abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89739215
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:39 schreef Catch22- het volgende:
Ja dat snap ik, maar om er echt veel mee te verdienen. Als goede dev kan je sowieso wel errug goed verdienen, dus om nu veel meer met games te verdienen lijkt me niet makkelijk.
Als dev zul je alleen de geld verdienen met werk wat je doet, als iOS dev zul je ook geld blijven krijgen voor dingen die je al gedaan hebt, als je hier echt actief mee bent loopt het aardig op.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:05:14 #227
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_89739606
Dat moet ik dan maar van je aannemen.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 9 december 2010 @ 22:19:18 #228
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_89740292
400 dollar voor een paar HTML-pagina's? Wat duur :{
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_89741219
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:05 schreef Catch22- het volgende:
Dat moet ik dan maar van je aannemen.
Er zijn natuurlijk ook veel iOS devs die overdag naar hun "gewone" baan moeten. maar doordat de koek als geheel zo groot is, is een kruimel ook al veel.
pi_89748523
Ontwikkeling voor iOS betekent natuurlijk hopen dat jouw app geaccepteerd wordt, wat een volkomen willekeurig proces lijkt te zijn :) Erg slecht voor de ROI als je app geweigerd wordt.

Mijn game studio publiceert via Steam, wat ons veel meer vrijheid geeft. Slechts de meest vunzige spellen worden daarvan geweigerd.
pi_89750681
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:31 schreef Elledan het volgende:
Ontwikkeling voor iOS betekent natuurlijk hopen dat jouw app geaccepteerd wordt, wat een volkomen willekeurig proces lijkt te zijn :) Erg slecht voor de ROI als je app geweigerd wordt.

Mijn game studio publiceert via Steam, wat ons veel meer vrijheid geeft. Slechts de meest vunzige spellen worden daarvan geweigerd.
Zelf zou ik denk ik iOS erbij doen (ik ben zelf geen game-dev maar dat moge duidelijk zijn), en alleen al puur door de schaalgrote. En inderdaad Apple is te strikt met het toelatingsbeleid.
  vrijdag 10 december 2010 @ 08:00:23 #232
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89750978
quote:
9s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:19 schreef Faux. het volgende:
400 dollar voor een paar HTML-pagina's? Wat duur :{
50 Euro voor het eruit trekken van een tand? Wat duur :{
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
pi_89751905
quote:
Zelf zou ik denk ik iOS erbij doen (ik ben zelf geen game-dev maar dat moge duidelijk zijn), en alleen al puur door de schaalgrote. En inderdaad Apple is te strikt met het toelatingsbeleid.
De algemene tendens lijkt te zijn dat slechts een zeer klein percentage van iOS apps daadwerkelijk een succes wordt, de rest haalt de ontwikkelingskosten er nauwelijks uit. Misschien dat Android apps iets winstgevender is, moet ik nog echt naar kijken :) Is ook een stuk goedkoper om mee te beginnen, Apple eist dat je geld betaald voor het voorrecht om voor iOS te ontwikkelen, wat best wel smerig is aangezien ze ook al de app store toelatingseisen hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 09:15:15 #234
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89751953
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:12 schreef Elledan het volgende:

Is ook een stuk goedkoper om mee te beginnen, Apple eist dat je geld betaald voor het voorrecht om voor iOS te ontwikkelen
:?
quote:
To access iOS SDK 4 and additional technical resources and information, log in with the Apple ID and password you used to register as an Apple Developer, or register for free today.
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:17:45 #235
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_89751993
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:15 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

:?

[..]

Zonder emulator of App Store access kan je d'r bijster weinig mee tho :')
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 10 december 2010 @ 09:23:31 #236
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_89752099
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:17 schreef Sander het volgende:

[..]

Zonder emulator of App Store access kan je d'r bijster weinig mee tho :')
In de SDK zit een emulator. En er werd gezegd dat ontwikkeling starten veel geld kost, hetgeen dus bullshit is. Pas als je een app wilt submitten kost het $99,- Nou poehpoeh.
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:36:06 #237
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_89752352
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 09:12 schreef Elledan het volgende:

[..]

Misschien dat Android apps iets winstgevender is, moet ik nog echt naar kijken :)
John Carmack denkt van niet.

quote:
Is ook een stuk goedkoper om mee te beginnen
Die 75 euro bedoel je?
  vrijdag 10 december 2010 @ 11:28:19 #238
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_89756031
Je zegt nu dat een game developer veel geld verdiend omdat hij zelfstandig wat kan uitbrengen.
Je mis hierbij totaal de essentie van jouw eigen verhaal.
Zelfstandige ondernemers kunnen veel geld verdienen. Dit kunnen game developers zijn, web developers of zelfs mensen die het werk lekker uit laten besteden. Kom met een goed idee en breng het op de markt en je kan een pot met goud verdienen. Dit is niet direct gekoppeld aan game development.
Een normale game developer werkt gewoon in loondienst en zal een boven gemiddeld salaris ontvangen. Een web developer eveneens.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')