er zit toch geen braziliaanse coach in UT? Beletti vind ik te slecht. Ik ga wel sparen voor dani alves of maicon en daarna de kaartjex voor de goede positie.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:15 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan je geen Braziliaanse coach kopen? Scheelt je ook wat chem punten..En misschien een echte RB? Belletti ofzo? Die is ook cheap.
Ow dus de IF spelers kun je dus alleen maar kopen of uit een pakje krijgen? Spelers kun je dus niet trainen?quote:
Correctemundoquote:Op donderdag 16 december 2010 23:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Ow dus de IF spelers kun je dus alleen maar kopen of uit een pakje krijgen? Spelers kun je dus niet trainen?
Ken ik niet, maar ik ben zeker geïnteresseerdquote:Op zaterdag 18 december 2010 02:27 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik ben nondeju die talent list voor de career mode kwijt, die hier enkele... maanden?... geleden gepost werd.
Na Cambiasso en De Rossi komt Ambrosini, en dan Palombo.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:02 schreef emokid het volgende:
Is er naast Cambiasso en De Rossi nog keus voor een Serie A CDM? Ik denk eraan om van Thiago Motta een CDM te maken en Perotta ook, heb wissels nodig.
Wil overigens ook Robinho en Ronaldinho proberen voor de CAM, net als Di Natale. Die passen niet echt in een 4-2-2-2 maar heb er Krasic op uitgeprobeerd en dat ging goed. Briljante speler overigens, Servier van Juve, kost ongeveer 3-4k.
Haha, serieus.. Ik heb wel gehoord dat op de PS3 bijna alles duurder is, maar het is dus echt zo. 10k is hij ook wel waard, heerlijk spelertje.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:06 schreef brainbird het volgende:
die servier... kost op de ps3 gewoon ff 12000 tot 18000 of meer
tis echt heel duur op de ps3, ik vind hem interessant voor mijn opstelling, dan kan maggio als wissel. Maar maggio speelt ook als een beest.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:09 schreef emokid het volgende:
[..]
Haha, serieus.. Ik heb wel gehoord dat op de PS3 bijna alles duurder is, maar het is dus echt zo. 10k is hij ook wel waard, heerlijk spelertje.
ik vind riise toch persoonlijk beter, speelt lekkerder, en komt lekker op, goed schot, krachtige vrije trappen, verdediging goed, gewoon allround een hele goede linksback, eigelijk voor de hele flank welquote:Op zaterdag 18 december 2010 17:11 schreef emokid het volgende:
Mijn Serie A nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#f8urKw6CbaeMl
Ik moet nog een 4-2-2-2 RB Zanetti hebben en op de linksback geniet Antonnini de voorkeur. Hij heeft me nu al vaker gered dan Thiago Silva en Cordoba bij elkaar.Criscito als LB is ook niet mis, en dan heb je nog Balzarati van Palermo. Aan backs geen tekort.
Heb je IF Maggio niet overwogen? Op de 360 kost hij niet meer dan 5000, dus als je de normale Maggio al fijn vindt moet deze wel heel goed zijn, indien hij niet te duur is op de PS3. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, misschien eens doen. Ik wil naast een Serie A nog een squad voor alleen Italianen.quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:14 schreef brainbird het volgende:
[..]
ik vind riise toch persoonlijk beter, speelt lekkerder, en komt lekker op, goed schot, krachtige vrije trappen, verdediging goed, gewoon allround een hele goede linksback, eigelijk voor de hele flank wel
ik heb geen 360quote:Op zaterdag 18 december 2010 17:15 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb je IF Maggio niet overwogen? Op de 360 kost hij niet meer dan 5000, dus als je de normale Maggio al fijn vindt moet deze wel heel goed zijn, indien hij niet te duur is op de PS3. Ik heb hem nog niet uitgeprobeerd, misschien eens doen. Ik wil naast een Serie A nog een squad voor alleen Italianen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |