Ik denk dat dat om strategische redenen gedaan wordt.quote:Op zondag 12 december 2010 21:59 schreef Lo-Fi het volgende:
De promo van vanavond ziet er ook wel aardig uit. Hopelijk faalt uitzending-gemist via de site niet zoals de laatste weken en is het vannacht al terug te kijken.
Mwah, vaak genoeg was het ook enkele minuten na de uitzending al terug te kijken, dan weer eens niet, dan weer een tijdje wel en de laatste keren wisselt het af. Weinig reden om aan te nemen dat er echt een gedachte achter zit. Rtl-gemist heeft ook tijden gehad dat het een chaos was.quote:Op zondag 12 december 2010 22:17 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ik denk dat dat om strategische redenen gedaan wordt.
Ik geloof ook dat het een ongeluk was. Maar ik vond het inderdaad vreemd dat Peter niet even gekeken had hoe ze zou kunnen vallen toen hij daar was.quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Mercer het volgende:
Kan een modje de TT even veranderen? Gaat niet alleen over Parnassia namelijk, maar is een algemeen topic.
Accident impossible, over Mariska Mast. Waarom heeft Peter r. de Vries dit niet opgemerkt? Hij heeft in deze zaak toch echt een foute conclusie getrokken!
Dat filmpje is gemaakt door de vader van Mariska, die heeft zich helemaal vastgebeten (begrijpelijk) in die zaak maar ziet overal aanwijzingen voor een complot/moordzaak en wat al niet meer.quote:Op maandag 20 december 2010 16:47 schreef Mercer het volgende:
Accident impossible, over Mariska Mast. Waarom heeft Peter r. de Vries dit niet opgemerkt? Hij heeft in deze zaak toch echt een foute conclusie getrokken!
Dat bewijst wel iets. Namelijk dat Mariska zelf niet de deur heeft open gedaan. En dat is veelzeggend. Want dan moet of Dan, of Jisoo de deur hebben open gedaan.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:14 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Dat filmpje is gemaakt door de vader van Mariska, die heeft zich helemaal vastgebeten (begrijpelijk) in die zaak maar ziet overal aanwijzingen voor een complot/moordzaak en wat al niet meer.
Natuurlijk kan iemand lelijk ten val komen uit die badkamer, het feit dat de deur naar binnen open ging bewijst niets.
Ik ben het niet vaak met Peturr eens maar in deze zaal wijst alles op een ongeluk er is geen spoortje bewijs voor moord en motief al helemaal niet.
http://www.youtube.com/results?search_query=mariska+mast&aq=fquote:Op donderdag 23 december 2010 15:55 schreef Micson het volgende:
Kan je alleen de laatste uitzending steeds terugkijken ofwat?
Ik wil eigenlijk wel graag die afleveringen over Mariska wel zien, maar ik kan alleen samenvattingen vinden op de site van Peter
Kul de in de verklaring van Jisoo Han staat "Soon, Mariska opened the door, and as soon as she opened the door, she collapsed and bumped her head into the floor without arm positioning" in een andere verklaring staat weer dat Dan Ross de deur opende maar dan nog kan Mariska gevallen zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:47 schreef Mercer het volgende:
Dat bewijst wel iets. Namelijk dat Mariska zelf niet de deur heeft open gedaan. En dat is veelzeggend. Want dan moet of Dan, of Jisoo de deur hebben open gedaan.
Als zij de deur zelf heeft geopend, dan moet ze hem naar binnen hebben geopend, kaarsrecht naar buiten vallen daarna is dan zéér onlogisch!!!!quote:Op donderdag 23 december 2010 17:21 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Kul de in de verklaring van Jisoo Han staat "Soon, Mariska opened the door, and as soon as she opened the door, she collapsed and bumped her head into the floor without arm positioning" in een andere verklaring staat weer dat Dan Ross de deur opende maar dan nog kan Mariska gevallen zijn.
Dat stukje huisvlijt van meneer Mast bewijst helemaal niets, het is slechts zijn theorie die natuurlijk in zijn straatje moet passen. Net zoals de Vries in augustus nog zijn held was maar nu deugt er niets meer van Peturrr als je op Mast's facebook kijkt.
Onzin deur naar binnen openen, stapje zetten niet goed worden en wham met je knikker op de stenen vloer stuiteren, kan best lijkt me zo.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:58 schreef Mercer het volgende:
Als zij de deur zelf heeft geopend, dan moet ze hem naar binnen hebben geopend, kaarsrecht naar buiten vallen daarna is dan zéér onlogisch!!!!
Als iemand de deur opendoet dan kan zij niet zo vrij vallen. Dat ga je mij echt niet wijs maken! Aangezien de deur naar binnen opengaat. Dus dat "staaltje huisvlijt" zoals jij het zo denigrerend noemt snijdt wel degelijk hout! Ik zou zeggen boots het is na thuis! Maar alles wat logisch is, is voor jou onlogisch, dus een normale discussie wordt dan al heel moeilijk.
Nu ja opnemen is een groot woord, ik vond het 3 flut-uitzendingen en zonde van tijd en geld want bijna alles wat Peturr heeft laten zien had je ook uit het dossier, internet en een Koreaanse uitzending kunnen halen maar z'n conclusie was OK.quote:En begrijp ik nu dus goed dat je het voor je grote vriend opneemt? Jij bent echt héél erg tegendraads.![]()
quote:Nieuwe reeks uitzendingen begint op zondag 10 april 2011!
Gelijk al weer spraakmakend dus.quote:Suriname wil aanhouding criminelen
` Suriname gaat een verzoek indienen
bij Nederland om Surinaamse criminelen
op te pakken die hier vrij rondlopen.
De Surinaamse politiecommissaris Tjin
Liep Shie heeft dat aangekondigd.Hij
had eerder al gezegd dat ontsnapte
Surinaamse moordenaars hier een nieuw
bestaan hadden opgebouwd,maar minister
Hirsch Ballin sprak dat destijds tegen.
Misdaadverslaggever Peter R.de Vries
heeft negen gezochte criminelen uit
Suriname opgespoord en gefilmd.
Op basis van een rechtshulpverdrag wil
Suriname dat de criminelen uitgeleverd
worden.Als ze een Nederlands paspoort
hebben,draagt Suriname gegevens over.
Idd, dat zag er echt niet uit.quote:
Kees van der Spek, werkt hij al jaren mee samen.quote:Op zondag 10 april 2011 22:40 schreef capuchon het volgende:
Wie is die krullebol die er telkens naast loopt?
Inderdaad, triest dat dat zomaar kan.quote:Op zondag 10 april 2011 22:09 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Hij is weer goed bezig. Schokkend om te zien dat er hier allerlei Surinaamse criminelen los rondlopen.
en z'n schoenen van 500 euro.quote:Op maandag 11 april 2011 03:49 schreef Greetings het volgende:
Haha die achter de schermen uitzending![]()
Peter is wel erg trots op zijn zogenaamde geweldige lichaam en meneer moet voor de show ook even de fitness in in Suriname om terwijl hij met gewichten bezig is een interviewtje te geven.![]()
Inderdaad de normale uitzending vond ik nu niet zo spectaculair maar ik heb me rot gelachen om die achter de schermen zooi.quote:Op maandag 11 april 2011 03:49 schreef Greetings het volgende:
Haha die achter de schermen uitzending![]()
Daar moest ik ook om lachen. Lekker droog ook.quote:Op maandag 18 april 2011 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Beste uitzending weer
Hoogtepunt die grappen bij dat bordeel:
- Op kosten van de baas naar de hoeren
- Dat was wat je noemt een vluggertje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |