quote:Op woensdag 8 december 2010 16:53 schreef .Cake. het volgende:
I've said it before and I'll say it again: Shiki
Vreemd genoeg vind ik deze vreemder dan die daarvoor. En dat zegt heel wat bij deze seriequote:Op vrijdag 10 december 2010 15:47 schreef Qunix het volgende:
2e OP van Arakawa Under The Bridge X Bridge
Zeker vreemd, juist zo grappig!quote:Op vrijdag 10 december 2010 16:45 schreef .Cake. het volgende:
[..]
Vreemd genoeg vind ik deze vreemder dan die daarvoor. En dat zegt heel wat bij deze serie![]()
4 minuten per episode.quote:Animated Flash shorts based on the light novel series "Haiyore! Nyaruko-san." In these shorts, Nyarlko, an anthropomorphized female version of Nyarlathotep from the Cthulhu Mythos, is constantly being told off by Mahiro, a normal human boy, for all the crazy or stupid things she does.
In one of the shorts, Nyarlko is drawing a cover design for a body pillow. It turns out that the pillow's subject is a half-dressed Mahiro in what appears to be a hot and heavy scene with Nyarlko. Naturally, Mahiro proceeds to stab Nyarlko in the hand with a fork and threatens to kill her if she releases the pillowdesign.
Other shorts revolve around various gags and occasionally feature Cthuko, an anthropomorphized female version of Cthugha, who's madly in love with Nyarlko.
daar zit me toch een partij werk in =|quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Qunix het volgende:
Zeer interessant!!!!
http://www.dannychoo.com/post/en/25927/How+Anime+is+Made.html
doet me terugdenken aan de old skool disney films, die volledig handgetekend waren..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:20 schreef DJ_ het volgende:
[..]
daar zit me toch een partij werk in =|
ik heb alleen gundam wing gezien, maar of dat de beste indicatie van allemaal geeft? geen ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Qunix het volgende:
Welke Gundam -moet- ik zien?
Ik wil een Gundam proberen... Niet mijn genre, maar toch offer ik mijzelf op.
Moeilijk, ik zou met gundam 00 of gundam seed beginnen. 00 is de nieuwste en de mooiste en heeft naar mijn mening een beter verhaal, seed daarentegen heeft een betere settingquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Qunix het volgende:
Welke Gundam -moet- ik zien?
Ik wil een Gundam proberen... Niet mijn genre, maar toch offer ik mijzelf op.
Ik vind het wel vermakelijk, maar het blijft helaas wel bij aardig hangenquote:Op zondag 12 december 2010 02:36 schreef mschol het volgende:
ik ben begonnen met fairy tail
best aardig tot nu toe
ik was met gudam seed begonnen als ik jouw was.quote:Op zondag 12 december 2010 01:14 schreef Qunix het volgende:
Thanks!
Ik download nu beide seizoenen van Mobile Suit Gundam 00
Het verschil is een beetje dat Seed veel meer lijkt op de originele gundam. MIlitaire samenleven, oorlog tussen aarde en ruimte, beide kanten hebben Gundams.quote:Op zondag 12 december 2010 12:11 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik was met gudam seed begonnen als ik jouw was.
ben zelf ook geen gundam fan en mecha's vind ik ook niks, maar SEED was toch wel vermakelijk
SEED dus in mijn gevalquote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Het verschil is een beetje dat Seed veel meer lijkt op de originele gundam. MIlitaire samenleven, oorlog tussen aarde en ruimte, beide kanten hebben Gundams.
00 lijkt veel meer op wing, waar de gundams min of meer van een terroristische bewegin zijn. Het is maar net welke setting je meer aanspreekt
Ik ook, in het engels, daarom kan ik Wing ook niet in het Japans zien.quote:Op zondag 12 december 2010 13:28 schreef Repelsteeltju het volgende:
Mij lijkt het ook beter om met SEED te beginnen...
* Repelsteeltju is zelf met Wing begonnen op Yorin (Toonami) toen hij nog een klein opdondertje was.
Dan doe je dat alsnog beter an ik... Ik kan Wing helemaal niet meer kijken omdat het onwijs veel beter is in mijn herinnering. Gunam Wing òf Teknoman Blade (Tekkaman Blade) was waarschijnlijk de eerste Mecha anime die ik ooit zag. Verdomde nostalgiebril.quote:Op zondag 12 december 2010 15:16 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik ook, in het engels, daarom kan ik Wing ook niet in het Japans zien.
Maar ik vond het toen echt een mega vette serie. Al is de eerste mecha die ik ook gezien heb the exosquad (of de Dinoriders als die telt...) dus het lag mij wel
BakaBT al geprobeerd?quote:Op zondag 12 december 2010 17:44 schreef Qunix het volgende:
Kan geen goeie torrents vinden van SEED.
In ieder geval heb ik de eerste episode zojuist gezien. Het begin ziet er wel erg tof uit.
Wing is nog prima te kijken omdat ik hem wel vet vind, maar ik heb bijvoorbeeld geprobeerd de originele meerdere keren te kijken en dat lukt mij niet. Iets nostalgies werkt alleen als je het vroeger vet vond, als je het vroeger nu kende is het gewoon achterhaaldquote:Op zondag 12 december 2010 18:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
Dan doe je dat alsnog beter an ik... Ik kan Wing helemaal niet meer kijken omdat het onwijs veel beter is in mijn herinnering. Gunam Wing òf Teknoman Blade (Tekkaman Blade) was waarschijnlijk de eerste Mecha anime die ik ooit zag. Verdomde nostalgiebril.
Hmm ik vond juist de eerst 5 afleveringen het zwaarstquote:Op zondag 12 december 2010 17:44 schreef Qunix het volgende:
Kan geen goeie torrents vinden van SEED.
In ieder geval heb ik de eerste episode zojuist gezien. Het begin ziet er wel erg tof uit.
teknoman was de eerste anime die ik ook zagquote:Op zondag 12 december 2010 18:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan doe je dat alsnog beter an ik... Ik kan Wing helemaal niet meer kijken omdat het onwijs veel beter is in mijn herinnering. Gunam Wing òf Teknoman Blade (Tekkaman Blade) was waarschijnlijk de eerste Mecha anime die ik ooit zag. Verdomde nostalgiebril.
[..]
BakaBT al geprobeerd?
Echt waar!? Ik vond het zo'n bazenserie, maar ik vergat steeds hoe laat en op welke zender het kwam.quote:Op zondag 12 december 2010 19:29 schreef DJ_ het volgende:
[..]
teknoman was de eerste anime die ik ook zag
kwam altijd op foxkids op woensdag middag toen ik op de basis school zat in groep 8 ofzo
ach ja, ik was ook niet bepaald meer de doelgroep, maar keek het dus nog wel..quote:Op zondag 12 december 2010 20:54 schreef Frag_adder het volgende:
Digimonmijn broertje keek dat, net na mijn tijd was dat. Wat een ripoff serie. Haalde het toch niet bij Pokemon, brock was pas een baas.
Ik herinner mij alleen nog dat ze groter konden worden of zo ietsquote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef mschol het volgende:
[..]
ach ja, ik was ook niet bepaald meer de doelgroep, maar keek het dus nog wel..
en tja, ripoff.. ik vond em best aardig gedaan...
ze konden inderdaad groter worden, was inderdaad in een andere wereld ("digital world")quote:Op zondag 12 december 2010 20:59 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik herinner mij alleen nog dat ze groter konden worden of zo ietsen dat het in een andere wereld was.
na heel lang zoeken heb ik ooit een torrent gevonden van teknoman in het engelsquote:Op zondag 12 december 2010 19:57 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Echt waar!? Ik vond het zo'n bazenserie, maar ik vergat steeds hoe laat en op welke zender het kwam.
medabots vond ik echt niks aan..quote:Op zondag 12 december 2010 22:36 schreef DJ_ het volgende:
[..]
na heel lang zoeken heb ik ooit een torrent gevonden van teknoman in het engels
@ hieronder
digimon ? pfff MEDABOTS! dat was pas baas.
Verdraaid, je hebt gelijk, wat SEED betreft. Haalde ze even door de war, excuusquote:Op zondag 12 december 2010 21:17 schreef Frag_adder het volgende:
@ .cake, ik heb eigenlijk alles van Gundam gezien behalve turn A omdat die gewoon echt heel heel slecht was.
Maar Seed is hetzelfde als de gewone MSG hoor in plaats van Z. En gundam wing is eigenlijk hetzelfde als 00 qua idee.
ik ben bijna klaar met fairy tail...quote:
Bijna klaar? het zijn 70 eps of zo!quote:Op maandag 13 december 2010 17:10 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben bijna klaar met fairy tail...
et ontstijgt het "aardig" niveau inderdaad jammergenoeg niet...
57?quote:Op maandag 13 december 2010 17:21 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Bijna klaar? het zijn 70 eps of zo!
Edit: oke 57 of dus maar toch!
En tjsa het blijft aardig maar toch blijf ik het kijken, het is wel constante kwaliteit niet zoals bleach of naruto.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |