De 6.1 en 5.5 zijn niet geweldig maar wel genoegquote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar wel het enige goede van deze SE week, wat ik tot nu toe heb is een 4.3 een 6.1 en een 5.5 en dat vind ik niet goed genoeg
Het uiterlijke schilletje. Dat waar de knop naar je telefoonlijst en menu zitten maakt onderdeel uit van Sense.quote:
Desirequote:
Ja, maar ik wil niet genoeg zijn, maar ik wil ruim genoeg of zelfs goed zijnquote:Op maandag 6 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
De 6.1 en 5.5 zijn niet geweldig maar wel genoeg
Jij ookquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen. Ik wens jullie een fijne maandag.
Wij jou ook jongedamequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Het zelfdequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dankjewel, ik wens jou ook een fijna maandag toequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jij ook een fijne maandag meisquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Oh.quote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het uiterlijke schilletje. Dat waar de knop naar je telefoonlijst en menu zitten maakt onderdeel uit van Sense.
[..]
Desire
same 2 youquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik begrijp best dat je liever een 7 of een 8 hebt hoorquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet genoeg zijn, maar ik wil ruim genoeg of zelfs goed zijn
.quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je liever een 7 of een 8 hebt hoor
Dan ben je bijna perfectquote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb dan nog liever een 9 of 10
Da's niet echt haalbaar voor mijquote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb dan nog liever een 9 of 10
Het is vwoquote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niet echt haalbaar voor mijIk ben slechts een gemiddelde VWO leerling
En niet zeuren. Ik deed vmbo.quote:
Je hebt die van mij toch wel eens gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.![]()
En dat kan je veranderen?
Wat is er irritant of juist top aan dan?
Ik dee havo/vwo en nu vmboquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En niet zeuren. Ik deed vmbo.
Beter dan speciaal onderwijsquote:
Niet bijzonders eigenlijk. Ik ben een childminder en omdat de kinderen nu op school zitten kan ik even internettenquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Oceanview het volgende:
Stuart doe je daar nog enig speciaal werk ofzoiets?
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderdquote:
childwat?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet bijzonders eigenlijk. Ik ben een childminder en omdat de kinderen nu op school zitten kan ik even internetten
Je pest ook leraren weg?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderd
quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderd
Soort van oppas om het in Jip en Janneke taal te houdenquote:
Heb je daar ook voor gestudeerd?quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soort van oppas om het in Jip en Janneke taal te houden
Je UI is zooooooo 5 december 2010quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je UI is zooooooo 5 december 2010
Ik wil een nieuwe laten maken met kerstman! Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je UI is zooooooo 5 december 2010
Nou nee. Ik heb wel op de Pabo gezeten en dat hielp wel iets. Ik heb ook op een Engelse school gewerkt en ben er zodoende een beetje ingeroldquote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je daar ook voor gestudeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |