daar staat dus niets.. ik haal net me spitfire ervandaan..quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem binnen hebben
Staat waarschijnlijk bij de vrachtwagen onder Special
Het laatstequote:Op maandag 6 december 2010 21:30 schreef HeertjeB het volgende:
Hoe werkt dat lenen jongens?
Kan je hem ook weer terugvorderen ofzo?of als iemand besluit je hem niet terug te sturen dan ben je hem kwijt?
Ik denk dat ie eerst naar 'community' moet. Dan naar 'cadeaus'.. Dan krijgt ie een bon die ie kan verzilveren. En daarna hoort ie in de vrachtwagen te komen.quote:Op maandag 6 december 2010 21:34 schreef RiKe het volgende:
[..]
Als het goed is moet je hem binnen hebben
Staat waarschijnlijk bij de vrachtwagen onder Special
allemaal leuk en aardig.. maar bij cadeaus staat: geen gegevens.. :Squote:Op maandag 6 december 2010 21:38 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik denk dat ie eerst naar 'community' moet. Dan naar 'cadeaus'.. Dan krijgt ie een bon die ie kan verzilveren. En daarna hoort ie in de vrachtwagen te komen.
ksnap uberhaupt niet hoe iets kan mislukken :Squote:Op maandag 6 december 2010 21:40 schreef Glijdt_licht het volgende:
Dan hoop ik dat de transactie niet mislukt is
Want dat betekent dat de auto niet meer bestaat
falende serversquote:Op maandag 6 december 2010 21:41 schreef Driepink het volgende:
[..]
ksnap uberhaupt niet hoe iets kan mislukken :S
quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HeertjeB het volgende:
Misschien is het wel erg druk en komt ie nog wel binnen?
Denk dat tie in de file staatquote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef HeertjeB het volgende:
Misschien is het wel erg druk en komt ie nog wel binnen?
Je hoort toch constant dat de servers zitten te roken? gewoon beetje lag!quote:
bij mij alleen een GT40 Race Car '69 voor maar 19.829.600 met 1704km op de teller..quote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Glijdt_licht het volgende:
Bugatti Veyron in de 2e hands markt voor 2miljoen exact. 0km op de klok
geef aan mij!quote:Op maandag 6 december 2010 21:51 schreef FalleNk810i het volgende:
Veyron win je bij zo'n bepaalde cup race.. en je kan m niet verkopenwat moet ik er nou mee...
ja.. en dan maar hopen dat het goedgaatquote:Op maandag 6 december 2010 21:52 schreef Trava het volgende:
Kun je wel auto's aan elkaar verkopen laat maar zeggen of geven net wat een user hierboven zegt.
Net als die R8 dus, en dan zijn het nog wel van die "perfectionisten"quote:Op maandag 6 december 2010 21:50 schreef Glijdt_licht het volgende:
Nog een faal ontdekt:
mazda 323F (ja de europese versie). Staat gewoon 'Lantis' achterop.![]()
Dus ze hebben gewoon de Japanse auto gekopieerd en andere nummerborden erop gezet
de laatste race van de japanse 80er jaren doen en dan nog eens kijken..quote:Op maandag 6 december 2010 21:58 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Net als die R8 dus, en dan zijn het nog wel van die "perfectionisten"
sorryyyyquote:Op maandag 6 december 2010 22:29 schreef HeertjeB het volgende:
En mij maar uitlachen omdat ik zei dat het misschien even een tijdje duurt ivm kutservers
quote:Op maandag 6 december 2010 22:30 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Beetje laat he, topic is zo vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |