Niet meer dan terecht lijkt me. Ik heb trouwens dezelfde Peter al eens een reading zien doen, en met een zogenaamde dode zien praten. Terwijl de persoon nog gewoon springlevend was (hij ging behoorlijk de mist in). Op internet zijn ook talloze filmpjes waar die helemaal de mist in gaat. Het is heel knap wat die doet, (cold reading & hot reading) maar het blijft natuurlijk trucage.quote:Op maandag 6 december 2010 11:43 schreef Marrije het volgende:
Ik heb niet de hele aflevering gezien, wel bijna. Maar bij het 6e zintuig is een van deze zaken ook aan de orde geweest en zei Peter van der Hurk dat de moordenaar een zwarte pickup had en nog wat dingen werden daar over de dader gezegd. Dat kwam niet terug in deze aflevering he? Gemiste kans.
Die aflevering van het 6e zintuig kun je ook terug kijken, en dan bij tabblad Plaats delict voorjaar 2009, laatste aflevering.
Ja echt enorm raar!!Als je een ijzingwekkend gil hoort dan ga je toch kijken en niet eerst koffie drinken.en die medewerker die gewoon door is gefietst toen hij iemand in de sloot zag??Wat is dat voor debiel?Zoiezo als je iemand ziet die in de sloot staat in het donker in de kou dan bel je toch de politie of vraag je wat er aan der hand is?En dat werkt dan in een psychiatrisch kliniek.Ik hoop dat het de schoonmaker was van de kliniek en niet een arts ofzoquote:Op zondag 5 december 2010 23:41 schreef Boca_Raton het volgende:
Maar wat vonden jullie van die Parnassia-medewerker op de fiets? Die fietst rond half 6 's avonds in het donker, in koud en guur weer langs een sloot op het Parnassia-terrein, waar iemand dingen in de sloot wil gooien, en vervolgens waadt ie zelf door die sloot heen. En die malloot op die fiets, slaat niet eens alarm, rijdt gewoon door!
Nog zo'n grap: de bewaking die ging kijken of ze moeder en zoon die maar niet kwamen opdagen bij de crisis-opvang, konden vinden. Horen ze een ijzingwekkende gil in het stikkedonker. Maar er op af gaan? Nee... naar binnen voor de koffie.
Wat een debielen. Dit vind ik echt erg.
Precies!quote:Op maandag 6 december 2010 17:48 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Ja echt enorm raar!!Als je een ijzingwekkend gil hoort dan ga je toch kijken en niet eerst koffie drinken.en die medewerker die gewoon door is gefietst toen hij iemand in de sloot zag??Wat is dat voor debiel?Zoiezo als je iemand ziet die in de sloot staat in het donker in de kou dan bel je toch de politie of vraag je wat er aan der hand is?En dat werkt dan in een psychiatrisch kliniek.Ik hoop dat het de schoonmaker was van de kliniek en niet een arts ofzo
Juist.Ik zou in ieder geval een enorm schuldgevoel hebben en het zou ontzettend aan me knagen dat ik misschien moorden had kunnen voorkomen.Ik kan het echt gewoon niet begrijpen.En ik wist ook echt niet dat zelfs als iemand misschien een moord heeft begaan nog recht heeft op privacy.ZE hadden toestemming om de dossiers te laten lezen maar toch zijn ze nog in hoger beroep gegaan.Vreemde instelling die parnassiaquote:Op maandag 6 december 2010 18:53 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Precies!
Nou, nu het duidelijk is hoe serieus die gebeurtenissen waren hoop ik dat die Parnassia-medewerker en die beveiliging-josti's daar goed van wakker liggen!
Ja, maar buiten dat. Ik ken dat terrein best wel goed, heb er in de buurt stage gelopen. En dat terrein is echt werkelijk voor IEDEREEN toegangkelijk. Ik vind dat zo vreemd! Evenals die kinderboerderij wat er zit.....quote:Op maandag 6 december 2010 19:41 schreef Marrije het volgende:
Op zich klinkt het mij ook vreemd in de oren, dat ze na zo'n gil niet even gaan kijken. Aan de andere kant: we hebben het wel over het terrein van Parnassia. Daar hoor je vast wel vaker zo'n gil. En 9 van de 10 keer zal er niks aan de hand zijn en dan wordt de beveiliging een beetje laks? Hartstikke fout natuurlijk, want daar zijn ze voor, maar toch, juist omdat het voor hun werk is zal het wel een gevalletje 'één pot nat' geweest zijn?
Maar dat rare verhaal ook, dat zijn schoenafdruk op die buitentafel stond, dan denk je toch ook: wat is daar nou gebeurd?quote:Op maandag 6 december 2010 20:12 schreef Ixnay het volgende:
Ik denk dat het die R is of die Marco.
Mark in ieder geval zeker niet. Hij had wel eens een psychose gehad, maar had verder nooit agressie vertoond of iets wat erbij in de buurt kwam.
die kinderboerderij hoort daar al helemaal nietquote:Op maandag 6 december 2010 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, maar buiten dat. Ik ken dat terrein best wel goed, heb er in de buurt stage gelopen. En dat terrein is echt werkelijk voor IEDEREEN toegangkelijk. Ik vind dat zo vreemd! Evenals die kinderboerderij wat er zit.....
Ja, voor kinderen van de patiënten daar natuurlijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:35 schreef Eleentje86 het volgende:
Weet je wat ik ook niet begrijp?Wat doet een Crèche daar in godsnaam
Toch een zeer aparte en gevaarlijke plek.Als ik daar zelf patient zou zijn zou ik me kind in ieder geval niet daar op een creche doen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja, voor kinderen van de patiënten daar natuurlijk.
Wellicht dat die dames daar ietsjepietsje anders in elkaar steken dan jij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:19 schreef Eleentje86 het volgende:
[..]
Toch een zeer aparte en gevaarlijke plek.Als ik daar zelf patient zou zijn zou ik me kind in ieder geval niet daar op een creche doen...
Wat een onzin zeg, dus als jij van moord verdacht wordt dan zou je het heel normaal vinden dat je grondrechten worden geschonden en de politie over je medische gegevens en wat al niet meer kan beschikken alleen omdat je verdachte bent???quote:Op maandag 6 december 2010 19:21 schreef Eleentje86 het volgende:
Ik kan het echt gewoon niet begrijpen.En ik wist ook echt niet dat zelfs als iemand misschien een moord heeft begaan nog recht heeft op privacy.
Wat leuk, Beth heeft ook weer gekekenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, dus als jij van moord verdacht wordt dan zou je het heel normaal vinden dat je grondrechten worden geschonden en de politie over je medische gegevens en wat al niet meer kan beschikken alleen omdat je verdachte bent???
LOL!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Wat leuk, Beth heeft ook weer gekekenDat zijn de échte fans he
Ik zou dat normaal vinden ja.Als ik ook al heb geroepen dat ik iemand iets aan zal gaan doen.Dan had ik maar niet zulke uitspraken moeten doenquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:14 schreef TanteBeth het volgende:
[..]
Wat een onzin zeg, dus als jij van moord verdacht wordt dan zou je het heel normaal vinden dat je grondrechten worden geschonden en de politie over je medische gegevens en wat al niet meer kan beschikken alleen omdat je verdachte bent???
Tuurlijk en het was best nog een aardige aflevering ook, vreemde zaak en het zou mooi zijn als er door die tips een beetje duidelijkheid in komt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:16 schreef Boca_Raton het volgende:
Wat leuk, Beth heeft ook weer gekekenDat zijn de échte fans he
Gelukkig hecht men doorgaans wat meer aan het belang van het medisch beroepsgeheim dan jij.quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:18 schreef Eleentje86 het volgende:
Ik zou dat normaal vinden ja. Als ik ook al heb geroepen dat ik iemand iets aan zal gaan doen.Dan had ik maar niet zulke uitspraken moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |