abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 december 2010 @ 22:09:02 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567284
Hier verder.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zondag 5 december 2010 @ 22:09:20 #2
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89567299
Willem, waarom probeer je jouw mening aan ons op te dringen. Vind het allemaal een beetje eng.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 december 2010 @ 22:10:03 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567341
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

worden we nu boos ????
ik ken er in ieder geval een die er was met nadruk op was.......
Boos kan ik niet worden om jou. Ik zeg alleen maar jij haalt Beverwijk erbij wat heeft dat er mee te maken?
C'est la vie
pi_89567348
Haha, wist niet wat de gebruikelijke regels zijn wie het nieuwe topic opent maar bedankt dat jij het hebt gedaan O-)
omicidi, arresti, infamita. Niente ci fermerà
pi_89567408
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
Haha, wist niet wat de gebruikelijke regels zijn wie het nieuwe topic opent maar bedankt dat jij het hebt gedaan O-)
:N
★★★
  zondag 5 december 2010 @ 22:11:21 #6
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567415
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
pi_89567475
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
Hebben we het daar over dan?

We hebben niet gezegd dat je niet trots mag zijn.
★★★
pi_89567504
quote:
Zover ik weet heeft denk ik niemand een probleem emt dat jij (fanatieke) supporter bent van FC Groningen. Alleen jij gaat dingen over 'ons' zeggen die zonder (betrouwbare) argumenten gegeven wordt, tja dan kun je toch begrijpen dat 'r zo'n vijandelijke reactie komt?
  zondag 5 december 2010 @ 22:13:17 #9
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_89567530
Bigwillem :') Dankje voor de IQ verlaging.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 5 december 2010 @ 22:13:19 #10
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567533
quote:
Niks helemaal niks jij bent trots op je club prima, maar als jij een volwassen discussie wil voeren waarom haal je dan Beverwijk erbij dat snap ik niet?
C'est la vie
pi_89567572
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken. :W
★★★
  zondag 5 december 2010 @ 22:15:00 #12
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567619
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken. :W
Anders zijn we weer arrogant omdat we de discussie niet aan willen gaan. :')
C'est la vie
  zondag 5 december 2010 @ 22:15:01 #13
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567623
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
pi_89567625
quote:
Doordekken op Eredivise Live :P
  zondag 5 december 2010 @ 22:15:33 #15
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567657
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:13 schreef Smoofie het volgende:
Bigwillem :') Dankje voor de IQ verlaging.
dit bedoel ik dus herhaling ..........
  zondag 5 december 2010 @ 22:16:34 #16
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567706
quote:
kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.
ga maar lekker tv kijken en kijk dan ff goed naar de stand.

3. FC GRONINGEN
4. AJAX
pi_89567718
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
Uh, nee?

Ik denk nog steeds dat PSV (helaas) kampioen gaan worden, als het zo door blijft gaan. Op Europees vlak hoop ik dat i.i.g. AZ, Utrecht en Groningen EL gaan doen, vooral omdat ze er al ervaring in hebben.
  zondag 5 december 2010 @ 22:16:54 #18
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567720
quote:
Ik heb heus wel respect voor Groningen, maar ik vind ze verder niet interessant heeft niks met arrogantie te maken maar Groningen is gewoon geen club waarin geïnteresseerd ben.
C'est la vie
pi_89567778
quote:

[..]

dit bedoel ik dus herhaling ..........
Hij heeft wel gelijk.. Je loopt je mening te verkondingen, prima maar je doet alsof dat de enige waarheid is en die dring je iedereen op..
omicidi, arresti, infamita. Niente ci fermerà
  zondag 5 december 2010 @ 22:18:08 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89567780
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.
ga maar lekker tv kijken en kijk dan ff goed naar de stand.

3. FC GRONINGEN
4. AJAX
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?
C'est la vie
  zondag 5 december 2010 @ 22:21:10 #21
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567930
doen jullieda
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.
pi_89567938
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebben :P
  zondag 5 december 2010 @ 22:22:08 #23
327384 Bigwillem10
Life is a bitch fuck it.
pi_89567973
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Ricard0j het volgende:

[..]

Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebben :P
nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.
pi_89568069
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Bigwillem10 het volgende:

[..]

nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.
Ik doel meer op het feit dat Groningen het recht heeft om even te lachen naar Ajax. Groningen speelt natuurlijk erg goed. Vooral van die Matavz ben ik gecharmeerd. Als Ajax nog een goede spits zoekt, moeten ze die eigenlijk halen. :P
  zondag 5 december 2010 @ 22:24:30 #25
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89568106
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
doen jullieda

[..]

nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.
Okee duidelijk ik vind dat je meestal niet eens rare dingen dingen zegt maar. Maar dan haal je weer een paar in mijn ogen domme en overbodige uitspraken uit de kast en neemt niemand je meer serieus.
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')