Is dit mss herkenbaar voor iemand?
Oscar gaat prima slapen (met een flesje melk) om 19 uur.
Dan wordt hij vrijwel elke dag ergens tussen 23 en 00 wakker, dan gaat hij (of beter ging) heel makkelijk weer slapen met een flesje melk om vervolgens elke dag om exact 05.10 wakker te worden. (Of nou ja, dan hoor ik hem. Ongelogen, elke dag weer 05.10, het voelt een beetje als 'Groundhog-day.

).
Dan krijgt hij weer melk of Brinta en slaapt dan soms door, maar soms is het ook gewoon over dan.
Heeft iemand DE tip om hem gewoon lekker door te laten slapen tot een uur of 6?
Gisteren en vannacht was het helemaal mis, gisteren duurde het een uur van 00 tot 01 voor hij weer sliep en gisteren was het van 23 to 02 feest.
Ik baal als een stekker, niet alleen voor ons, het hoort er bij, maar vanaf zondag gaan ze bij de opa's en oma's logeren en ik schaam me nu al dood dat ik ze dit aan ga doen...

Deze week dus nog maar even doorbijten en kijken of ik hem weer in het gareel krijg. Is een tijdje terug ook wel gelukt, ik gok dat het met een ontwikkelingssprongetje te maken heeft (praten wrsch) maar mên wat een ongelukkige timing zeg!

Ik ga sws vanavond maar pyjama-papje proberen, nooit gedacht dat ik dat ooit zou doen

maar gezien de wonderen bij Tess ga ik het toch ook maar eens proberen.
Oh, ik zie nu dat ik niet de enige ben die slaapproblemen meldt.

Ik ben gisteren uiteindelijk ook maar weer terug naar mijn eigen bed gegaan, nadat er bij liggen ook totaal niet hielp. Hij bleef afwisselend mieren, kletsen en stil zijn.
Toen in mijn eigen bed met mijn hoofd onder de dekens gedommeld. Om 2 uur ben ik maar een kop thee gaan zetten voor mezelf, ik was aardig uitgedroogd van het 'shhhhhhhhh'.

En toen ineens was hij stil.

In bed geslopen en tot 06.40 doorgeslapen met z'n allen!