abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89753031
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:32 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Uhm je familie moet dan ook whatsapp hebben en jij moet hun mobiele nummer in je foon hebben.
Ik whatsapp ook gewoon met een vriendin uit engeland *O*
Hun nummer met code of zonder code?
lol?
  vrijdag 10 december 2010 @ 10:01:48 #52
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_89753066
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:00 schreef Nass het volgende:

[..]

Hun nummer met code of zonder code?
Code?
Landcode? Ik heb het nummer van die engelse vriendin sowieso al met landcode in mn foon staan anders is het moeilijk bellen he ;)
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_89753143
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 08:33 schreef Pino112 het volgende:
Ha, een Whatsapptopic :D _O_
pi_89753519
quote:
17s.gif Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef boem-dikkie het volgende:
WhatsApp.
pi_89757448
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:01 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Code?
Landcode? Ik heb het nummer van die engelse vriendin sowieso al met landcode in mn foon staan anders is het moeilijk bellen he ;)
Nja, wij niet, anders is het duur bellen. Iets met KPN en voordelig bellen in de avond.
Nja, ik denk dat ik het dan beide moet proberen ofzo
lol?
pi_89758094
Telefoonnummers altijd opslaan met internationale toegangscode en landnummer. Nooit gezeik.

[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 10-12-2010 12:15:57 ]
  vrijdag 10 december 2010 @ 12:36:52 #57
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_89758923
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 december 2010 11:59 schreef Nass het volgende:

[..]

Nja, wij niet, anders is het duur bellen. Iets met KPN en voordelig bellen in de avond.
Nja, ik denk dat ik het dan beide moet proberen ofzo
Dan gewoon de landcode ervoor zetten. En zorgen dat je familie WA heeft.
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_89760156
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 12:36 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Dan gewoon de landcode ervoor zetten. En zorgen dat je familie WA heeft.
Als ik het goed heb, hebben Amerikaanse nummers XXX-YYY-ZZZZ als structuur. Nummer opslaan als +1 XXX YYY ZZZZ in je mobiel, dus. (Of zonder spaties, als je telefoon daar niet mee om kan gaan.)
pi_89848322
Kzie dat er nu nieuwe update is voor whatsapp waar ze claimen dat er sneller verzonden en ontvangen zouden worden. Het klokje verdwijnt idd binnen 1 seconde en je krijgt bijna meteen 1 groene vinkje. Maar helaas komen antwoorden nog altijd veel later binnen dan verzonden is. Ik heb hier wifi en prima ontvangst. Snap het ook niet echt meer...
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_89859389
Het irritante is dat je ht niet kan gebruiken op twee verschillende telefoons, tenzij je het steeds opnieuw installeert.
  maandag 13 december 2010 @ 06:56:31 #61
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_89862778
quote:
3s.gif Op maandag 6 december 2010 15:36 schreef Ezechielk het volgende:

[..]

Als je hem gaat vergelijken met de andere Android telefoon, ja. Ik heb zelf een Desire, en een vriendin den Galaxy S. Zo veel trager dat toestel.

Bovenstaande uitspraak is niet juist.
Galaxy-s is aanzienlijk sneller dan Desire, ECHTER je moet hem wel;
- upgraden naar Andorid 2.2
- Rooten
- One Click Lag Fix toepassen

Hiermee ben je hooguit een half uurtje bezig (google even voor gedetailleerde stappenplan) en daarna kan je met gemak iPhone-4 en of Desire verslaan qua opstrattijd/multitasken van apps etc.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  Redactie Sport / Supervogel maandag 13 december 2010 @ 07:02:20 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_89862795
Ik zou de Custom ROM van Darky installeren. Dit is met Android 2.2.1, en een theme van 2.3.
Zie daarvoor XDA en het SGS topic. :)
Maar dit is natuurlijk offtopic, weer on :)
  maandag 13 december 2010 @ 08:05:59 #63
160953 Ezechielk
Ezechiel 25:17
pi_89863139
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 06:56 schreef spooky1234 het volgende:

[..]

- Rooten

Hiermee ben je hooguit een half uurtje bezig (google even voor gedetailleerde stappenplan) en daarna kan je met gemak iPhone-4 en of Desire verslaan qua opstrattijd/multitasken van apps etc.
Laat dikgedrukte even buiten beschouwing, is het dan nog steeds zo? Niet iedereen kan/wil zin.haar toestel rooten e.d.
There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
  maandag 13 december 2010 @ 08:32:23 #64
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_89863386
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Kloonhommel het volgende:
Kzie dat er nu nieuwe update is voor whatsapp waar ze claimen dat er sneller verzonden en ontvangen zouden worden. Het klokje verdwijnt idd binnen 1 seconde en je krijgt bijna meteen 1 groene vinkje. Maar helaas komen antwoorden nog altijd veel later binnen dan verzonden is. Ik heb hier wifi en prima ontvangst. Snap het ook niet echt meer...
Ik heb dat ook opeens -O-
[b]AirwiN schreef [/b]
pi_89874606
quote:

- Rooten
De vraag is of je kunt zeggen dat het toestel ook langzamer is. Het is namelijk by design zo ingesteld. Net als dat bepaalde Nokia Symbian toestellen een lag ingebouwd hebben in het menu.
pi_89874733
quote:

[..]

- Rooten

Ja daarom heb ik deze telefoon uitgezocht, omdat hij ongeveer de zwaarste specs heeft en het zeer eenvoudig voor mij is om te flashen en te rooten en te tweaken. Voor veel mensen is dit het niet die zijn gewoon beter af met een Iphone, Desire (HD).
  maandag 13 december 2010 @ 16:16:26 #67
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_89877998
Jammer dat Whatsapp voor Nokia nog niet zoveel voorstelt...lelijke lay-out, geen smileys en geen mogelijkheid om foto's te sturen. Of loop ik nog een versie achter?
pi_89880521
Had WhatsApp ergens in oktober een tijd op mijn Galaxy S gehad, maar weer verwijderd omdat ik had niet zo veel gebruikte. Heb hem vandaag weer geinstalleerd en zag dat er best wel veel nieuwe toevoegingen zijn zoals smileys en het versturen van bestanden. Top. ^O^ Jammer dat het programma merkbaar veel stroom vreet. ;(
pi_89975913
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 14:52 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

De vraag is of je kunt zeggen dat het toestel ook langzamer is. Het is namelijk by design zo ingesteld. Net als dat bepaalde Nokia Symbian toestellen een lag ingebouwd hebben in het menu.
nope is hier niet het geval.. heeft alles te maken met samsung die koste wat het kost wil vasthouden aan hun minder efficient en minder soepel werkende manier van gegevens opslaan. Hierdoor treedt soms bij willekeur onnodige lag. Zie het als een super snelle compt met een prima harddisk maar waar gegevens niet goed zijn opgeslagen en overal en nergens verspreid over je harddisk zijn opgeslagen. Soms duurt het dan onnodig lang om iets te starten. Als je root + one click lag fix toepast werkt het echt veel sneller!

En rooten is verder niets engs aan, je kan daarmee niets permanent beschadigen. Zie het zo je koopt een prima PC maar er standaard voorgeinstallerd heb je windows XP. Je kan gewoon je installatie disk bewaren, HD formatteren en kaal windows7 installeren. Mocht het niet bevallen zet je weer xp terug. Het is echt zonde om hightech hardware te laten runnen op 10 jaar oude windowsversie..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_89994735
Whats app is een erg rlxt programma. Maar er blijft wel heel vaak iets "hangen" en ook kan hij vaak geen verbinding krijgen. En dat is ook op de wireless thuis.
pi_89999521
weet iemand wanneer er een grote update komt voor Symbian?/N8
  donderdag 16 december 2010 @ 18:09:55 #72
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90008907
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 12:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Whats app is een erg rlxt programma. Maar er blijft wel heel vaak iets "hangen" en ook kan hij vaak geen verbinding krijgen. En dat is ook op de wireless thuis.
Dat heb ik ook inderdaad. Vanmiddag waren mijn berichtjes bijna een half uur onderweg terwijl ik wel gewoon snel kon internetten. Heb jij ook de versie voor Nokia?
pi_90009272
Morgane, al geupdated naar nieuwste versie van whatsapp? Die zou wat sneller zijn met versturen en ontvangen. Iig heb ik niet meer die half uur durend klokje....
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
  donderdag 16 december 2010 @ 18:38:40 #74
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_90009806
Hij blijft bij mij niet hangen bij het klokje maar bij één vinkje. Er is dan dus wel verbinding met internet.Ik heb trouwens al de nieuwste versie dus kan niet verder updaten. Voor de versie voor Symbian (Nokia) zijn er helaas bijna nooit updates, is nog bèta.
  donderdag 16 december 2010 @ 19:06:09 #75
230788 n8n
Pragmatisch
pi_90010909
Nou alleen nog groepsberichten en het kunnen versturen van kalenderitems en WhatsApp is perfect.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')