig. Hij heeft nu buiten nog wel zijn brace om voor de zekerheid maar eigenlijk hoeft dat niet meer. Hij werkt 6 uur per dag en met dit weer haal en breng ik hem maar met de auto. Net toen hij voorzichtig probeerde te gaan fietsen ging het weer sneeuwenquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:40 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe is het nu met die knie? Lekker ook, nu weer met die gladheid. Werkt ie weer volop?
ik heb het even doorgestuurd naar de patiënt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef Lois het volgende:
Ik heb net deze besteld: http://www.snowsteps.nu/ ik vind het zo eng lopen met die gladheid....
Een babyschelp komt er nog inderdaad, hoopte eerst dat de maxi cosi zou passen, maar dan past Lotte er niet bij in. En aangezien die helemaal fan is van de fietskar wordt het gewoon een babyschelpquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:46 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Ja, dat moest bij mij ook nog steeds gebeuren. Dus dat heeft ie gisteren gedaan waardoor ik eindelijk eens gebruik van de kar kon maken. Heb je een babyschelp erbij voor het babietje straks?
Oh dat van je kleine wereldje; gewoon mensen bij jou uitnodigen op de koffiehoef je er ook niet op uit. Kunnen ze gelijk langs de winkel voor je
Je moet niet vallen met je hoogzwangere buik
Ziet er goed uit die dingen! Ga ik even onthouden voor schoonmoeder enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 09:47 schreef Lois het volgende:
Ik heb net deze besteld: http://www.snowsteps.nu/ ik vind het zo eng lopen met die gladheid....
Helaas is dat hier absoluut niet het geval. Ik heb de snowsteps dus ook besteld en fietsen gaat niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:10 schreef E.T. het volgende:
Zoals verwacht waren de doorgaande fietspaden en wegen prima gestrooid en begaanbaar. Wel een klein stukje omgefietst zodat ik niet door het tunneltje hoefde omdat ik daar wel moeilijkheden voorzag. (al zag dat er ook prima uit toen ik er langs kwam).
Lopen is echt te ver en OV. Komt er bijna niet. Al met al gewoon goed uitkijken en nadenken over je route en dan is er prima te fietsen.
Moet er eigenlijk ook zo'n vuilnisbak bijquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dat is natuurlijk ook wel zo, sommige dingen zijn ook gewoon te ver om te lopen.
Kijk nou!
[ afbeelding ]
Ik twijfel of ik er nu alvast eentje voor Oscar voor later zal kopen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
En dan heb je geen verwarming meer![]()
Hele ketel doet niets meerde monteur komt tussen nu en 17:00..
Jeumig, en dat met een kleintje van net een weekquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
http://www.fietsen.123.nl(...)en-ook-voor-de-fietsquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:20 schreef Ahava het volgende:
[..]
Helaas is dat hier absoluut niet het geval. Ik heb de snowsteps dus ook besteld en fietsen gaat niet.
Heb je die ook naar de patient doorgestuurd???quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:39 schreef snoopy het volgende:
Nou, ik weet verder niet wat het kost enzo maar ik vond het wel grappig
Hoe mobiel ben je? Je mag zo komen toeven bij mij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:18 schreef Pvoesss het volgende:
Die heeft ie al gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 10:41 schreef Lois het volgende:
[..]
Heb je die ook naar de patient doorgestuurd???
Ze zijn al geweest, ook de electricien al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 10:31 schreef mrien het volgende:
[..]
Jeumig, en dat met een kleintje van net een week
Konden ze niet iemand iets sneller sturen?
Hij heeft toch bekend dat hij haar heeft vermoord. Ik las het net op nu.nl.. te verschrikkelijk gewoon.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:22 schreef mikoxx het volgende:
Oh bah.. vandaag dient de zaak tegen de verdachte die Andrea Luten zou hebben vermoord in '93. Was ff het laatste nieuws aan het lezen, maar echtte erg gewoon
![]()
Daar zou ik zo kwaad om worden als ouders zijnde, het maakt het allemaal nog veel zinlozer, alsof het voor hem niet belangrijk geweest is ofzo. Terwijl hij zegt dat hij er 17 jaar mee geleefd heeft...quote:Ik heb er geen verklaring meer voor. Het is 17 jaar geleden.
Ik las net in de tweets dat hij zich toevallig alleen de niet-belemmerende details weet te herinneren, de dingen die hem een hogere straf zouden kunnen opleveren, die weet hij niet meer... hmhm... Hij is de ouders van dat meisje gewoon verplicht dat hij ze álles vertelt!quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:30 schreef Brighteyes het volgende:
Gadverdamme Mikoxx...
Dit ook:
[..]
Daar zou ik zo kwaad om worden als ouders zijnde, het maakt het allemaal nog veel zinlozer, alsof het voor hem niet belangrijk geweest is ofzo. Terwijl hij zegt dat hij er 17 jaar mee geleefd heeft...
Verschrikkelijk, echt...
Maar wat dan 'alles'? Ik weet niet of ik als ouder zou zitten wachten op de meest gruwelijke details.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:31 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Ik las net in de tweets dat hij zich toevallig alleen de niet-belemmerende details weet te herinneren, de dingen die hem een hogere straf zouden kunnen opleveren, die weet hij niet meer... hmhm... Hij is de ouders van dat meisje gewoon verplicht dat hij ze álles vertelt!
Als de ouders dat willen, dan vind ik dat ze daar recht op hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar wat dan 'alles'? Ik weet niet of ik als ouder zou zitten wachten op de meest gruwelijke details.
Ja ok, dat wel inderdaad. Zo jammer dat zo iemand niet te dwingen is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Als de ouders dat willen, dan vind ik dat ze daar recht op hebben.
'alles' tot zover de ouders dat willen weten dus...
ja, maar ja, dát is lastig natuurlijk. Want ik zou alles willen weten. En als ik het dan weet zou ik het niet meer willen weten. Je kind komt er niet mee terug. Dat deze man een engerd is lijkt me toch. Hij kan zich 17 jaar daar prima mee verenigen, slaat zijn vriendin in elkaar, is geslepen genoeg om bezwarende dingen voor zich te houden....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
We hebben hier in Bangkok nog wel een leuke gevangenis voor 'm.....quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:49 schreef Brighteyes het volgende:
Hij mag het idd heel, heel slecht hebben van mij.
Kunnen we niet een soort van uitlevering doen met een barbaars land ofzo, voor dit soort gevallen?
Die spullen zijn tohc zo goedkoop omdat ze níét uit Nederland komen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:33 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb net bij de Action spullen gekocht voor in de schoenmaatjes schoenendoos.voelt een beetje dubbel, want waarom zijn de spullen bij de Action zo goedkoop? omdat ze er kinderen voor uitbuiten??
En dat geef ik dan aan een zielig kind.
Enniehoe, mijn jongens hadden wat verwend gedrag, dus daarom zet ik het door. Ze moeten speelgoed van zichzelf ook in die doos doen.
Daar hebben we H&M toch voor?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:31 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die spullen zijn tohc zo goedkoop omdat ze níét uit Nederland komen?
Duitse doveshampoo en zo.
Ik heb nog nooit gehoord dat die spullen zo goedkoop zijn omdat er kinderen voor worden uitgebuit.
psiesquote:
weet je wat ik ook zo smakeloos vind? ik zat het artikel op telegraaf.nl te lezen en daaronder staan de tweets van de verslaggeefster rechtstreeks vanuit de rechtzaal.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:36 schreef mikoxx het volgende:
[..]
oh dat zou dan best kunnen jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef huuphuup het volgende:
[..]
psies
en daarnaast gok ik dat Buuf vooral op het speelgoed doelt en niet op de shampoo uit Polen of Duitsland ofzo.
grrr nog steeds geen telefoonze zouden tussen 4 en 6 vandaag nog een keer komen na uitgebreide excuses van de directeur gister.
uiteraard was de klantenservice maar tot 6 uur bereikbaar.
![]()
![]()
stiekem hoop ik op de fokwet en dat de bel gaat zodra ik op invoeren druk maar ik heb er een hard hoofd in
nee dat is een kenwoodquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:05 schreef Incantrix het volgende:
Oh! En een kitchen aid, of zie ik dat verkeerd?Nu ben ik écht jaloers
Christelijke school...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:24 schreef amaranta het volgende:
Glazen huis staat in Eindhoven, vandaar..,
Elke week geld voor zending? Katholieke school?
Rekenigen mot ik niet, kerstkaarten vind ik wel gezelligquote:Op woensdag 8 december 2010 11:54 schreef Ticootje het volgende:
Ik mis de post niet hoor... Heerlijk, laat ze die rekeningen maar lekker houden.
ik vind een dubbele spoelbak ideaal en gebruik ze ook allebei best vaak. ik heb een gewone grote en een wat kleinere. die kleine gebruik ik vaak om af te gieten, terwijl in de grotere een bakje hangt voor het afval enzo. en mijn dierbare huisgenoten zijn zo afgericht dat ze de vuile vaat in de grote wasbak zetten, waarna ik het in de vaatwasser zet. (dat hou ik graag zelf in de hand, vind ik prettig, ik ruim m ook zelf uit, anders kan ik de rest van de week lopen zoeken naar mijn spullen)quote:Op woensdag 8 december 2010 12:59 schreef amaranta het volgende:
lady, love the kitchen!
En de tegeltjes zijn mooi geworden.
Ik zie wel meer verschillen trouwens, kraan zit aan de andere kant.
Even vraagje, wij gaan binnenkort voor nieuwe keuken (ja alweer...) wat is voor jou de keuze geweest voor een dubbele spoelbak? Heb je geen vaatwasser?
Wij vinden het wel mooi, maar het neemt ruimte in beslag en we gebruiken de spoelbak hooguit om wat glazen in te zetten als de vw vol is.
Omdat wij het mooi vinden. En het kwalitatief beter is dan bijv composiet.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:28 schreef mikoxx het volgende:
Amaranta, mag ik vragen waarom jullie voor graniet gaan? Mijn man wil nl iook graag een granieten blad, maar ik ben nog niet om. Ik vind t vooral erg duur en zie de voordelen niet zo...
ik maak er wel een hele grote vlek vanquote:Op woensdag 8 december 2010 13:46 schreef Memmel het volgende:
Amaranta, wij hebben dat ook (maar dan met een RVS-bak). Als je niet tegen vlekken kan (water, vet) dan kan ik het je alleen maar ontraden hoor! Ik ben er blij mee, maar ik kan dan ook wel tegen vlekken
Wij hebben daar een vloer van in de badkamer (en ook het wastafelblad), maar die lag er al. Enorme kleurverschillen met de plekken waar water is gespat.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:56 schreef Memmel het volgende:
Dit was een foto toen ze langs kwamen van de krant
Ik had opgeruimd.
Ik heb er ook een wastafel van in de bk. Da's helemaal een hel. Zou ik ook echt nooit meer doen.
Wat zijn jouw andere opties dan?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:54 schreef mikoxx het volgende:
Mooi zeg Memmel, ziet er strak uit!
En graniet vlekt dus ook? En hoe zit het dan met rode wijn etc? Als dat erop blijft liggen,t rekt dat er dan in?
Dank voor je linkt amaranta!
Kunststof... denk ik?quote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat zijn jouw andere opties dan?
Nu ja, in de badkamer.quote:Op woensdag 8 december 2010 13:59 schreef mikoxx het volgende:
Waar heb je een vloer van amaranta? Van natuursteen bedoel je?
Ja! Ze belden aan of we in een bijlage van de stadskrant wilden. Ja hoor best. Hebben ze ons geïnterviewd en foto's van het huis enzo gemaakt. Was echt heel leuk!quote:
Lieve Ticootjequote:Op woensdag 8 december 2010 14:10 schreef Ticootje het volgende:
Lief dagboek,
Vandaag zit ik op de plek van mn baas.. Waarom heeft hij 6 lampen aan het plafond? Hoofdpijn!
Dag lief dagboek!
quote:Op woensdag 8 december 2010 14:37 schreef Vicky het volgende:
Heerlijk Diaan!! Ik ben jaloers!
Ik heb maandag een sollicitatie de deur uit gedaan en werd vandaag gebeld dat ze me graag op gesprek willen hebbenWeet alleen nog geen datum want de datum/tijd die ze hadden kwam mij niet uit.
Voor een zomerkindje had ik ook getekend!!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:11 schreef mefke79 het volgende:
Juh, Vicky!
DIaan, ik ben jaloers, die camping ziet er prima uit. Voor ons geen zomervakantie maar een zomerkindje dit jaar. Dus hopelijk volgend najaar nog even naar de zon ofzo.
Misschien een herkansing volgend jaar om bij mij in de tuin te kunnen zitten, veel zomer hebben we niet gehad dit jaar.quote:Op woensdag 8 december 2010 15:23 schreef Vicky het volgende:
Ik denk neit dat een vakantie er in zit voor ons...
ja inderdaad!!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:24 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Misschien een herkansing volgend jaar om bij mij in de tuin te kunnen zitten, veel zomer hebben we niet gehad dit jaar.
Ik denk er wel aan om een zwembad neer te zetten... ff kijken.
si, apartemtos, julos, nosotros, okeejos, euros bankos mañanos, totsinos!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:46 schreef Estrys het volgende:
Ah de zomervakantieTegen die tijd zitten we natuurlijk al in ons nieuwe huis. Maar desondanks gaan we toch op vakantie
Naar...Italië, hoe verrassend. Zelfde tijd, zelfde plaats. Hoewel een ander veel goedkoper maar veel mooier appartement. In januari nog even bellen om het te bevestigen. Beetje jammer dat de eigenaresse van het appartement geen woord over de grens spreekt, zal het in mijn beste Italiaans moeten doen
ik denk niet dat ze Spaans Nederlands kan;-P Maar ik kan wel een beetje Italiaans, si, vorrei prenotare il appartement enzo. Alleen ze gaan dan ook terugpraten hè. Dat is het lastige gedeelte.quote:Op woensdag 8 december 2010 16:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
si, apartemtos, julos, nosotros, okeejos, euros bankos mañanos, totsinos!
Zo duurde het vorig jaar ook 3 Franstalige telefoontjes voordat ik had begrepen dat betalen niet via mijn bank ging (zij wilde mij geen reknr geven) maar dat ik via een knopje op hun site kon betalen....quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze Spaans Nederlands kan;-P Maar ik kan wel een beetje Italiaans, si, vorrei prenotare il appartement enzo. Alleen ze gaan dan ook terugpraten hè. Dat is het lastige gedeelte.
Alle Italianen verstaan Spaans, is mijn ervaring. Andersom echter niet zo....quote:Op woensdag 8 december 2010 16:10 schreef Estrys het volgende:
[..]
ik denk niet dat ze Spaans Nederlands kan;-P Maar ik kan wel een beetje Italiaans, si, vorrei prenotare il appartement enzo. Alleen ze gaan dan ook terugpraten hè. Dat is het lastige gedeelte.
quote:Op woensdag 8 december 2010 16:15 schreef Estrys het volgende:
Betalen gaat daar handje contantje. Gewoon bankbiljetten neertellen als je er bent, die zij dan in haar broekzak steekt. Op zijn Italiaans dus, haha. Geen aanbetaling of zo. Dat moeten ze dan weer verantwoorden dat geld, dat is allemaal maar lastig
wij gaan ook in de bouwvak, ivm verplichte vakantie van familieleden die ook daar zijn. Gewoon omdat het zo gezellig is om samen maar apart op vakantie te gaan zeg maarquote:Op woensdag 8 december 2010 16:24 schreef _Bar_ het volgende:
wij willen van de zomer naar Italie, helaas wel pas in het hoogzeisoen ivm verplichte bouwvak vriend.
Maar eerst in Maart op wintersport
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |