Elke variant van vegetarisch beschreven op de volgende pagina: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vegetarismequote:Op maandag 6 december 2010 12:31 schreef Aarti het volgende:
wat versta je onder vegetarisch?
ingevuld.
Of je toestemming hebt om je enquête te promoten hier. Fok is een community. Het is geen gratis etalage waar je je even kunt aanmelden om je reclame neer te pleuren en vervolgens nooit meer iets bij te dragen.quote:
Hogeschool InHolland?quote:Op maandag 6 december 2010 12:28 schreef dippy het volgende:
In het kader van onze opleiding ,Small Business & Retail Management, doen wij onderzoek naar de consumenten van de McDonald's.
Ah, excuses. Daar was ik niet van op de hoogte. Ik heb de forum reglement doorgelezen en ik zal de admins alsnog een mail sturen.quote:Op maandag 6 december 2010 12:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Voor zulke topics hoor je toestemming te krijgen eer je ze opent.
Erg bedankt voor je feedback.quote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Dastan het volgende:
Ziet er mooi uit, alleen een paar dingen:
-Geen optie voor: 'geen inkomen' (geldt voor mij, woon nog thuis);
-"Weet u wat halal inhoudt?' is met een -t.
Dat laatste punt klopt gewoon hoor. Het gaat hier om halal, dus gewoon stam +tquote:Op maandag 6 december 2010 12:39 schreef Dastan het volgende:
Ziet er mooi uit, alleen een paar dingen:
-Geen optie voor: 'geen inkomen' (geldt voor mij, woon nog thuis);
-"Weet u wat halal inhoudt?' is met een -t.
Ik geloof dat dat ook zijn punt was, het was eerst namelijk -t. Miscommunicatiequote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat laatste punt klopt gewoon hoor. Het gaat hier om halal, dus gewoon stam +t
Eerst stond er: inhoud. Met het liggende streepje bedoelde ik dat het erachter moet.quote:Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef donroyco het volgende:
[..]
Dat laatste punt klopt gewoon hoor. Het gaat hier om halal, dus gewoon stam +t
Je wil waarschijnlijk weten of de deelnemer vegetariër is.quote:Bent u vegetarisch
Dat wilde ik ook net zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Je wil waarschijnlijk weten of de deelnemer vegetariër is.
Heel goed punt, zal het meteen aanpassen. Erg bedankt voor de feedback.quote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 december 2010 13:02 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
quote:
Ah, het bekende misverstand dat 'vegetarisch' plantaardig zou betekenen.quote:
Kortom: 'Bent u vegetarisch' kun je gewoon beschouwen als: 'Leeft/eet/gedraagt u zich als een vegetariër?'quote:vegetarisch
ve·ge·ta·risch
bijv. naamw.
1·van, als (van of bij) of voor vegetariërs
vegetarische recepten, maaltijden
een vegetarisch restaurant
vegetarisch leven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |