1 vinkje betekent dat het bericht op de server staat maar de ontvanger het bericht nog niet gelezen heeft.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:38 schreef morgane het volgende:
Hij blijft bij mij niet hangen bij het klokje maar bij één vinkje. Er is dan dus wel verbinding met internet.Ik heb trouwens al de nieuwste versie dus kan niet verder updaten. Voor de versie voor Symbian (Nokia) zijn er helaas bijna nooit updates, is nog bèta.
Kan beide, maar jouw deel van de 'transactie' is met 1 vinkje voldaanquote:Op donderdag 16 december 2010 19:32 schreef morgane het volgende:
Nog niet gelezen of niet gekregen? Dat is wel een verschil. Maar dan zou het dus niet aan mijn telefoon liggen?
Hier doet hij het prima. Op de iPhone.quote:Op dinsdag 21 december 2010 18:52 schreef Nass het volgende:
Hij is echt tergend sloom de laatste dagen, godverdomme
quote:Op donderdag 16 december 2010 19:07 schreef n8n het volgende:
[..]
1 vinkje betekent dat het bericht op de server staat maar de ontvanger het bericht nog niet gelezen ontvangen heeft.
Android? iPhone? Nokia? Blackberry?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
Zojuist een update gehad, alle contacten zonder foto hebben nu hippe kleurtjes
Android.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Android? iPhone? Nokia? Blackberry?
Thnxs, sleep de update nu ook naar binnen.quote:
Kan er geen wijs uit worden. Waarom zijn sommige contacten groen en sommige rood en anderen oranje. Het heeft schijnbaar niets te maken met online zijn omdat sommige contacten offline zijn en toch oranje of rood en sommige contacten online zijn en groen en oranje zijn?quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
Zojuist een update gehad, alle contacten zonder foto hebben nu hippe kleurtjes
Nee, ik denk dat het puur random is.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:59 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Thnxs, sleep de update nu ook naar binnen.
[..]
Kan er geen wijs uit worden. Waarom zijn sommige contacten groen en sommige rood en anderen oranje. Het heeft schijnbaar niets te maken met online zijn omdat sommige contacten offline zijn en toch oranje of rood en sommige contacten online zijn en groen en oranje zijn?
Telefoon al uit en aangezet? Ik heb dat ook wel eens als ik mijn toestel net een reset heb gegeven. Vaak moet ik hem dan gewoon nog een keer rebooten.quote:Op woensdag 22 december 2010 07:59 schreef Huppelmuts het volgende:
HELLUP
Nu is WhatsApp foetsie. Als ik op WA klik krijg ik in beeld: Het gekoppelde programma is niet meer geïnstalleerd.![]()
Is gewoon random. Gewoon om onderscheid te maken tussen contacten zonder foto's.quote:Op woensdag 22 december 2010 06:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het puur random is.
Ik moest geduld hebben.quote:Op woensdag 22 december 2010 08:00 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Telefoon al uit en aangezet? Ik heb dat ook wel eens als ik mijn toestel net een reset heb gegeven. Vaak moet ik hem dan gewoon nog een keer rebooten.
Als ze je nieuwe nummer al in hun telefoon hebben staan welquote:Op woensdag 22 december 2010 19:50 schreef ohjajohh het volgende:
Ik heb een nieuw telefoonnummer, tijdens het invoeren van al de nummers van mn contacten staan ze uiteraard gelijk in mn Whatsapp. Maar betekent dit ook dat ik gelijk in hun whatsapp sta?
Dat hebben ze nog niet allemaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef n8n het volgende:
[..]
Als ze je nieuwe nummer al in hun telefoon hebben staan wel
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef ohjajohh het volgende:
[..]
Dat hebben ze nog niet allemaal.
Jammer, het is dus niet zo dat wanneer ik iemand in mn lijst heb staan, dat ik automatisch bij hen ook in de lijst sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |