Geef je over aan de lieve handen van ElisaB, die komt er vast wel met je uit.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:04 schreef zwartedoos het volgende:
Nou goed ik wil de zaak best nog toelichten maar niet nu ben doodmoe.
Dan kun je er beter een nachtje over slapen. Welterusten!quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:04 schreef zwartedoos het volgende:
Nou goed ik wil de zaak best nog toelichten maar niet nu ben doodmoe.
dat is ook waarom ik zo boos werd omdat ik t vertrouwde...maar goed slapenquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geef je over aan de lieve handen van ElisaB, die komt er vast wel met je uit.
M'n punt blijft: je kunt niet zomaar beschuldigingen gaan uiten, zeker niet in FHF waar alles om vertrouwen draait.
En nu gaan we slapen
Volgens mij is er - afgezien van een misverstand cq communicatiestoornis - helemaal niets aan de hand, maar als je het nog wilt toelichten (voor het geval je vermoedt dat ik iets over het hoofd zie): er is plenty plek in mijn PM-boxquote:Op zaterdag 18 december 2010 00:07 schreef zwartedoos het volgende:
dat is ook waarom ik zo boos werd omdat ik t vertrouwde...maar goed slapen
Precies, want berichten worden echt niet zomaar doorgestuurd. Soort van gedragscode zegmaar.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is er - afgezien van een misverstand cq communicatiestoornis - helemaal niets aan de hand, maar als je het nog wilt toelichten (voor het geval je vermoedt dat ik iets over het hoofd zie): er is plenty plek in mijn PM-box
het ging mij om de user die dingen wist wat ik alleen in een pm naar een mod heb gestuurd. Ik pm je wel even.quote:Op zaterdag 18 december 2010 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Volgens mij is er - afgezien van een misverstand cq communicatiestoornis - helemaal niets aan de hand, maar als je het nog wilt toelichten (voor het geval je vermoedt dat ik iets over het hoofd zie): er is plenty plek in mijn PM-box
En ik heb je een antwoord van zo ongeveer een halve roman (quote:Op zaterdag 18 december 2010 11:32 schreef zwartedoos het volgende:
het ging mij om de user die dingen wist wat ik alleen in een pm naar een mod heb gestuurd. Ik pm je wel even.
Users kunnen op 4 manieren contact hebben met FHF:quote:Mods kunnen op drie manieren overleggen:
1) voor de schermen in het FB-topic (zichtbaar voor iedereen)
2) achter de schermen in het FB-topic (zichtbaar voor alle FOK!-vrijwilligers)
3) hun gezamelijke PM-box (alleen zichtbaar voor de mods van het betreffende forum).
Dat doe ik al sinds gisterenmorgen, maar er komt verder niets. Dus denk ik dat we er best vanuit kunnen gaan dat er niets meer komt. Lijkt me een prima afrondingquote:Op zondag 19 december 2010 22:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu wachten op de andere zijde van het verhaal.
Eerder een open einde, maar ja zonder (tegen)bericht van zwartedoos kan je niet meer doen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds gisterenmorgen, maar er komt verder niets. Dus denk ik dat we er best vanuit kunnen gaan dat er niets meer komt. Lijkt me een prima afronding
En voor alle duidelijkheid: uit haar posthistory (toegankelijk voor iedereen) blijkt dat ze vandaag wel online is geweest en dus ook kans heeft gehad te reageren op de PM van ElisaB of hier in het topic. Onze uitnodiging was duidelijk genoeg denk ik. Jammer dat ze dat niet heeft gedaan, maar blijkbaar heeft ze er niets meer aan toe te voegen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat doe ik al sinds gisterenmorgen, maar er komt verder niets. Dus denk ik dat we er best vanuit kunnen gaan dat er niets meer komt. Lijkt me een prima afronding
Zoals ElisaB een paar posts hierboven schreef: als jij PMt met een vertrouwenspersoon komt dat niet terecht bij de mods, Gaat rechtstreeks naar haar postvak. Wij als mods zien die PM zelfs niet binnen komen.quote:Op zondag 19 december 2010 22:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe zit het met vertrouwenspersonen, zijn die 100% vertrouwelijk (dus ook geen contact tussen mods onderling)?
Dan ga ik er vanuit dat 0% van wat besproken wordt met vertrouwenspersonen (dus ook geen samenvattingen) bij de mods/admins terecht komt.quote:Op zondag 19 december 2010 23:00 schreef Cat22 het volgende:
En je mag er vanuit gaan dat de vertrouwenspersonen prima weten hoe ze met de hen toevertrouwde info om moeten gaan.
Da's dan een juiste constateringquote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Maanvis het volgende:
Dan ga ik er vanuit dat 0% van wat besproken wordt met vertrouwenspersonen (dus ook geen samenvattingen) bij de mods/admins terecht komt.
Precies.quote:Op zondag 19 december 2010 23:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Dan ga ik er vanuit dat 0% van wat besproken wordt met vertrouwenspersonen (dus ook geen samenvattingen) bij de mods/admins terecht komt.
ik heb vandaag andere dingen te doen gehad, ben idd effe op fok geweest en heb je pms gelezen, aangezien het 3 grote lappen tekst waren verdeeld over 3 pms wilde ik reageren als ik daar de tijd voor had. En niet snel even tussendoor. En al helemaal niet als er iemand naast me zit. Dus als je het niet erg vind reageer ik morgenavond na mijn werk.quote:Op zondag 19 december 2010 22:08 schreef ElisaB het volgende:
Helaas geen reactie meer van zwartedoos, ondanks de uitgebreide PM's. Ik ga er daarom vanuit dat de opmerking van zwartedoos berust op het misverstand dat ik in de PM's heb uitgelegd.
Jammer overigens, want voor wie niet verder kijkt dan zijn / haar neus lang is, staat Liesje er (ten onrechte) nu lekker gekleurd op. Niet sjiek.
Ergo, nog maar even voor de achterste rij: de mods van FHF sturen geen prive-berichten door aan users. Ze bepraten hooguit de implicaties van bepaalde gebeurtenissen met elkaar, zodat ze FHF samen zo leuk en prettig mogelijk kunnen houden voor iedereen.
Einde dienstmededeling
Thanksquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef Borizzz het volgende:
Hallo,
Ik heb net voor het eerst dit subforum gezien en ik moet even kwijt dat ik het een hartstikke goed initiatief vind.![]()
Ik vraag mij wel af waarom dit onder de tijdelijke subfora staat? Het lijkt mij dat een dergelijk subforum een vaste plaats verdient. Althans meer dan enkele huidige permanente subfora.
Maar enfin; ga zo door.
of ben ik gewoon al gebrainwashed door de aanstaande witte kerst?![]()
Ik denk dat je vanavond eitjes met watjes gegeten hebtquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef Borizzz het volgende:
Hallo,
Ik heb net voor het eerst dit subforum gezien en ik moet even kwijt dat ik het een hartstikke goed initiatief vind.![]()
Ik vraag mij wel af waarom dit onder de tijdelijke subfora staat? Het lijkt mij dat een dergelijk subforum een vaste plaats verdient. Althans meer dan enkele huidige permanente subfora.
Maar enfin; ga zo door.
Nu hij onder tijdelijke fora staat krijgt hij meer aandacht. Het is een blijvend forum (zolang het blijft lopen natuurlijk)quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:39 schreef Borizzz het volgende:
Hallo,
Maar enfin; ga zo door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |