abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90215348
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 22:51 schreef broodjeeimetui het volgende:
lobjes zijn lame, probeer de keeper eens uit te spelen met de r stick. Geeft veel meer voldoening dan zo'n kut lobje.
Weet je wat nu kut is geworden..

Eerst een L1 + Driehoekje.. Mijn verdediger kan hem niet wegkoppen en loopt naar voren.. :') Daarna rent die persoon naar mijn keeper en passt hem naar links of rechts.. De hele tijd, niemand durft 1 tegen 1 te schieten.. Fucking pussy's :(

of

Een voorzet, ze koppen hem altijd. Ik kan hem nooit wegkoppen.. Fifa 10 was veel beter, de duellen van nu zijn lachwekkend.. Alex verliest gewoon van Agbolahor.. :') :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 01:09:46 ]
pi_90216160
Ye ik weet ook niet wat het is met die kopballen maar ze gaan er ALTIJD in. Ik dek met Pepe een Santi Cazorla en hij kopt hem er gewoon in. Als je Santi Cazorla kent dan begrijp je waarom dit gewoon onrealistisch is.

Die 1-2 lobjes zijn ook hatelijk. Het beste wat je daartegen kunt doen is wat tweaken met de Auto-switch, zodat je spelers niet stoppen met rennen wanneer je ze 'kiest'.
  dinsdag 21 december 2010 @ 01:35:07 #153
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90216403
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 09:52 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Onterechten klacht.

Hoevaak zie je nou dat men in de eredivisie scoort met een stiftje. 1 keer per 2 weken? Dat is 1 keer in 18 wedstrijden, jij bent waarschijnlijk van plan om er 2 keer per wedstrijd mee te scoren.. Ik ken het uit Fifa 10, en het was veel te makkelijk.
FIFA10 heb ik niet gespeeld. WC2010 wel, en daarin was het perfect, maar zoals ik al zei, ik speel eigenlijk alleen tegen de CPU op legendary, en dan is het al moeilijk genoeg om in die 1-op-1 met de keeper te komen, en dan is het wel fijn als je gewoon een fatsoenlijk stiftje kunt maken wanneer je daar de tijd en ruimte voor hebt en alles goed doet. Net als in het echt.

Je kunt wel zeggen: hoevaak zie je het in de Eredivisie....!? Maar spelers als Suarez, ElHam, Reis, Koevermans, en nog een handjevol andere spitsen zullen echt wel fatsoenlijk kunnen stiften wanneer ze in die situatie komen.

Daarnaast scoor ik er in WC2010 ook echt niet iedere wedstrijd mee. Zoals ik al zei, het is op Legendary al lastig genoeg om uberhaupt in die situatie te komen. Maar om het nou onrealistisch moeilijk te maken vind ik ook weer nogal nep.

Ik merk juist dat ik in WC2010 veel gevarieerder scoorde, terwijl het nu in FIFA 11 voornamelijk vanaf de zijkanten moet komen of van steekpassen. In de positie komen om een fatsoenlijk afstandsschot te lanceren is er namelijk ook nauwelijks meer bij, en kom je al in die positie, dan is het schot 9 van de 10 keer belabberd om onduidelijke redenen.

Zelfs dat gecontrolleerd schieten met de linker-trigger is nu verneukt omdat je speler opeens die bal eerst even half stil gaat leggen tijdens die aanloop(!) 8)7

Maar goed, ik speel de game pas sinds vrijdagavond, dus moet ook nog veel zaken ontdekken en opnieuw leren waarschijnlijk. Vooralsnog heb ik er gemengde gevoelens bij, maar ik kan nou nog niet zeggen dat ik het een vooruitgang vind qua gameplay op WC2010.
pi_90217057
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:35 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

FIFA10 heb ik niet gespeeld. WC2010 wel, en daarin was het perfect, maar zoals ik al zei, ik speel eigenlijk alleen tegen de CPU op legendary, en dan is het al moeilijk genoeg om in die 1-op-1 met de keeper te komen, en dan is het wel fijn als je gewoon een fatsoenlijk stiftje kunt maken wanneer je daar de tijd en ruimte voor hebt en alles goed doet. Net als in het echt.

Je kunt wel zeggen: hoevaak zie je het in de Eredivisie....!? Maar spelers als Suarez, ElHam, Reis, Koevermans, en nog een handjevol andere spitsen zullen echt wel fatsoenlijk kunnen stiften wanneer ze in die situatie komen.

Daarnaast scoor ik er in WC2010 ook echt niet iedere wedstrijd mee. Zoals ik al zei, het is op Legendary al lastig genoeg om uberhaupt in die situatie te komen. Maar om het nou onrealistisch moeilijk te maken vind ik ook weer nogal nep.

Ik merk juist dat ik in WC2010 veel gevarieerder scoorde, terwijl het nu in FIFA 11 voornamelijk vanaf de zijkanten moet komen of van steekpassen. In de positie komen om een fatsoenlijk afstandsschot te lanceren is er namelijk ook nauwelijks meer bij, en kom je al in die positie, dan is het schot 9 van de 10 keer belabberd om onduidelijke redenen.

Zelfs dat gecontrolleerd schieten met de linker-trigger is nu verneukt omdat je speler opeens die bal eerst even half stil gaat leggen tijdens die aanloop(!) 8)7

Maar goed, ik speel de game pas sinds vrijdagavond, dus moet ook nog veel zaken ontdekken en opnieuw leren waarschijnlijk. Vooralsnog heb ik er gemengde gevoelens bij, maar ik kan nou nog niet zeggen dat ik het een vooruitgang vind qua gameplay op WC2010.
Wall of txt
  dinsdag 21 december 2010 @ 02:04:55 #155
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_90217383
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef emokid het volgende:

[..]

Wall of txt
Dit is waarschijnlijk meer voor jou niveau...
http://www.nijntje.nl/
pi_90217698
Als je dan toch zo kinderachtig doen. Ik speel graag een potje tegen je, geef je gamertag maar door. :)
pi_90223291
Forlán laatst in een pack gekregen ^O^
Mijn team tot nu toe: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f0wJk4b7bafsp
Heeft iemand nog tips hoe ik mijn team het beste kan indelen? En of ik nog spelers moet kopen/verkopen? Ik heb op dit moment nog een dikke 20k aan coins.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:54:55 #158
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90226450
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 01:54 schreef emokid het volgende:

[..]

Wall of txt
HAHAHAHAHAHA :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_90232815
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 december 2010 10:22 schreef Shadeauw het volgende:
Forlán laatst in een pack gekregen ^O^
Mijn team tot nu toe: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f0wJk4b7bafsp
Heeft iemand nog tips hoe ik mijn team het beste kan indelen? En of ik nog spelers moet kopen/verkopen? Ik heb op dit moment nog een dikke 20k aan coins.
Ik heb gisteren 8 pakjes geopend, Premium Gold, mijn beste was Klose die slechts 1500 waard is. :')
pi_90233082
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:10 schreef emokid het volgende:

[..]

Ik heb gisteren 8 pakjes geopend, Premium Gold, mijn beste was Klose die slechts 1500 waard is. :')
Ja pakjes openen is ook niet echt mijn hobby :')
Soms krijg je in het eerste pakje wat je opent een dikke speler zoals Forlán, en soms kan je dagenlang pakjes openen zonder succes. Ikzelf ben meer van het 's avonds laat een goedkope speler kopen op de 59e minuut, en die overdag weer met een dikke winst verkopen. Helaas zakt de markt een beetje in, en dus gaan die prijzen als een jojo.
pi_90233402
Jammer dat er geen Braziliaanse coach is, heb nu een silver team met 85 chemistry. Ook allemaal uit de Braziliaanse liga.
pi_90233415
Ik had laatst een serie van 6 met in ieder pakje wel een goede speler, met Iniesta en Villa als highlights en verder nog gasten als Milner, Gallas en nog iemand..toen bleek ik uit bijgelovigheid ook maar pakjes openen :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90233469
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:20 schreef Apekoek het volgende:
Jammer dat er geen Braziliaanse coach is, heb nu een silver team met 85 chemistry. Ook allemaal uit de Braziliaanse liga.
Als het allemaal Brazilianen zijn uit de Braziliaanse competitie kan je zonder coach ook wel simpel 100chem krijgen door ze naar goede positie en formatie te trainen (en een willekeurige andere trainer toe te wijzen die de goede formatie heeft)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90234091
Elke zaterdag zijn er superpacks geloof ik... 25.000 per stuk.. Ik had Anelka, Malouda en Jesus Navas.. Je kan er maar 5 kopen geloof ik..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2010 14:33:23 ]
pi_90234412
DIe zag ik een keer staan maar toen had ik geen centen..25K en dan alleen maar premium ofzo toch? Dat is wel ziek..die jumbo's koop ik nooit eigenlijk..15K en zelden iets fatsoenlijks..die extra shiny die je krijgt is bij mij dan altijd een head coach ofzo ;')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90234690
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:33 schreef Doublepain het volgende:
Elke zaterdag zijn er superpacks geloof ik... 25.000 per stuk.. Ik had Anelka, Malouda en Jesus Navas.. Je kan er maar 5 kopen geloof ik..
Yeah die zag ik eens staan, die wil ik kopen de volgende keer. Is het altijd elke zaterdag?
pi_90235785
Mijn nieuwe Spaanse team: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#PMQNFUbtbafvK

Er schijnt nu overigens een offline en online toernooi te zijn met 5k en 7.5k coins reward. Ik ga zo even kijken.
De Platnium Holiday Cup dus, offline krijg je er 5000 coins voor. Geen team vereisten en difficulty is Professional. Valt veel uit te halen. :P

Online geldt hetzelfde, daar win je 7,500 coins. Ze gaan beiden vrijdag van start.

[ Bericht 18% gewijzigd door emokid op 21-12-2010 15:19:02 ]
pi_90236455
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:07 schreef emokid het volgende:

Er schijnt nu overigens een offline en online toernooi te zijn met 5k en 7.5k coins reward. Ik ga zo even kijken.
De Platnium Holiday Cup dus, offline krijg je er 5000 coins voor. Geen team vereisten en difficulty is Professional. Valt veel uit te halen. :P

Online geldt hetzelfde, daar win je 7,500 coins. Ze gaan beiden vrijdag van start.
5000 nice! Online winnen is moeilijker, ik speel world class meestal van de mat, maar online verlies ik altijd wel eens een partijtje.
pi_90236600
als ik een offline toernooi doe op de ps3 krijg ik steeds het krantenbericht dat ik verloren heb als ik win en als ik de finale verlies dan zie ik dat ik gewonnen heb O.o
pi_90237014
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:23 schreef OmniRocket het volgende:
als ik een offline toernooi doe op de ps3 krijg ik steeds het krantenbericht dat ik verloren heb als ik win en als ik de finale verlies dan zie ik dat ik gewonnen heb O.o
Hele vage bugs soms! Ik heb een keer offline gewonnen door middel van een eigen doelpunt van de tegenpartij, oke heel karig maar ik was blij dat ik door kon. Zag ik tot mijn verbazing de tegenstander in de volgende ronde door hun eigen eigen goal! Vreemde was dat ik vervolgens wel een volgende wedstrijd kon spelen die niet aangegeven stond. Toen met 5 - 0 gewonnen en toen liep de PS3 vast. :')
pi_90241465
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 15:32 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hele vage bugs soms! Ik heb een keer offline gewonnen door middel van een eigen doelpunt van de tegenpartij, oke heel karig maar ik was blij dat ik door kon. Zag ik tot mijn verbazing de tegenstander in de volgende ronde door hun eigen eigen goal! Vreemde was dat ik vervolgens wel een volgende wedstrijd kon spelen die niet aangegeven stond. Toen met 5 - 0 gewonnen en toen liep de PS3 vast. :')
Waarom verrast mij dit niet :')
quote:

Nice 8-)
Nog een spaanse coach met goede opstelling erop en chemistry is ook geregeld.

[ Bericht 13% gewijzigd door StijnDa op 21-12-2010 17:05:11 ]
pi_90243208
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 14:44 schreef emokid het volgende:

[..]

Yeah die zag ik eens staan, die wil ik kopen de volgende keer. Is het altijd elke zaterdag?
Ik geloof van wel ja. De limiet is nu 3 geloof ik.. :P
pi_90244696
quote:

Hoe lang duurt dat toernooi? Of beter gezegd tot wanneer? Of alleen met kerst?
pi_90246121
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:07 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Hoe lang duurt dat toernooi? Of beter gezegd tot wanneer? Of alleen met kerst?
Waarschijnlijk alleen met kerst, weet het zo niet precies. Je kunt hem zovaak spelen als je wil trouwens. :P
pi_90246743
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 18:41 schreef emokid het volgende:

[..]

Waarschijnlijk alleen met kerst, weet het zo niet precies. Je kunt hem zovaak spelen als je wil trouwens. :P
Dat is de catch dus, :P ik heb niet het hele weekend om te gamen. Dus hooguit 2x 5000 coins voor mij.
pi_90261430
Weet iemand hoe ik online tegen iemand kan spelen voor het klassement?
Als ik een vriend wil uitnodigen, kan ik bij de instellingen niet veranderen om voor het klassement te spelen.
pi_90263617
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:57 schreef snellehenk het volgende:
Weet iemand hoe ik online tegen iemand kan spelen voor het klassement?
Als ik een vriend wil uitnodigen, kan ik bij de instellingen niet veranderen om voor het klassement te spelen.
Dat kan dus ook niet tegen een vriend. Lijkt me logisch.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90277906
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 23:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Dat kan dus ook niet tegen een vriend. Lijkt me logisch.
Een vriend van mij kan mij zo wel uitnodigen.
Volgens hem kan hij dat gewoon aan en uit zetten.
pi_90278070
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:13 schreef snellehenk het volgende:

[..]

Een vriend van mij kan mij zo wel uitnodigen.
Volgens hem kan hij dat gewoon aan en uit zetten.
Dan is hij zo dom of blind als een pleeborstel. Want dan zou je met elkaar kunnen afspreken dat altijd 1 wint en zo kun je jezelf dus op oneerlijke wijze hoger in het klassement werken, deze vorm van competitie vervalsing willen ze uiteraard niet want dan blijft er niets van het spelelement over.
pi_90279151
quote:
Op woensdag 22 december 2010 10:18 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Dan is hij zo dom of blind als een pleeborstel. Want dan zou je met elkaar kunnen afspreken dat altijd 1 wint en zo kun je jezelf dus op oneerlijke wijze hoger in het klassement werken, deze vorm van competitie vervalsing willen ze uiteraard niet want dan blijft er niets van het spelelement over.
hmm, raar dan, want na afloop zie ik er vaak wel punten bijkomen.
pi_90279558
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef snellehenk het volgende:

[..]

hmm, raar dan, want na afloop zie ik er vaak wel punten bijkomen.
Wellicht hebben we het dan over een andere vorm van punten.
  woensdag 22 december 2010 @ 11:15:04 #182
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90279856
Kan wel!
Maar dan moet je een lobby aanmaken en dan je vriend uitnodigen in de lobby. Dan kun je gewoon ranked spelen.
PieAir
pi_90280015
Ben op het punt gekomen dat ik praktisch geen wedstrijden meer win online :censored: ..

Dit is mijn eerste Fifa op mijn nieuwe PS 3 en heb 3020 punten nu. Wordt bij momenten weggespeeld en in mijn opzet om aan te vallen en te scoren (wat soms moeilijk lukt) wordt ik natuurlijk constant in mijn aars genomen in een tegenaanval .

Gebruiken jullie die tactieken (ik gebruik meestal Hoge Druk + Aanvallend en naargelang dit nodig is Ultra-aanvallend)?

Anders tips? Meer op balbezit spelen en dan mijn momenten kiezen..

Of hebben jullie een website vol met tips?
pi_90280788
Ik verlies nu regelmatig omdat ik al mijn kansen niet afmaakt ;(
  woensdag 22 december 2010 @ 12:11:54 #185
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90282424
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:18 schreef Chippen17 het volgende:
Ben op het punt gekomen dat ik praktisch geen wedstrijden meer win online :censored: ..

Dit is mijn eerste Fifa op mijn nieuwe PS 3 en heb 3020 punten nu. Wordt bij momenten weggespeeld en in mijn opzet om aan te vallen en te scoren (wat soms moeilijk lukt) wordt ik natuurlijk constant in mijn aars genomen in een tegenaanval .

Gebruiken jullie die tactieken (ik gebruik meestal Hoge Druk + Aanvallend en naargelang dit nodig is Ultra-aanvallend)?

Anders tips? Meer op balbezit spelen en dan mijn momenten kiezen..

Of hebben jullie een website vol met tips?
In elk geval NOOIT ultra aanvallend spelen.
Dan is het achterin helemaal open huis.
PieAir
pi_90282878
full press is ook niet gemaakt voor 90 minuten..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  woensdag 22 december 2010 @ 14:59:24 #187
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_90290315
Nee precies, het probleem met dat pressen is: als er al een mannetje voorbij komt dan ga je normaal gesproken met de volgende in de rij druk zetten, waardoor je een gat creëert waar een goede tegenstander makkelijk doorheen komt.
PieAir
pi_90317591
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 12:11 schreef jpg97 het volgende:

[..]

In elk geval NOOIT ultra aanvallend spelen.
Dan is het achterin helemaal open huis.
Bij achterstand in de laatste 10 minuten altijd
pi_90324132

Nog meer mensen die dit gekregen hebben? :P
pi_90324322
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#e89Nf29PbafUR Spaanse team nu. Eigenlijk gewoon Real Madrid op Abidal en Valdes na. :')

Ben nog aan het sparen voor Kaka die 75.000 coins moet kosten. Moet nog ongeveer 10k maar dat wordt een eitje met het Platnium Trophy toernooi morgen. :P
pi_90325325
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]

1000 coins :')
pi_90326500
arghhh wat een frustrerend avondje...6 potjes gespeeld, 3 verloren, 1 gewonnen en 2 keer klapt de server er uit terwijl ik voor sta..geen coins en DNF naar de klote :(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90326541
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:52 schreef Tim86 het volgende:
arghhh wat een frustrerend avondje...6 potjes gespeeld, 3 verloren, 1 gewonnen en 2 keer klapt de server er uit terwijl ik voor sta..geen coins en DNF naar de klote :(
DNF maak ik me niet eens zorgen meer om. Heb te vaak dat de server eruit klapt. Dat 100 coins verschil kan me gestolen worden.
pi_90326582
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 01:40 schreef emokid het volgende:
[ afbeelding ]

'
Ha, thanks voor de tip. Ik kreeg echter een mini gold pack met 4 kaarten: een player morale, een contract, een kutspeler en een napoli embleem :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90326684
Wie was het hier met dat Duitse team? Ben nav jouw team iig van 4-3-3 naar 4-3-2-1 geswitched en dat is echt een verademing zeg :)
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fPRSE3d0bafV2

Heb geld voor IF Gomez dus die haal ik na de kerst maar als de prijs iets is gedropt. IF Ribery moet ik nog overwegen..zo groot is het verschil niet met de normale versie en op dit moment is hij echt schandalig duur.

Ik mis mijn team van vorig jaar wel ;(
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#d3j3XVh2bafV4

[ Bericht 7% gewijzigd door Tim86 op 23-12-2010 03:08:18 ]
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90326784
Zit twee keer dezelfde link tussen. Aardig teampje heb je gehad in FUT10. :P

IF Ribery is best wel nutteloos, idd niet zo heel veel beter. :P IF Gomez daarentegen.
Ik overweeg IF Diarra, zoveel betere CDMs in de La Liga zijn er niet en hij kost maar ~60k.
pi_90326846
Links gewijzigd :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90326933
Zo toe maar. Geen IF Pranjic voor de LB? Wil overigens wel een potje doen een keer. Zit je op xbox? (Gamertag: Bardogan)
pi_90327071
Zal je morgen even adden op XBL :)

Heb nog geen IF Pranjic nee..is voor mij chem-wise niet ideaal, al ben ik nog wel op zoek naar betere alternatieve voor Aogo en Westermann..

Heb ook nog een goede Italiaanse ploeg met een 3-4-1-2 formatie maar waar het eerst best lekker liep gaat het nu echt niet meer. 4-1-2-1-2 zou het beste zijn met de spelers die ik heb (moet dan alleen een Maicon oid halen), maar dan moet ik alles gaan omscholen of alle spelers verkopen en 4-1-2-1-2 aankopen en daar heb ik ook geen zin in..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_90327185
Ik ben te arm voor 4-1-2-1-2 en speel er niet echt fijn mee. Veel te 'vast', weinig vrijheid. Met die 4-2-3-1 (4-5-1) kun je alle kanten op. Storm vaak naar voren met mijn CAMs Di Maria of Ozil en dan heb ik nog Benzema en Higuain die een beetje rondzwerven voorin. Mocht het dan fout gaan heb ik gewoon twee CDMs klaar staan die de bal kunnen opvangen. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')