Karel en Famkequote:
True love never diesquote:
Aldus mijn heldquote:internet is tegenwoordig echt mijn lust en mijn leven : ik ben altijd heel goed geweest in engels.... dus ja sinds een jaar heb ik dan internet...en ja ik spreek dan echt vaak eke dag met mensen uit pakistan an bangladesh....en ik ken iemand in ierland en ook iemand in texas america.....wat wel jammer is soms dat het virtuele kennissen blijven vaak ( immers de reis is te duur ) maar ha ja is wel leuk om mensen uit alle uithoeken van de wereld te spreken....
Famke, Karel, Svart, Pake, Barry en al die anderen zijn baas, maar niets kan tippen aan de échte baas: dandybleuquote:
quote:Biografie
Interesses
opium....teenagers....vrouwen van dertig piano schilderkunst video-art....
Zozo, dus het gaat de goede kant op in de liefdeswereld?quote:Op maandag 6 december 2010 22:58 schreef dandybleu het volgende:
ha ik ben er ook nog...lees mee ( ik fok echt heel de dag door ha ha )....emma watson is een beetje onbereikbaar ( ze heeft geen myspace en geen facebook ....ze heeft helemaal geen postadres op internet )
maar ja genoeg leuke vrouwen in het leven toch? ik heb internet verkering met een moeder van 24 jaar oud.... we willen wel samenwonen alleen we hebben een beetje ruimte nodig alebij
quote:Ha ik ken een paar milonairs... ( nou ja niet in guldens maar in euroos ).... Dus ja die ken ik al heel mn leven... Dus ja ik ben kunstenaar
zou je haar geven?quote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef dandybleu het volgende:
ha ja die emma? ja die is ook helemaal niet huiselijk hey? ja die woont in een vliegtuig die haar van het ene naar de volgende gala vliegt..... is een soort zwerver met veel geld....
ja dus ik zoek wel een meisje die tenminste een keer per maand thuis is....
Haha, zo is het maar netquote:Op maandag 6 december 2010 23:04 schreef dandybleu het volgende:
ha ja die emma? ja die is ook helemaal niet huiselijk hey? ja die woont in een vliegtuig die haar van het ene naar de volgende gala vliegt..... is een soort zwerver met veel geld....
ja dus ik zoek wel een meisje die tenminste een keer per maand thuis is....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |