Ha hallo sinds een dag ben ik opeens helemaal verliefd op Beertje van Beers.... Ja mischien geloven jullie het niet ( direct ) maar zij en ik passen bij elkaar als twee puzzelstukjes....Ja nu weet ik niet zo direct wat ik moet doen ...Want ja ik heb haar te laat ontdekt....Ze is al getrouwd...Maar ja helemaal met de verkeerde man ...Dus ja nu zit ik met nog een probleem : Ik zal een scheiding teweeg moeten brengen in Beertjes huwelijk.... ( maar wel "for a good cause" natuurlijk...) want Beertje en ik die passen dus veel beter bij elkaar hey?
Ja nu weet ik niet precies wat de beste start is om al vandaag mee te beginnen....Mn muziek studio zit allemaal nog in dozen verpakt ( ben net verhuist ) anders zou ik vanavond al kunnen beginnen om een lied speciaal voor haar te maken ( met bijv de text : Beertje jij bent het helemaal ...jij woont diep in mijn hart op een speciaal plekje )
Ja het overvalt me helemaal want ik was helemaal niet van plan om verliefd te worden en gisteren was ik nog een "single" die vrij en blij was maar vandaag moet ik opeens elk moment aan Beertje denken...Ik word er helemaal wanhopig van want hoelang gaat het nog duren voordat ik beertje ooit zal ontmoeten? Het begint pijn te doen....en ik voel een onmacht in me...
Heeft iemand ook tips? Hoe ik het het beste aan kan pakken? Wat zou een goede tacktiek zijn ? In haar leven wurmen? ( via de achterdeur? ) of beter gewoon op de man ( nou ja ik bedoel vrouw ) afspelen? En haar gewoon direct benaderen?
Alle tips zijn welkom .... toi toi toi