heb jet Naldo gekocht voor centraal achterin, is veel sneller dan Alex. Ik ga denk ik Diego CM en Elano CM halen en als ik dan nog iets overhoud Ronaldinho of Pato.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Lastig om te zeggen voor mij, ik weet meer van de italiaanse serie a, want daar is mijn team uit opgebouwd, vandaar ook Ronaldinho.
Hoe verander je een spelers positie uberhaupt?quote:Op donderdag 16 december 2010 12:40 schreef emokid het volgende:
Kan IF Lavezzi niet betalen, wat kost die, 60k? Ik ga anders Milito wel proberen, moet geloof ik niet meer dan 30k zijn.
Nog tips voor de CAMs of andere posities? Ik baal dat ik daar geen Robinho of Ronaldinho kan neerzetten, je kunt van een LF of RF geen CAM maken.![]()
met trainingskaartenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:14 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Hoe verander je een spelers positie uberhaupt?
World cup 2010 en FIFA 10 is ten allertijde snel rondtikken zonder al te veel problemen. FIFA 11 is veel nauwkeuriger en je kan niet zo maar vanuit alle hoeken snel rondtikken, je zal aan de gameplay moeten gaan wennen.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:28 schreef Yi-Long het volgende:
Vorige week FIFA 11 besteld, dus hopelijk krijg ik hem een deze dagen toch eindelijk eens binnen...
Ben benieuwd. World Cup vond ik qua gameplay nagenoeg perfect (op het hoogste niveau tegen de CPU), dus hopelijk dat ze het niet teveel veranderd hebben....
Nou inderdaad, is er nog kans dat er een volgende patch komt die weer het 1 en ander verbeterd? Zoja wanneer plant EA zoiets?quote:
Aha stel ik train bijvoorbeeld Vlaar om naar een LB en ik train hem van skill 76 naar 80, begint de waarde dan ook zeer snel te stijgen?quote:Op donderdag 16 december 2010 15:49 schreef Tim86 het volgende:
Omdat ze zeldzaam zijn en omdat er veel vraag naar is (want er zijn geen betere alternatieven in de Eredivisie). Daarnaast zin er ook veel mensen bezig met all silver teams en dan is een 74 silver met een aardige pace het beste dat je kan hebben. Zoek voor de grap Beckford (ST) van Everton maar eens op
Het is inderdaad beter om ze op zo'n ''veiling'' te kopen ja maar je moet soms wel het geduld hebben. Ik heb vaak dat als ik een speler echt wil dat ik hem gewoon op de normale, of soms wel meer dan de normale buy-now koopquote:Op donderdag 16 december 2010 16:38 schreef emokid het volgende:
Zojuist Eto'o gewonnen in een veiling voor 17k, hij is ongeveer 5 meer waard op zijn minst, maar ik houd hem lekker. 90 Pace![]()
Gisteren overigens een Maicon gewonnen in de veiling voor 41k en doorverkocht voor 60k. Had eerder zoiets met Arshavin, ze gaan bijna altijd voor een lage prijs weg in een veiling.
Kan je geen Braziliaanse coach kopen? Scheelt je ook wat chem punten..En misschien een echte RB? Belletti ofzo? Die is ook cheap.quote:Op donderdag 16 december 2010 20:42 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Het is inderdaad beter om ze op zo'n ''veiling'' te kopen ja maar je moet soms wel het geduld hebben. Ik heb vaak dat als ik een speler echt wil dat ik hem gewoon op de normale, of soms wel meer dan de normale buy-now koop
EDIT: dit is mijn team nu: http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#fDR9MRdMbaemw
douglas IFAlleen nog even een formation kaartje voor löw kopen en dan is ook de 100 chem comleet.
Dat kan niet.quote:Op donderdag 16 december 2010 22:55 schreef Apekoek het volgende:
Ok ik snap iets niet. Wanneer ik spelers train zijn ze maar 1 wedstrijd beter met hun attributen, hoe kan ik de spelers trainen zodat ze hun verbeterde attributen houden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |