Ik ben diegene met het Bundesliga team en inderdaad ook 4-3-2-1quote:Op donderdag 23 december 2010 02:59 schreef Tim86 het volgende:
Wie was het hier met dat Duitse team? Ben nav jouw team iig van 4-3-3 naar 4-3-2-1 geswitched en dat is echt een verademing zeg
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fPRSE3d0bafV2
Heb geld voor IF Gomez dus die haal ik na de kerst maar als de prijs iets is gedropt. IF Ribery moet ik nog overwegen..zo groot is het verschil niet met de normale versie en op dit moment is hij echt schandalig duur.
Ik mis mijn team van vorig jaar wel
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d3j3XVh2bafV4
Ach na kerst is er een bornze toernooi! Daar kun je per kampioenschap offline 3500 coins halen en online 4000! Ook prima, op professional dus ook te doen.quote:
Ja volgens mij direct na kerst? of 2e kerstdag?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:23 schreef emokid het volgende:
He ja, vet. Die zag ik er ook staan. Opent geloof ik iets later?
Je hebt ergens gelijk, het is inderdaad een soort van micro economische situatie geworden.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:34 schreef emokid het volgende:
Ik ben bang dat de markt gaat instorten na deze tourneys. Er kan nu meer coins gegenereerd worden uit de Tourneys. Gewoon geld uit het spel dus het komt niet van iemand, waardoor de coin circulatie toeenemt. Als er meer coins beschikbaar zijn en de hoeveelheeid goederen (kaarten in dit geval) gelijk blijft zal er sprake zijn monetaire inflatie. Dus elke speler wordt duurder.
Het kan alleen verholpen worden als er van de toename van coins ook pakjes worden gekocht waardoor het in balans blijft. Het aantal zeldzame Ronaldo's en Messi's zullen dan gelijkmatig groeien.
Is Ibra gestegen?quote:Op donderdag 23 december 2010 13:12 schreef emokid het volgende:
Ik ga denk ik toch voor Forlan in de spits. Hij is een stuk duurder dan de rest van de topspitsen, Milito, Eto'o, Ibra etc. De goedkoopste staat er nu voor 47k, maar zijn Weak foot is 5 sterren. Dat heeft geloof ik niemand op 1 andere spits na (en dat is een IF).
2 weken geleden.. Maar daar was ik al bang voor...quote:Op donderdag 23 december 2010 14:20 schreef emokid het volgende:
Nee Ibra is gedaald.30k marktwaarde nu. Wanneer heb je hem gekocht? Dat komt overigens door de IF Ibra die vorige week is verschenen, mensen doen nu hun normale Ibra van de hand voor de IF versie. (die 100 keer duurder is of zo). De tourneys beginnen vanavond 00:00. Dan zullen we pas zien of het effect heeft.
quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog geen cadeautje van EA gehad vandaag
Waarom krijg je kadootjes van EA dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:26 schreef Tim86 het volgende:
Ik heb nog geen cadeautje van EA gehad vandaag
Yeah, Right... ik kreeg 500 coinsquote:Op donderdag 23 december 2010 16:44 schreef Apekoek het volgende:
[..]
![]()
Ik wel trouwens! Mini gold-rare pack! Met 1 Ibra IF!!!![]()
omdat we tof zijn!quote:Op donderdag 23 december 2010 16:48 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Waarom krijg je kadootjes van EA dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |