De joodse wet (halacha), verbiedt een joodse staat vóór de komst van de Messias.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:21 schreef PhysicsRules het volgende:
Weet jij hoelang Joden al dromen van een eigen Joodse staat in hun eigen Joodse land?
Islamitisch grondgebied? Wat lachwekkend. Islamitisch grondgebied dat met de zwaard veroverd is, bedoel je? Jullie woestijnbewoners horen daar niet thuis.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:19 schreef Politicoloog het volgende:
Zonder antisemitisme is er geen noodzaak tot een Joodse staat op islamitisch grondgebied.
Hitler was een Godsgeschenk voor veel zionisten.
al sinds deze 2000 jaar geleden werd verwoest door de Romeinen. Iets langer dan het zionisme of antisemitisme bestaat (alhoewel sommigen zullen beweren dat de Romeinen ook antisemieten warenquote:
Dat is slechts één interpretatie.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:26 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
De joodse wet (halacha), verbiedt een joodse staat vóór de komst van de Messias.
Dat land heeft geen bestaansrecht volgens de joodse wet.
Jawel, want de een moet er dus heel veel moeite voor doen, moet religieus worden en nog zal diens integriteit dan uitgebreid getoetst woden voordat die een Palestijn uit zijn huis mag laten schoppen. Terwijl als je alleen maar en ook alleen maar een joodse bloedlijn hebt, je niet religieus hoeft te zijn, je cultureel helemaal niks joods hoeft te hebben en je niet getoetst wordt. Dus gaat het om ras, dat maakt het verschil.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:07 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Nee, de vraag is alleen hoe je je volk definieert. Het probleem met ras is dat je daarmee per definitie iedereen uitsluit die geen bloedlijn heeft en dat is gewoon niet het geval, zoals je zelf al eerder opmerkt. Een niet-jood kan jood worden, en daarmee gaat het dus niet om ras.
Dat gebied is inderdaad islamitisch grondgebied, net zoals Iran dat altijd zal blijven.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:27 schreef AryaMehr het volgende:
Islamitisch grondgebied? Wat lachwekkend. Islamitisch grondgebied dat met de zwaard veroverd is, bedoel je? Jullie woestijnbewoners horen daar niet thuis.
Blijf door dromen. Israel zal tot de eeuwigheid blijven bestaan, en Iran zal met de dag de-islamiseren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:40 schreef Politicoloog het volgende:
Dat gebied is inderdaad islamitisch grondgebied, net zoals Iran dat altijd zal blijven.
Wishful thinking van jouw kant. Maar moslims hebben God aan hun zijde, eens islamitisch grondgebied, altijd islamitisch grondgebied, dat weet je zelf ook wel. De Perzische ongelovigen zullen door Perzische moslims worden verslagen, en niet eens moslims uit het buitenland.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:42 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Blijf door dromen. Israel zal tot de eeuwigheid blijven bestaan, en Iran zal met de dag de-islamiseren.![]()
Iran de-islamiseert nu al. Slechts 1.4% van de bevolking bezoekt nog het vrijdaggebed. Duizenden mensen die zich per jaar tot het christendom bekeren of het geloof helemaal in hun bestaan laten verdwijnen. Wat de sjah met zijn modernistische koers voor elkaar kreeg, namelijk een groter islamitisch besef, krijgen de ayatollahs met hen islamitische koers ook precies het tegenovergestelde voor elkaar. Namelijk een groter aversie tegen alles wat met het geloof te maken heeft. Iran is namelijk enigszins uniek van alle islamitische landen; het pre-islamitische besef en het in stand houden van de oude Perzische cultuur. De grootste festiviteit in Iran is nog steeds niet-islamitisch van aard.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Politicoloog het volgende:
Wishful thinking van jouw kant. Maar moslims hebben God aan hun zijde, eens islamitisch grondgebied, altijd islamitisch grondgebied, dat weet je zelf ook wel. De Perzische ongelovigen zullen door Perzische moslims worden verslagen, en niet eens moslims uit het buitenland.
De opvolgers van het huidige Iraanse regime zullen zich gaan misdragen. Dat staat vast. En dat kan ik met zekerheid zeggen omdat alle politici die niet volgens de islam maar met man-made-laws regeren hopeloos zullen falen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:51 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Iran de-islamiseert nu al. Slechts 1.4% van de bevolking bezoekt nog het vrijdaggebed. Duizenden mensen die zich per jaar tot het christendom bekeren of het geloof helemaal in hun bestaan laten verdwijnen. Wat de sjah met zijn modernistische koers voor elkaar kreeg, namelijk een groter islamitisch besef, krijgen de ayatollahs met hen islamitische koers ook precies het tegenovergestelde voor elkaar. Namelijk een groter aversie tegen alles wat met geloof te maken heeft. Iran is namelijk enigszins uniek van alle islamitische landen; de pre-islamitische besef en het in stand houden van de oude Perzische cultuur. De grootste festiviteit in Iran is nog steeds niet-islamitisch van aard.
We zijn idd afgedwaald, maar de orthodoxe joden zouden in ieder geval veilig zijn in de islamitische staat aangezien moslims volgens de Koran niet het recht hebben om hen lastig te vallen als de orthodoxe joden in vrede leven een geen agressie plegen jegens moslims.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:15 schreef SicSicSics het volgende:
Wat heeft de al dan niet heilige echte moslim staat met orthodoxe joden in Nederland te maken?
Moslims hebben god aan hun zijdequote:Op dinsdag 7 december 2010 13:46 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Wishful thinking van jouw kant. Maar moslims hebben God aan hun zijde, eens islamitisch grondgebied, altijd islamitisch grondgebied, dat weet je zelf ook wel. De Perzische ongelovigen zullen door Perzische moslims worden verslagen, en niet eens moslims uit het buitenland.
En als ze netjes hun dhimmi-belasting betalenquote:Op dinsdag 7 december 2010 14:31 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
We zijn idd afgedwaald, maar de orthodoxe joden zouden in ieder geval veilig zijn in de islamitische staat aangezien moslims volgens de Koran niet het recht hebben om hen lastig te vallen als de orthodoxe joden in vrede leven een geen agressie plegen jegens moslims.
We zijn namelijk zo succesvol in Irak en Afghanistanquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:36 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Moslims hebben god aan hun zijdeAls alle andersgelovigen in die landen zich keren tegen de onderdrukkende moslimelite dan zijn die landen zo verwesterd en kunnen de mensen in vrijheid leven.
Ik heb het niet over Afghanistan. Ik heb het over de andersgelovigen in eigen land. Een volksopstand van de minderheden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
We zijn namelijk zo succesvol in Irak en Afghanistan. Jij schiet nu de andere extreme in.
Ik snap niet waarom je tegen dhimmi-belasting bent. Is 2.5% belasting veel volgens jou (vergeleken met NLquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:37 schreef bijdehand het volgende:
En als ze netjes hun dhimmi-belasting betalen
Ah, op die manier. Dat betwijfel ik ook, zeker als het gaat om minderheden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb het niet over Afghanistan. Ik heb het over de andersgelovigen in eigen land. Een volksopstand van de minderheden.
Wat een onzin. Die dhimmi-belasting komt bovenop alle andere belastingen. En het gebrek aan andere rechten is voor die mensen ook niet zo heel fijn he. Maarja, als je extra geld wil betalen en tweederangsburger wil zijn moet je naar jouw moslimstaat verhuizen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:39 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je tegen dhimmi-belasting bent. Is 2.5% belasting veel volgens jou (vergeleken met NL)? Moslims moeten in zo'n staat meer belasting afdragen dan de dhimmis.
Ik weet niet. Verschillende groepen minderheden bij elkaar kunnen toch een aardige vinger in de pap hebben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:40 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Dat betwijfel ik ook, zeker als het gaat om minderheden.
Geen leugens verspreiden aub als je niet weet waarover je praat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:43 schreef bijdehand het volgende:
Wat een onzin. Die dhimmi-belasting komt bovenop alle andere belastingen. En het gebrek aan andere rechten is voor die mensen ook niet zo heel fijn he. Maarja, als je extra geld wil betalen en tweederangsburger wil zijn moet je naar jouw moslimstaat verhuizen.
http://www.answering-isla(...)rkinmoslimwereld.htmquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden aub als je niet weet waarover je praat.
http://www.answering-chri(...)a_tax_oppressive.htm
(niet dat je het zult lezen, het is dan ook vooral voor de lurkers bedoeld)
En jij beweert niet in complottheorieën te geloven. Wat een website. Sorry hoor.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:46 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden aub als je niet weet waarover je praat.
http://www.answering-chri(...)a_tax_oppressive.htm
(niet dat je het zult lezen, het is dan ook vooral voor de lurkers bedoeld)
Je zou misschien een punt hebben als ik het over 9/11 had, maar ik link alleen naar die website puur om het artikel over de Jizya... dus nice tryquote:Op dinsdag 7 december 2010 15:52 schreef PhysicsRules het volgende:
En jij beweert niet in complottheorieën te geloven. Wat een website. Sorry hoor.
Mijn artikel laat zien hoe het is voor een dhimmi in een moslimstaat. Erg leuk!quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef Politicoloog het volgende:
[..]
Je zou misschien een punt hebben als ik het over 9/11 had, maar ik link alleen naar die website puur om het artikel over de Jizya... dus nice try...
Dat is een islamofobe website en staat vol met leugens.quote:Op dinsdag 7 december 2010 15:50 schreef bijdehand het volgende:
http://www.answering-isla(...)rkinmoslimwereld.htm
Dit is ook een mooi link. Laat toch zien hoe het is als niet-moslim om te leven in een moslimstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |