Ok, thx.quote:Op maandag 6 december 2010 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
http://planeteers.eu/
Check it out, daar kunnen we eventueel ook verder converseren mocht je interesse hebben, maar dan kunnen we het in ieder geval buiten dit topic houden
quote:Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
3 groups voor boss
'mage, hurry up'
'drinking'
'use evocation'
Vashj'ir is toch veel vetter dan Hyjal?quote:Op maandag 6 december 2010 14:30 schreef Twiitch het volgende:
Haha, volgens mij migreert m'n hele server naar Hyjal vanavond.
Kan ik lekker met een paar guildmates in Vash'jir questen
Wat komt die application form ongelofelijk onsympathiek over zegquote:
Heb je bijvoorbeeld al op de WoW Recruiting forums gekeken? Dan kan je volgens mij nog een beetje per server kijkenquote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Nog mensen met een Guild die ik zou kunnen joinen, naast die van lan_nick?
Mijn PM doet het trouwens niet..
Ik heb gisteren de keus gemaakt om mijn oude te joinen met mijn main,quote:Op maandag 6 december 2010 14:37 schreef Ben_op_FOK het volgende:
Nog mensen met een Guild die ik zou kunnen joinen, naast die van lan_nick?
Mijn PM doet het trouwens niet..
Gebruik jij skype tijdens WoW, of Teamspeak?quote:Op maandag 6 december 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heb je bijvoorbeeld al op de WoW Recruiting forums gekeken? Dan kan je volgens mij nog een beetje per server kijken
Mumble, zelfde als TS maar beter geluid, volgens de "pro's"quote:Op maandag 6 december 2010 14:47 schreef Ben_op_FOK het volgende:
[..]
Gebruik jij skype tijdens WoW, of Teamspeak?
quote:Op maandag 6 december 2010 14:52 schreef Stranger het volgende:
Ik heb bij een guild met TS2 gezeten, een guild met Vent en zit nu bij een guild met mumble.
Het boeit me allemaal niet, alleen heb ik voor mumble nog geen g15 addon gevonden, dat is dan wel weer jammer.
Jup op vent en ts wel, dik handigquote:Op maandag 6 december 2010 15:03 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
![]()
Zie je dan wie er praat ofzo op je schermpje?
Kan je ook Ts en Vent op 1 scherm krijgen? of moet je dan tussen de schermpjes wisselen.quote:Op maandag 6 december 2010 15:07 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jup op vent en ts wel, dik handig
Moet je wel wisselen, maar ik zit toch niet op TS2 en Vent tegelijkquote:Op maandag 6 december 2010 15:08 schreef internal het volgende:
[..]
Kan je ook Ts en Vent op 1 scherm krijgen? of moet je dan tussen de schermpjes wisselen.
Ah okquote:Op maandag 6 december 2010 15:09 schreef Stranger het volgende:
[..]
Moet je wel wisselen, maar ik zit toch niet op TS2 en Vent tegelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |