abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89584501
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het voorstel dus alleen al belachelijk en ook al weet ik dat daders hier beschermd worden i.p.v de slachtoffers, een politicus die dat toegeeft en het dus opgeeft door de jodente adviseren weg te gaan omdat ze net als de moslims aparte kledij hebben? Omdat er oorlog heerst tussen een groep moslims en een aantal Joden? Dan ben ik het voor het eerst sinds een tijd met Femke eens.

[..]

http://beta.nrc.nl/nieuws(...)reren-uit-nederland/
Volgens mij gebruikt hij het als cynisme. Hij claimt dat ze maar beter weg kunnen gaan omdat de politiek toch altijd de kant kiest van de sociaal geaccepteerde PC manier.
  maandag 6 december 2010 @ 13:35:21 #102
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_89584591
Het is slim en handig van Bolkestein. Hij is erin geslaagd om zelfs Femke Halsema te laten zeggen wat hij zelf al dacht, maar verpakte in een retorische omdraaiīng, die inderdaad cynisch is bedoeld. Hij heeft iedereen precies waar hij iedereen wilde hebben.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
  maandag 6 december 2010 @ 13:40:30 #103
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89584765
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:30 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Dat werd ook laatst gesteld. Maar mensen geloven nou eenmaal dat religie (Islam) hier niks mee te maken heeft.

Het zijn gewoon ouders die hun kindjes niet genoeg aandacht geven...
Dat is ook zo. Islamitische Indonesiers veroorzaken voor zover ik weet geen problemen, en de Islamitische Turken, die met ongeveer evenveel hier aanwezig zijn als Marokkanen gedragen zich ook een stuk beter. En niet-Islamitische Antilianen misdragen zich ongeveer op het niveau van Marokkanen. Ik zeg niet dat islam er helemaal niets mee te maken heeft, maar een hoofdoorzaak is het zeker niet.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_89584848
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:40 schreef Viajero het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Islamitische Indonesiers veroorzaken voor zover ik weet geen problemen, en de Islamitische Turken, die met ongeveer evenveel hier aanwezig zijn als Marokkanen gedragen zich ook een stuk beter. En niet-Islamitische Antilianen misdragen zich ongeveer op het niveau van Marokkanen. Ik zeg niet dat islam er helemaal niets mee te maken heeft, maar een hoofdoorzaak is het zeker niet.
Het zit hem voornamelijk in de cultuur, die op haar beurt weer enorm beīnvloed is door religie. Onze cultuur was vroeger even vrouw en homo-onvriendelijk als die in Iran op dit moment.

Wij hebben door een verlichtingsperiode echter onze cultuur dusdanig veranderd dat homo's en vrouwen gelijke rechten hebben. Dat heeft weer geleid tot een slap excuusje van de kerk die nu zogenaamd ook opkomt voor gelijke rechten.
  maandag 6 december 2010 @ 13:45:46 #105
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89584923
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik zie de toekomst van de moslims anders ook niet rooskleurig in.
En gelukkig maar. Ze zullen allemaal converteren naar het christendom, dankzij deze meesterzet van de Bolk en zijn adjudant Geert. Veel beter.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 6 december 2010 @ 13:47:11 #106
290504 Bert_de_Näölerd
Het waait best wel hard hier.
pi_89584981
Misschien maakt de onderstaande link naar een presentatie iets duidelijk?
http://www.conceptwizard.com/dut/pipe_dut.html
pi_89586086
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:47 schreef Bert_de_Näölerd het volgende:
Misschien maakt de onderstaande link naar een presentatie iets duidelijk?
http://www.conceptwizard.com/dut/pipe_dut.html
Kan het niet openen. Wat ik ervoor nodig heb lukt me niet te installeren...dus kijken of ik het vanavond op een andere pc kan zien
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_89586183
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:32 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Volgens mij gebruikt hij het als cynisme. Hij claimt dat ze maar beter weg kunnen gaan omdat de politiek toch altijd de kant kiest van de sociaal geaccepteerde PC manier.
Mja, moet toegeven dat ik het ook van die kant kan gaan bekijken. Denk dat we het nog wel zullen horen :)
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_89586482
Begrijpend lezen is zeker een zeldzaamheid geworden in Nederland, hij zegt niet dat ze moeten verhuizen omdat hij dat wil maar omdat de politiek niks kan doen tegen de haat van Marokkanen jegens ''bewuste joden''. Helaas moeten wij constateren dat ''bewuste joden'' behalve in de VS en Israël niet meer over straat kunnen zonder lastig gevallen worden door mensen van Noord Afrikaanse/ Arabische achtergrond. In feite is dit een aanklacht tegen de Nederlandse politiek die niet voor een bepaalde groep burgers opkomt en hun kan beschermen.
'There are no Rights and Wrongs. Only Power' - Sarkar
  maandag 6 december 2010 @ 14:28:25 #110
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_89586561
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:19 schreef paddy het volgende:

[..]

Mja, moet toegeven dat ik het ook van die kant kan gaan bekijken. Denk dat we het nog wel zullen horen :)
Jezus, wat denk je?

Bolkestein is een zeer kundig en ervaren politicus. Deze ophef is precies waar hij op uit is geweest.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  maandag 6 december 2010 @ 14:33:11 #111
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89586773
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Sarkar het volgende:
Begrijpend lezen is zeker een zeldzaamheid geworden in Nederland, hij zegt niet dat ze moeten verhuizen omdat hij dat wil maar omdat de politiek niks kan doen tegen de haat van Marokkanen jegens ''bewuste joden''. Helaas moeten wij constateren dat ''bewuste joden'' behalve in de VS en Israël niet meer over straat kunnen zonder lastig gevallen worden door mensen van Noord Afrikaanse/ Arabische achtergrond. In feite is dit een aanklacht tegen de Nederlandse politiek die niet voor een bepaalde groep burgers opkomt en hun kan beschermen.
Hier in London zie ik ook genoeg orthodoxe Joden hoor, terwijl het hier stikt van de Moslims. Hier een paar Joden met berenmuts en al door een straat vol halalslagers zien lopen is echt geen uitzondering.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_89587767
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:28 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Jezus, wat denk je?

Bolkestein is een zeer kundig en ervaren politicus. Deze ophef is precies waar hij op uit is geweest.
Waarom er nog overheen? Ik reageerde op de user die bijna hetzelfde zei.
  maandag 6 december 2010 @ 15:07:58 #113
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89588199
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:29 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik vind het voorstel dus alleen al belachelijk en ook al weet ik dat daders hier beschermd worden i.p.v de slachtoffers, een politicus die dat toegeeft en het dus opgeeft door de jodente adviseren weg te gaan omdat ze net als de moslims aparte kledij hebben? Omdat er oorlog heerst tussen een groep moslims en een aantal Joden? Dan ben ik het voor het eerst sinds een tijd met Femke eens.

Je hebt er niet veel van gesnapt hé?
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_89588480
Hier wat cijfers:
http://nos.nl/artikel/168(...)erland-neemt-af.html
Geweld: 2 in 2008, 4 in 2009, t/m juni 2010 0.
Bedreiging: 2 in 2008, 3 in 2009, t/m juni 2010 1.
Antisemitische bekladding: 7 in 2008, 16 in 2009, t/m juni 2010 3.
Bekladding: 2 in 2008, 3 in 2009, t/m juni 2010 4.
Schelden: 17 in 2008, 20 in 2009, t/m juni 2010 6.
Antisemitische e-mails: 30 in 2008, 50 in 2009, t/m juni 2010 37.
I´m back.
pi_89588619
Oei, het laatste volledig getelde jaar (2009) bijna een verdubbeling van het aantal incidenten in 2008.
pi_89588625
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:26 schreef Sarkar het volgende:
Zelfde met westerse vrouwen en homo's, moeten die zeker ook maar gaan emigreren? Advies van lik me reet van Bolkestein

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2010 15:18:39 ]
pi_89588636
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef Viajero het volgende:

[..]

Hier in London zie ik ook genoeg orthodoxe Joden hoor, terwijl het hier stikt van de Moslims. Hier een paar Joden met berenmuts en al door een straat vol halalslagers zien lopen is echt geen uitzondering.
In Malmo zijn joodse gezinnen weggetreiterd met toestemming van de burgemeester want die begreep de boosheid op joden door Israël. Nu zijn ook de moslims de pineut daar Vrouwen worden beschoten terwijl ze tv zitten te kijken etc.

En ik snap nu wel dat Bolkestein het bedoelde om de discussie los te woelen. Het gaat dan ook over Nederland :) En ook niet alleen over joden
pi_89588677
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:07 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je hebt er niet veel van gesnapt hé?
Probeer dan zelf ook eens verder te lezen
  maandag 6 december 2010 @ 15:19:50 #119
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89588686
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:18 schreef Tem het volgende:

[..]

Zelfde met westerse vrouwen en homo's, moeten die zeker ook maar gaan emigreren? Advies van lik me reet van Bolkestein
Lees nou eens goed wat hij zegt, denk als Frits en kom dan eens terug.
Bis bis bis
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  maandag 6 december 2010 @ 15:20:35 #120
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89588717
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:46 schreef Frollo het volgende:

[..]

Wat heb jij toch altijd met provocatie en dat dit per definitie goed zou zijn, ben je 13 of zo?
Werkt wel kennelijk.
Bis bis bis
pi_89588755
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon proberen met tegenargumenten
pi_89588799
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:19 schreef eriksd het volgende:

[..]

Trekken we die kaart weer...pffff zielig figuur. kom eens met wat beters
pi_89588811
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 13:35 schreef Ringo het volgende:
Het is slim en handig van Bolkestein. Hij is erin geslaagd om zelfs Femke Halsema te laten zeggen wat hij zelf al dacht, maar verpakte in een retorische omdraaiīng, die inderdaad cynisch is bedoeld. Hij heeft iedereen precies waar hij iedereen wilde hebben.
Had hij er dan reden voor om te twijfelen dat Halsema tegen discriminatie van Joden is?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 6 december 2010 @ 15:24:29 #124
165633 eriksd
The grand facade...
pi_89588893
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:21 schreef paddy het volgende:

[..]

Je kan het ook gewoon proberen met tegenargumenten
Frits schetst de tendens die nu gaande is, en wat het gevolg daarvan is. Hij is het er niet mee eens.
Bis bis bis
pi_89589128
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 15:24 schreef eriksd het volgende:

[..]

Frits schetst de tendens die nu gaande is, en wat het gevolg daarvan is. Hij is het er niet mee eens.
No shit sherlock!

Maar waarom geeft hij dan een verkapt advies? wat wil hij ermee bereiken en waarom alleen aangaande Joden? Het is een algemeen probleem van intolerantie waar wat aan gedaan zou moeten worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')