De 6.1 en 5.5 zijn niet geweldig maar wel genoegquote:Op maandag 6 december 2010 13:54 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
NeeMaar wel het enige goede van deze SE week, wat ik tot nu toe heb is een 4.3 een 6.1 en een 5.5 en dat vind ik niet goed genoeg
Het uiterlijke schilletje. Dat waar de knop naar je telefoonlijst en menu zitten maakt onderdeel uit van Sense.quote:
Desirequote:
Ja, maar ik wil niet genoeg zijn, maar ik wil ruim genoeg of zelfs goed zijnquote:Op maandag 6 december 2010 13:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
De 6.1 en 5.5 zijn niet geweldig maar wel genoeg
Jij ookquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Hoi mensen. Ik wens jullie een fijne maandag.
Wij jou ook jongedamequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Het zelfdequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Dankjewel, ik wens jou ook een fijna maandag toequote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Jij ook een fijne maandag meisquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Oh.quote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het uiterlijke schilletje. Dat waar de knop naar je telefoonlijst en menu zitten maakt onderdeel uit van Sense.
[..]
Desire
same 2 youquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Jojoortje het volgende:
Ik begrijp best dat je liever een 7 of een 8 hebt hoorquote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil niet genoeg zijn, maar ik wil ruim genoeg of zelfs goed zijn
.quote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik begrijp best dat je liever een 7 of een 8 hebt hoor
Dan ben je bijna perfectquote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb dan nog liever een 9 of 10
Da's niet echt haalbaar voor mijquote:Op maandag 6 december 2010 13:59 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb dan nog liever een 9 of 10
Het is vwoquote:Op maandag 6 december 2010 14:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's niet echt haalbaar voor mijIk ben slechts een gemiddelde VWO leerling
En niet zeuren. Ik deed vmbo.quote:
Je hebt die van mij toch wel eens gezien?quote:Op maandag 6 december 2010 13:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh.![]()
En dat kan je veranderen?
Wat is er irritant of juist top aan dan?
Ik dee havo/vwo en nu vmboquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
En niet zeuren. Ik deed vmbo.
Beter dan speciaal onderwijsquote:
Niet bijzonders eigenlijk. Ik ben een childminder en omdat de kinderen nu op school zitten kan ik even internettenquote:Op maandag 6 december 2010 14:01 schreef Oceanview het volgende:
Stuart doe je daar nog enig speciaal werk ofzoiets?
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderdquote:
childwat?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet bijzonders eigenlijk. Ik ben een childminder en omdat de kinderen nu op school zitten kan ik even internetten
Je pest ook leraren weg?quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderd
quote:Op maandag 6 december 2010 14:03 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ja ik ben van een stil iemand naar een druk iemand die de klas opstelten zet veranderd
Soort van oppas om het in Jip en Janneke taal te houdenquote:
Heb je daar ook voor gestudeerd?quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soort van oppas om het in Jip en Janneke taal te houden
Je UI is zooooooo 5 december 2010quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je UI is zooooooo 5 december 2010
Ik wil een nieuwe laten maken met kerstman! Goed dat je het zegt!quote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Je UI is zooooooo 5 december 2010
Nou nee. Ik heb wel op de Pabo gezeten en dat hielp wel iets. Ik heb ook op een Engelse school gewerkt en ben er zodoende een beetje ingeroldquote:Op maandag 6 december 2010 14:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Heb je daar ook voor gestudeerd?
voor welke leeftijdscategorie?quote:Op maandag 6 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Soort van oppas om het in Jip en Janneke taal te houden
Okéquote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou nee. Ik heb wel op de Pabo gezeten en dat hielp wel iets. Ik heb ook op een Engelse school gewerkt en ben er zodoende een beetje ingerold
Kinderen tussen 4 en 12 jaar oudquote:
Heel goedquote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ohja, ik heb mijn UI ook maar even aangepast.
Sint is weg
Sint is tofquote:Op maandag 6 december 2010 14:06 schreef Jojoortje het volgende:
Ohja, ik heb mijn UI ook maar even aangepast.
Sint is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben illegaal!
Op woensdag 1 december 2010 16:07 schreef honkeytonk het volgende:Ik denk zelfs dat ze achter de schermen een fantopic over mij hebben geopend :Y
Jawel. Een mandarijn van de kerstmanquote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent vast stout en krijgt daarom geen cadeautjes
Geef mij liever de kerstmanquote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij bent vast stout en krijgt daarom geen cadeautjes
quote:Op maandag 6 december 2010 14:08 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik zat gisteren nog op de pabo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Maar Kerstman heeft meer sfeerquote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, de Kerstman stamt af van Sinterklaas
NEEE ECHT????quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
inb4 de grote zak grapquote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
En Sinterklaas meer pepernoten.
Ja maar die mensen hebben dan geen hersenenquote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meeste mensen denken dat Sinterklaas later kwam, maar dat was niet zo.
Nee hoor.quote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik liet een klein grijnsjequote:Op maandag 6 december 2010 14:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Meeste mensen denken dat Sinterklaas later kwam, maar dat was niet zo.
Viespeukquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee hoor.
De amerikanen hebben sinterklaas gewoon veranderd in kerstman
Ohjaquote:De Amerikaanse naam Santa Claus is een verbastering van de Nederlandse naam Sinterklaas
Waar je hart van vol is...quote:
Die draaien ze hier al volop in de winkelsquote:
Mooi nummer inderdaadquote:
Al sinds augustus toch?quote:Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die draaien ze hier al volop in de winkels
Nou, zo erg is het gelukkig nog nietquote:
Ook namens mij. Waarmee?quote:
Lekkerquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
Nog 10 schooldagen
2 zijn herkansingen dus vrij
1 is stakingen, en 's ochtends ben ik sowieso vrij
1 is kerstbal voorbereidingen
1 is na kerstbal dus iedereen brak
Dus nog maar 5 echte schooldagen voor vakantie![]()
Ik heb verkort rooster ivm rapportvergaderingen lle lessen duren maar 30minquote:Op maandag 6 december 2010 14:14 schreef honkeytonk het volgende:
Nog 10 schooldagen
2 zijn herkansingen dus vrij
1 is stakingen, en 's ochtends ben ik sowieso vrij
1 is kerstbal voorbereidingen
1 is na kerstbal dus iedereen brak
Dus nog maar 5 echte schooldagen voor vakantie![]()
Hah! Ik lekker minderquote:Op maandag 6 december 2010 14:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb nog 7 echte werkdagen dit jaar en dan ben ik vrij tot 3 januari
Klinkt gezelligquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hah! Ik lekker minderEn dan in de vakantie met vrienden op wintersport, chillen, après ski
![]()
Dat gaat leuk worden
![]()
Ik ook nog! Die ben ik vergeten.. Ik heb deze keer geen verkort rooster, maar 2 middagen vrijquote:Op maandag 6 december 2010 14:16 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik heb verkort rooster ivm rapportvergaderingen lle lessen duren maar 30min
In zwijndrecht?quote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Hmmm zondag kerstmarkt. Altijd leuk
Je moet er van houdenquote:Op maandag 6 december 2010 14:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Hmmm zondag kerstmarkt. Altijd leuk
Nee. Dat is een week later, maar dan in Dordrecht.quote:
Ben ik tuig?quote:
Werk zequote:
hehe neequote:
hoi stuartquote:
oke succes !quote:
Daar hebben ze mp3 spelers voor uitgevondenquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee. Dat is een week later, maar dan in Dordrecht.
quote:
Weet ik, maar die zijn niet gezelligquote:Op maandag 6 december 2010 14:24 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Daar hebben ze mp3 spelers voor uitgevonden
Muziekje meenemen dan maar. iPod ofzoquote:
Maar het is bijna kerst dus pietenmutsquote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vond je oude UI leuker![]()
Heey Benny
PD!quote:
Mijn Ipod heb ik altijd bij mequote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Muziekje meenemen dan maar. iPod ofzo
maar dat is niet leukquote:Op maandag 6 december 2010 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar het is bijna kerst dus pietenmuts
[..]
PD!
Ik wil Lena weer terug in Benny's UIquote:
Ik maak van jou een kikker.quote:
Bij dezen geregeldquote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dat is niet leukdie oude was veel schattiger en pastte beter bij jouw posts
Niksquote:
Ohw, die heb je idd ook nog meegemaaktquote:Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik wil Lena weer terug in Benny's UI
FOEI!!!!!!!!quote:
Vroeger luisterde ik er dagelijks naar. Geen idee eigenlijk waarom ik dat niet meer doequote:
Inderdaad jaquote:Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die heb je idd ook nog meegemaakt
Beter ik luisterde vroeger ook elke dag muziek en de hele dag door school door ook en nu niet meerquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vroeger luisterde ik er dagelijks naar. Geen idee eigenlijk waarom ik dat niet meer doe
Voor mij ben je wel een prinsesquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben heul geen prinses, sprookje of niet
Dat klopt iddquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Inderdaad ja![]()
Ik verwacht em tegen de tijd dat het songfestival gaat beginnen ook weer terug. Las ergens dat ze dit jaar ook weer meedoet
Jawelquote:Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben heul geen prinses, sprookje of niet
Nou ja, misschien komt het wel weer een keerquote:Op maandag 6 december 2010 14:29 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Beter ik luisterde vroeger ook elke dag muziek en de hele dag door school door ook en nu niet meer
klopt als ik weer mijn nieuwe oordoppen hebquote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, misschien komt het wel weer een keer
Jij en ik. relatie... snap je?quote:
Aha, is dat de redenquote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef Oceanview het volgende:
[..]
klopt als ik weer mijn nieuwe oordoppen heb
waarom zou ik dan een prinses zijn? dat heeft er toch niks mee te maken? of ben ik nu heel blond bezig?quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij en ik. relatie... snap je?
PD prins, jij prinses...quote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neehee nu wil ik het weten
Dat laatstequote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou ik dan een prinses zijn? dat heeft er toch niks mee te maken? of ben ik nu heel blond bezig?
Omdat het kanquote:Op maandag 6 december 2010 14:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom zou ik dan een prinses zijn?
Jawelquote:dat heeft er toch niks mee te maken?
Ja,quote:of ben ik nu heel blond bezig?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:32 schreef Ploertendoder het volgende:
Hehe de soep die ze gisteren had gegeten is naar dr hoofd gestegen
quote:
Zolang jij mij maar snapt mopquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ik snap de verhaallijn niet meer
...en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
maar nu voel ik me zo domquote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Zolang jij mij maar snapt mop![]()
Deze man_!quote:Op maandag 6 december 2010 14:34 schreef iBenny het volgende:
Er was eens...
[..]
...en ze leefden nog lang en gelukkig
Het sprookje met de heks die een prins in een kikker veranderd en dan moet een prinses de prins kussenquote:Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
Doe eens lief. Anders straf ik jequote:
en wie is de prins dan?quote:Op maandag 6 december 2010 14:35 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Het sprookje met de heks die een prins in een kikker veranderd en dan moet een prinses de prins kussen
PD is de heks omdat hij WHEHEHEHEHEH zei en mij veranderde in de kikken en omdat jullie iets hebben noemde ik jou de prinses
en PS het is het verhaallijn
ik de kikker als je mij zoent verander ik weer in een prins kennen jullie dat sprookje dan niet?quote:
jawel maar het is maandagquote:Op maandag 6 december 2010 14:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik de kikker als je mij zoent verander ik weer in een prins kennen jullie dat sprookje dan niet?
Nee ik ben moe van het weekend, nu heb ik een week de tijd om weer op te laden voor het volgende weekendquote:Op maandag 6 december 2010 14:40 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nu moet je toch wel weer frisjes zijn?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Error #90 Deze gebruiker bestaat niet.
http://forum.fok.nl/user/profile/Oceanviw
http://twitter.com/oceanviwquote:Op maandag 6 december 2010 14:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Error #90 Deze gebruiker bestaat niet.
http://forum.fok.nl/user/profile/Oceanviw
en dat was het?quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
kijk ik naar haar en ze glimlachte naar me en ik terug
Kutquote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[PAINT]Doe hier met Paint iBenny na
Ik ken haar ze zit bij mij bij economie en ik had vandaag geen economie en ik zag haar op het stationquote:
Waar?quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:44 schreef Ploertendoder het volgende:
[PAINT]Doe hier met Paint iBenny na
ow oke dus je gaat dr waarschijnlijk wel regelen?quote:Op maandag 6 december 2010 14:45 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik ken haar ze zit bij mij bij economie en ik had vandaag geen economie en ik zag haar op het station
Weetniet ik kan wel goed met dr omgaan heb ook vaak uitbundige gesprekken met haar ::Pquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow oke dus je gaat dr waarschijnlijk wel regelen?
Ik regel jou wel ffquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow oke dus je gaat dr waarschijnlijk wel regelen?
oeh dat klinkt veelbelovendquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Weetniet ik kan wel goed met dr omgaan heb ook vaak uitbundige gesprekken met haar ::P
Werk zequote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef Stuart het volgende:
* Stuart moet weer aan het werk. Tot vanavond misschien![]()
En op werkweek heb ik een hele dag met dr besteedquote:Op maandag 6 december 2010 14:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oeh dat klinkt veelbelovend
en wat moet ik daarvan gaan denken?quote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
En op werkweek heb ik een hele dag met dr besteed
Wandelenquote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat moet ik daarvan gaan denken?
Niet iedereen is zo vies als wijquote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
en wat moet ik daarvan gaan denken?
daar weet jij niks van, je ziet me heul nietquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef iBenny het volgende:
[..]
Heul niet,... je had je ogen dicht
owjawel hoorquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo vies als wij
naakt?quote:Op maandag 6 december 2010 14:49 schreef Ploertendoder het volgende:
Ik heb nog een hele leuke foto van CC
Neequote:
Das mijn 13de zintuigquote:Op maandag 6 december 2010 14:48 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar weet jij niks van, je ziet me heul niet
Wij gisteravond welquote:
hahaha ik zoek jouquote:Op maandag 6 december 2010 14:53 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Wij gisteravond wel
LOL @ ouwe lul met Android
Ja preciesquote:
ik vond ze wel schattigquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 14:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vond ze wel schattig![]()
ik ga vanavond desze SC opleuken met mijn beer met BB kleertjes aan
quote:Op maandag 6 december 2010 14:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Graag gedaan, ik hou heel veel van je, moge dat duidelijk zijn
Maar natuurlijkquote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
jij wilt mijn beer wel zien toch?
haha plagen/pesten hoort bij het levenquote:Op maandag 6 december 2010 14:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik plaag/pest je dan wel, maar jij mag er ook zijn hoor
oke ik post hem vanavond als ik thuis ben en ik bij mn bluetooth stickie kanquote:
Start ik net lied post jij ditquote:
Mocht t niet lukken, stuur m dan naar mijquote:Op maandag 6 december 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik post hem vanavond als ik thuis ben en ik bij mn bluetooth stickie kan
Al een tijdje hoorquote:
ik heb al 200 foto's ,met dat ding gestuurdquote:Op maandag 6 december 2010 14:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Mocht t niet lukken, stuur m dan naar mij
Daaromquote:Op maandag 6 december 2010 14:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha plagen/pesten hoort bij het leven
Ik ben ook alweer een tijdje druk op het werkquote:
Zelfs in de avond leeft deze SCquote:Op maandag 6 december 2010 15:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ben ook alweer een tijdje druk op het werk
Die broodjes smeerden...quote:
Ah, ik dacht al... waarom heb je nou een beer in je Usericonquote:
Ooh dat was een wondeeeerquote:
quote:
jep... dat was een wonderquote:
ja ik ben gek op berenquote:Op maandag 6 december 2010 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al... waarom heb je nou een beer in je Usericon
quote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw, het was een wonder
Het was een wonder
boven wonder
dat die beren smeren konden
hihi hahaha
Ik stond erbij en keek erna
zijn beren ook gek op jou?quote:
ik vind het echt iets voor jou om naar smerende beren te kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef iBenny het volgende:
Ohw, het was een wonder
Het was een wonder
boven wonder
dat die beren smeren konden
hihi hahaha
Ik stond erbij en keek erna
Je hebt gelijkquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het echt iets voor jou om naar smerende beren te kijken
quote:Op maandag 6 december 2010 15:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een draaiend dingetje met gezichtje
Dat wist ik... Daar krijg ik stijve ehm.. speekselklieren vanquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik vind het echt iets voor jou om naar smerende beren te kijken
ik weet wat je wilt zeggenquote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik... Daar krijg ik stijve ehm.. speekselklieren van
geen stijve nek ? omdat ze wat langer zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik... Daar krijg ik stijve ehm.. speekselklieren van
gelukkig dat het wederzijds is danquote:
Ik was toch jouw geile beer?quote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik kijk alleen naar kleine beren
oke tot ziensquote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
gelukkig dat het wederzijds is dan
maar voor mij even pauze... de lapo komt er weer aan...
Dat wilde ik niet zeggen, want dit is mijn 11de zintuigquote:Op maandag 6 december 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet wat je wilt zeggen
ja zo groot ben je nietquote:Op maandag 6 december 2010 15:06 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik was toch jouw geile beer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |