Op zich een stuk goedkoper...en doostechnisch gezien ook beter lijkt mijquote:
Nee, je bostquote:
Wil je je doos ook vergroten danquote:Op maandag 6 december 2010 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Op zich een stuk goedkoper...en doostechnisch gezien ook beter lijkt mij
Neequote:
Dan snap ik niet waarom het doostechnisch beter isquote:
Niet als je kind de nooduitgang neemtquote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Nee![]()
Maar dat schijnt wel een van de bijkomstigheden van een bevalling te zijn
Vind je het heel erg als ik het niet gedetailleerd ga uitleggen?quote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom het doostechnisch beter is
Eigenlijk wel. Ik heb doos en pokon nooit met elkaar in verband gebracht dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat aanpaktquote:Op maandag 6 december 2010 17:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Vind je het heel erg als ik het niet gedetailleerd ga uitleggen?
Nou heb je weer een e te veelquote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Strega het volgende:
Nou hoor![]()
![]()
. R sprong zo maar weg.
Where is the Mod when you need here?
Oh heaven....it's not my day.quote:
Kom om half 12 maar terug, dan vraag ik ff of Elies het voor je wil paintenquote:Op maandag 6 december 2010 17:47 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb doos en pokon nooit met elkaar in verband gebracht dus ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe je dat aanpakt
Ik denk het ookquote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Loveless85 het volgende:
Het is nog geen 18:00 en het gaat alweer over totaalruptuurtjes
Greys is vast trots op ons
Succesquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar college, eens kijken of ik alle pokon, en doostechnische ruptuurtjes nog uit mn hoofd kan krijgen
Om half 12 slaap ik alquote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Ingetje79 het volgende:
Kom om half 12 maar terug, dan vraag ik ff of Elies het voor je wil painten
quote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga naar college, eens kijken of ik alle pokon, en doostechnische ruptuurtjes nog uit mn hoofd kan krijgen
Ah joh, ik lig dan ook al in bed P&W te kijken dus je bent niet de enige die de paint misloopt.quote:
Succes/sterkte!quote:Op maandag 6 december 2010 17:55 schreef Loveless85 het volgende:
Ook daar wil ik wel uitleg overquote:Op maandag 6 december 2010 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
pokon? gewoon je bapao's wat langer laten rijzen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
wabammes!quote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef oh-oh het volgende:
Flauw Rewimo![]()
Wat een faalneus he, bij dat Wetten das
Valt zo mee. Gewoon bij inscheuren of knippen om een steekje extra vragenquote:Op maandag 6 december 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar dat schijnt wel een van de bijkomstigheden van een bevalling te zijn
wat is de schade eigenlijkquote:Op maandag 6 december 2010 18:50 schreef Rewimo het volgende:
Tja, risico van het vak. Maar wel een hoge prijs die je moet betalen voor je 5 minutes of fame
zal best jaquote:Op maandag 6 december 2010 18:51 schreef Ynske het volgende:
als je het over tieten hebt![]()
[ afbeelding ]
overigens is t zo lastig om die doorzichtige dingen over te kunnen brengen
Hij ligt nog in kunstmatig coma zeiden ze net bij Boulevardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |