Dan is je antwoord gewoon 'dus?' ;-)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan krijg je de aloude: 'mijn werk is heul zwaarder en ik verdien minder"
Ik kan er nu nog wel om lachen
Dit heb ik ook. Wat maakt mij het nu uit dat iemand anders meer verdient of minder. Of dat ze vinden dat ik teveel verdien (zolang het de werkgever niet is uiteraard).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik heb min of meer hetzelfde. Het zal me echt worst wezen als mensen weten wat ik verdien. Als mensen 't vragen, dan vertel ik 't gewoon (wildvreemden misschien uitgezonderd).
Alleen naarmate je dat meer doet, krijg je ook vaker opmerkingen naar je hoofd dat je te veel verdient en geen zak hoeft te doen. Dat is natuurlijk de keerzijde.
Meestal roep ik iets als: "Er zijn werkpaarden en sierpaarden."quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:30 schreef Crank het volgende:
[..]
Dan is je antwoord gewoon 'dus?' ;-)
Dan gooi ik meer olie op 't vuur.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:30 schreef Crank het volgende:
[..]
Dan is je antwoord gewoon 'dus?' ;-)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:41 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan gooi ik meer olie op 't vuur.
"Ja mooi man, ik heb vandaag de hele dag geen zak gedaan. Koffie/thee gedronken, beetje door kantoor gelopen en m'n salarisstrookje opgehaald. Ik denk dat ik er een tweede auto bij ga kopen"
Mooie gezichten
Haha, nee ik doe dat inderdaad alleen bij vrienden of iets dergelijks. Bij anderen wijs ik er gewoon op dat ik me er van bewust ben dat ik me in een bevooroordeelde positie bevind. Vinden ze je meteen sympathiekerquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef Drive-r het volgende:
Da's ook maar beperkt leuk... Hoe triest het ook is, dan bouw je stiekem ook een verkeerde reputatie op in Nederlandse kringen. Ik zeg altijd vriendelijk dat ik het ook idioot vind, maar dat ik er graag van profiteer. Dan zie je direct iedereen mee knikken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdien al gauw zo'n 3800 bruto.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
Juist bij vrienden doe ik het niet, je weet dat er altijd mensen zijn die zich er toch aan ergeren. Zie dit topic...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:35 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Haha, nee ik doe dat inderdaad alleen bij vrienden of iets dergelijks. Bij anderen wijs ik er gewoon op dat ik me er van bewust ben dat ik me in een bevooroordeelde positie bevind. Vinden ze je meteen sympathieker
Mja, uiteraard met een humoristische ondertoon. Echte vrienden vinden 't alleen maar leuk voor me eigenlijk, dat scheelt. Als ik merk dat iemand zich er aan ergert dan dik ik het niet aan, ben niet zo'n opschepper. Als mensen echter erg serieus ingaan op het feit dat 't 'te veel is', dan vind ik het wel grappig om te overdrijven.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:54 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Juist bij vrienden doe ik het niet, je weet dat er altijd mensen zijn die zich er toch aan ergeren. Zie dit topic...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef SicSicSics het volgende:
Ughuh-ughuhSpuit 11...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik verdien al gauw zo'n 3800 bruto.![]()
Hoho! Ik heb dit topic ook ergens eerlijk ingevuld!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |