Boos kan ik niet worden om jou. Ik zeg alleen maar jij haalt Beverwijk erbij wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zondag 5 december 2010 22:05 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
worden we nu boos ????
ik ken er in ieder geval een die er was met nadruk op was.......
quote:Op zondag 5 december 2010 22:10 schreef fossa-dei-leoni het volgende:
Haha, wist niet wat de gebruikelijke regels zijn wie het nieuwe topic opent maar bedankt dat jij het hebt gedaan
Hebben we het daar over dan?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
Zover ik weet heeft denk ik niemand een probleem emt dat jij (fanatieke) supporter bent van FC Groningen. Alleen jij gaat dingen over 'ons' zeggen die zonder (betrouwbare) argumenten gegeven wordt, tja dan kun je toch begrijpen dat 'r zo'n vijandelijke reactie komt?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
ik probeer als gewone fc supporter een normale volwassen discussie te hebben met wat ik denk echte ajax fans.
maar het respect voor mij ontbeert jullie dus gaat het in kinderachtig gedrag over en ja ik laat me dan meeslepen.
Wat is jullie probleem dat ik trots ben op mijn fc ? wat is er zo erg dat wij het nu gewoon goed doen en daarom alleen positief kunnen zijn?
Niks helemaal niks jij bent trots op je club prima, maar als jij een volwassen discussie wil voeren waarom haal je dan Beverwijk erbij dat snap ik niet?quote:Op zondag 5 december 2010 22:11 schreef Bigwillem10 het volgende:
Anders zijn we weer arrogant omdat we de discussie niet aan willen gaan.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken.
Doordekken op Eredivise Livequote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Snap niet waarom we ook blijven reageren op een gast die maar blijft doorgaan en steeds nieuwe dingen erbij haalt. .. Ik ga eens TV kijken.
kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.quote:Op zondag 5 december 2010 22:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Uh, nee?quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
Ik heb heus wel respect voor Groningen, maar ik vind ze verder niet interessant heeft niks met arrogantie te maken maar Groningen is gewoon geen club waarin geïnteresseerd ben.quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
nee maar elke keer weer geven jullie comentaar op mijn mening jullie kunnen het op een of andere manier niet aan om een supporter te zien die wel trots is op de prestaties van zijn club.
Ik heb heel veel respect voor ajax ik vind alleen dat ajax kapot gaat en dat het niet meer te helpen is.
jullie zijn gewoon zo blind om dat niet in te zien en hebben oogkleppen voor en totaal geen respect voor andere clubs bij jullie is het ajax voor en ajax na.
ik ziet hier nu op een ajax topic terwijl ik net zo goed dom had kunnen lullen op een fc groningen topic.dat wil ik niet omdat ik ook wat tegengas wil als het om mijn fc gaat.
Hij heeft wel gelijk.. Je loopt je mening te verkondingen, prima maar je doet alsof dat de enige waarheid is en die dring je iedereen op..quote:Op zondag 5 december 2010 22:15 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
dit bedoel ik dus herhaling ..........
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?quote:Op zondag 5 december 2010 22:16 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
kijk die gaat de discussie dus al weer uit de weg.
ga maar lekker tv kijken en kijk dan ff goed naar de stand.
3. FC GRONINGEN
4. AJAX
nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.quote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?
Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebbenquote:Op zondag 5 december 2010 22:18 schreef heloef het volgende:
[..]
En waarom heb je de neiging om de hele tijd zout in de wonden te strooien?
nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Ricard0j het volgende:
[..]
Dat pleziertje mogen ze nu wel even hebben
Ik doel meer op het feit dat Groningen het recht heeft om even te lachen naar Ajax. Groningen speelt natuurlijk erg goed. Vooral van die Matavz ben ik gecharmeerd. Als Ajax nog een goede spits zoekt, moeten ze die eigenlijk halen.quote:Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef Bigwillem10 het volgende:
[..]
nee hoor ik sta ook voorop als ajax 1e had gestaan. respect wie respect toekomt.
Okee duidelijk ik vind dat je meestal niet eens rare dingen dingen zegt maar. Maar dan haal je weer een paar in mijn ogen domme en overbodige uitspraken uit de kast en neemt niemand je meer serieus.quote:Op zondag 5 december 2010 22:21 schreef Bigwillem10 het volgende:
doen jullieda
[..]
nee hoor ik als echte groninger weet wat cynischme is dit is een forum , dan ga je niet lekker meelullen met iedereeen maar ga je es lekker ergens tegenin. ik ik probeer geen zout in de wonden te strooien ik heb vanaf het begin duidelijk gemaakt dat ik ajax een prachtige club vind maar ik zie dingen op een andere manier . dan zijn er sommige mensen die volgens hun slimme opmerkingen maken en daar ga ik tegen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |