Had je liever regen dan?quote:Op maandag 13 december 2010 15:26 schreef ManAtWork het volgende:
Fok! Begint het hier weer te sneeuwen.
Sneeuw is toch een vorm van regen?quote:
Dit is niet zo heel moeilijk hoor. Quoten is dit plaatjequote:
quote:Op maandag 13 december 2010 19:52 schreef Xcalibur het volgende:
Waar is "hier" volgens mij?
In Nederland?
quote:Op maandag 13 december 2010 19:28 schreef Fogel het volgende:
Hier ligt nu zoveel sneeuw dat ze1) mensen afraden de weg op te gaan. Dat komt in Noorwegen niet zo vaak voor.
Sinds half 5.quote:Op maandag 13 december 2010 20:06 schreef Light het volgende:
Ik heb hier (Enschede) net even provisorisch gemeten hoeveel sneeuw er ligt en kom op een kleine 5 cm. Ik weet niet hoe lang het gesneeuwd heeft, maar meer dan 3 uur is het vast niet.
Stomme nieuwe layoutquote:Op maandag 13 december 2010 20:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dit is niet zo heel moeilijk hoor. Quoten is dit plaatje [ afbeelding ] en editten is dit plaatje [ afbeelding ]
[..]
[..]
Dat zegt niet hoe lang het gesneeuwd heeft, alleen hoe laat het begonnen isquote:
Light can do the mathquote:Op maandag 13 december 2010 20:43 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dat zegt niet hoe lang het gesneeuwd heeft, alleen hoe laat het begonnen is
I wonderquote:
Dat is dus niet meer dan 3 uur.quote:Op maandag 13 december 2010 21:18 schreef Light het volgende:
[..]
Dan heeft het dus ongeveer twee en een half uur gesneeuwd.
Whiz kidquote:
ow dat scheelt dan dat ik geen tvp plaatstequote:Op dinsdag 14 december 2010 00:10 schreef Light het volgende:
Nee, want daarvoor hebben we de "volg topic" knop.
heet dat zo?quote:
Hmm, volgens mij staat hij op pagina 9, maar dat heeft bij mij nooit zo geklopt, geloof ik. Ik lees wel vaker andere pagina nummers.quote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 07:40 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Hmm, volgens mij staat hij op pagina 9, maar dat heeft bij mij nooit zo geklopt, geloof ik. Ik lees wel vaker andere pagina nummers.
Môhgehquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |