quote:Next Thursday's GTTV E3 special will feature the world premiere of TOMB RAIDER with an incredible CG piece.
Ik hou niet van merkgebonden trucjes...quote:Op donderdag 28 februari 2013 23:34 schreef mstx het volgende:
http://blogs.amd.com/play/tressfx/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat is al weer een tijdje geledenquote:Op donderdag 28 februari 2013 23:24 schreef mstx het volgende:
Damn, topic uit 2010.![]()
Je bestelling wordt geleverd op 05-03-2013
Nog maar 5 dagen, kan niet wachten.![]()
Heb de survival edition besteld.![]()
Dit is trouwens niet merkgebondenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik hou niet van merkgebonden trucjes...
Hulde!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:51 schreef Geneziz het volgende:
[..]
Dit is trouwens niet merkgebonden, kan gebruikt worden met elke (redelijk krachtige) directx 11 GPU.
Yup, een stuk beter dan Nvidia met hun Physx gebeuren. Ze zullen alleen ongetwijfeld wel beweren dat het natuurlijk beter zal draaien op een AMD kaartquote:Op vrijdag 1 maart 2013 17:57 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hulde!
Ik zag laatst de aankondiging maar ik hou niet van die "werkt alleen met nvidia" of "werkt alleen met AMD" shite. Gelukkig bieden ze nu de techniek gewoon aan en hebben ze waarschijnlijk vooral meegewerkt en de licentie aangeboden
Heb de game ook maar gekocht op basis van deze reviewquote:
Jij wil dat momentje met die tak zien hè?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 19:53 schreef speknek het volgende:
[..]
Heb de game ook maar gekocht op basis van deze review.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |