Nou ja, als je gelezen had wat Bolkestein voorstelde dan zou je nu ook nadenken of ze wel zo welkom zijn in Israel.quote:
Zijn er eigenlijk cijfers bekend wanneer de groei van Marokkanen in Nederland stopt en het aantal stabiel is?quote:De oud-eurocommissaris ziet geen rooskleurige toekomst in Nederland voor hen ''vanwege het antisemitisme onder vooral Marokkaanse Nederlanders, die in aantal blijven toenemen''.
Cijfers over Marokkanen houden ze angstvallig geheim.quote:Op maandag 6 december 2010 10:30 schreef Wokkel het volgende:
Zijn er eigenlijk cijfers bekend wanneer de groei van Marokkanen in Nederland stopt en het aantal stabiel is?
En precies hetzelfde kan je zeggen van xenofobie. Zoals jij het voelt voelen velen dit net zo maar dan plaats je er een ander woord en andere clubjes die graag over laten komen dat commentaar op de Islamitische landen gelijk staat aan xenofoob zijn.quote:Op maandag 6 december 2010 09:35 schreef Weltschmerz het volgende:
Behalve dat de zionisten graag antisemitisme mogen zien waar het niet is, en kinderen systematisch indoctrineren met de gedachte dat ze overal gehaat worden omdat ze joods zijn, wordt er door de zionisten ook actief antisemitisme gecreeerd. Zonder antisemitisme heeft het zionisme immers geen bestaandsgrond, en blijft alleen de rassenleer van het uitverkoren volk over.
Het is triest maar het heeft alles met Israel te maken, en clubjes als het CIDI doen maar wat graag alsof iedereen die tegen Israel is antisemitisch is. Dan volgen Marokkaanse pubers die redenering, zij zijn tegen Israel en daarmee tegen joden.
Misschien maar net als de SP doet met de Palestijnen en camera's hangen bij alle gelegenheden van de joden zodat ze de laaghartigheid qua discriminatie op kunnen nemen?quote:Op maandag 6 december 2010 10:16 schreef FreedonNadd het volgende:
Bolkestein zal een hoop kritiek krijgen en het is belachelijk dat hij dit voorstelt maar de orthodoxe joden in Nederland zullen meer en meer gediscrimineerd worden en de politiek en politie zal hun niet helpen. Zoals al eerder heeft de man gelijk maar daar is Nederland nog niet klaar voor. Daarnaast zal het Israël-Palestina conflict zijn negatieve uitwerking behouden zolang mensen het verschil tussen de joodse bevolking in Nederland en het land Israël niet kunnen maken.
Het heeft ook misschien te maken dat godsdienstige boeken zoals de Koran en de Bijbel de joden op een bepaalde manier portretteren?quote:Het is triest maar het heeft alles met Israel te maken, en clubjes als het CIDI doen maar wat graag alsof iedereen die tegen Israel is antisemitisch is. Dan volgen Marokkaanse pubers die redenering, zij zijn tegen Israel en daarmee tegen joden, en dan kunnen de zionisten tevreden zijn want dan hebben ze weer een argument voor etnische zuivering van de Palestijnse gebieden.
Slecht argument. Als God van te voren wist dat de Joden hem (in de vorm van Jezus) zouden vermoorden, dan heeft hij dus moedwillig de Joden als instrument gebruikt in zijn kosmische plannetje. Dan is het wel heel dom om (als Christen zijnde) de Joden de schuld te geven van iets wat God zelf heeft gedaan!quote:Op maandag 6 december 2010 11:51 schreef Halve_Maen het volgende:
Het heeft ook misschien te maken dat godsdienstige boeken zoals de Koran en de Bijbel de joden op een bepaalde manier portretteren?
Dit is natuurlijk afgesproken werk. De linksen zijn niet opgewassen tegen de viersterrengeneraals Bolk&Geert.quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
geertwilderspvv Bolkestein zit er stevig naast: niet de "bewuste" joden moeten emigreren maar die marokkanen die zich schuldig maken aan antisemitisme!
6 minutes ago
Goh
Dus misschien heeft het te maken met het feit dat mensen door religie geïndoctrineerd worden?quote:Slecht argument. Als God van te voren wist dat de Joden hem (in de vorm van Jezus) zouden vermoorden, dan heeft hij dus moedwillig de Joden als instrument gebruikt in zijn kosmische plannetje. Dan is het wel heel dom om (als Christen zijnde) de Joden de schuld te geven van iets wat God zelf heeft gedaan!
quote:Op maandag 6 december 2010 11:52 schreef remlof het volgende:
geertwilderspvv Bolkestein zit er stevig naast: niet de "bewuste" joden moeten emigreren maar die marokkanen die zich schuldig maken aan antisemitisme!
6 minutes ago
Goh
Over het gehele spectrum wordt het advies van Bolkestein verguisd.quote:FemkeHalsema Femke Halsema
Goedemorgen. Bolkestein adviseert orthodoxe joden te emigreren. Kierewiet? Bedreigde mensen behoren beschermd te worden in eigen land.
3 hours ago
Het is gewoon een algehele ik wil niet voor mezelf denken tendens die eens doorbroken dient te worden. Is het niet religieus dan is het wel geopolitiek, dat scapegoaten gaat toch wel door.quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef Halve_Maen het volgende:
Dus misschien heeft het te maken met het feit dat mensen door religie geïndoctrineerd worden?
Hier niet: http://forums.marokko.nl/quote:Op maandag 6 december 2010 12:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
[..]
Over het gehele spectrum wordt het advies van Bolkestein verguisd.
Is dat toeval of een woordgrapje?quote:
nee, een verwijzing naar een of ander oud plan.quote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Is dat toeval of een woordgrapje?
Ik denk dat hij niet vind dat joden hier weg zouden moeten, maar enkel constateert dat dit de realiteit zou kunnen zijn. Eigenlijk zegt hij dat hij denkt dat wij in Nederland niet in staat zullen zijn het antisemitisme te stoppen. Ik hoop van ganzeharte dat hij geen gelijk heeft, maar ik maak mij daar soms ook zorgen over.quote:Op maandag 6 december 2010 12:02 schreef Mwanatabu het volgende:
Wauw, ik was het vaak niet eens met de conclusies van hem, maar hij leek me een fatsoenlijk politicus, een denker. En dan nu dit. Doet me een beetje denken aan toen ik te horen kreeg dat ik beter kon gaan verhuizen van de politie, terwijl het tokkietuig dat ons gezin op de korrel had een meter of 20 verderop stond te jouwen en siegheilen.
De symptomen leidend laten zijn en het probleem laten hoort niet thuis in de politiek. Schande, meneer Bolkesteijn!
Een plannetje van Hitler trouwens.quote:Op maandag 6 december 2010 12:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
nee, een verwijzing naar een of ander oud plan.
Zoals je kan lezen heeft hij het ook niet bedacht.quote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Een plannetje van Hitler trouwens.
The Madagascar Plan
Klopt, in feite waren de nazi's in het begin helemaal niet van plan om de Joden systematisch uit te roeien.quote:Op maandag 6 december 2010 12:11 schreef Wokkel het volgende:
Een plannetje van Hitler trouwens.
The Madagascar Plan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |