Ik durf nu geen ja te zeggen. Ik weet niet hoeveel verschillende ballen Lotusss gisteren heeft gehad.quote:
quote:Op maandag 6 december 2010 18:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik durf nu geen ja te zeggen. Ik weet niet hoeveel verschillende ballen Lotusss gisteren heeft gehad.
Nu begin ik toch wel te twijfelen of ik dat wel moet doen.quote:Op maandag 6 december 2010 18:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Bel me nu eens, dan kan je er zelf kennis mee maken!!
Dan ben jij geen culinair liefhebberquote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu begin ik toch wel te twijfelen of ik dat wel moet doen.
Ik heb nog geen antwoord gezien op de vraag welke ballen Lotusss gisteren heeft gisteren allemaal heeft gehad.quote:Op maandag 6 december 2010 18:29 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan ben jij geen culinair liefhebber
Ik zwijg!! Ik beroep mij op mijn advocaat.quote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen antwoord gezien op de vraag welke ballen Lotusss gisteren heeft gisteren allemaal heeft gehad.
Ok ik zoek wel een andere ingang mbt info. Lotusss vertel eens.quote:Op maandag 6 december 2010 18:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zwijg!! Ik beroep mij op mijn advocaat.
Indien je info wilt? Zoek dat dan zelf maar uit
Maar mijn ballen schijnen wel onweerstaanbaar te zijn, daarme gezegd hebbende.....UCH
whehehequote:Op maandag 6 december 2010 18:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok ik zoek wel een andere ingang mbt info. Lotusss vertel eens.
Heeft Lotusss gisteren een foto gemaakt van jouw ballen voor ze in haar mond verdwenen?quote:
Ohhh, die foto.....ach, google en gij zult vindenquote:Op maandag 6 december 2010 18:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heeft Lotusss gisteren een foto gemaakt van jouw ballen voor ze in haar mond verdwenen?
Op welke site staat die dan? Roadfood.com?quote:Op maandag 6 december 2010 18:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh, die foto.....ach, google en gij zult vinden
quote:
Classic!quote:
Kut kerstman!!! Als zijn de vrouwlijke elfjes natuurlijk wel iph.quote:Op maandag 6 december 2010 19:48 schreef ErwinRommel het volgende:
Ach, de Sint heeft z'n biezen genomen, en nu kunnen we klagen over Santa!!
Komend weekeinde ga ik mooi wel het huis ff decoreren met kerstspul hè?quote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kut kerstman!!! Als zijn de vrouwlijke elfjes natuurlijk wel iph.
Wat let je om dit te melden???quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef demspec het volgende:
Vandaag op de kazerne bij de bevo wat paketten van het kpu opgehaald. Onder andere een leg-dump pouch en een toilettas. (had ik al zelf aangeschaft, maar ok.) en een paar haix veiligheidslaarzen. Wat een onzin! Gewone gevechtslaarzen zijn niet te leveren, maar wel voor de hele club fucking veiligheidslaarzen opsturen. Uiteraard is in de meeste gevallen ook nog eens eens de verkeerde maat opgestuurd, dus dat moet weer geruild worden (of waarschijnlijker: wordt door iedereen in de hoek gedonderd wegens niet nodig/kutschoenen) Er zit iemand ergens op een kantoor die echt geen flauw benul heeft van wat het personeel nodig heeft. Weer een hoop geld kapotgesmeten en niemand die er op zit te wachten.
Jij gaat de zaak onder sneeuwen?quote:Op maandag 6 december 2010 19:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Komend weekeinde ga ik mooi wel het huis ff decoreren met kerstspul hè?
Heb geen idee waar.quote:Op maandag 6 december 2010 19:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat let je om dit te melden???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |