Kan toch ook gewoon toeval zijn? Dat ze die vrienden al een week eerder uitgenodigd had of zo.quote:Op maandag 6 december 2010 16:13 schreef Lief het volgende:
Maar ik vind het wel raar dat ze zegt alleen te willen zijn en dat je dan 3 vrienden aantreft. Had ze dat niet eerlijk kunnen zeggen?
Dan kan ze helemaal zeggen, joh, dit weekend even niet afspreken want die en die komen langs. Wel zo fair, dan had TS ook afspraken kunnen maken met vrienden zonder zich schuldig te voelen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan toch ook gewoon toeval zijn? Dat ze die vrienden al een week eerder uitgenodigd had of zo.
Dan moet ze dat eerlijk zeggen, als je dat al niet tegen elkaar kunt zeggen.quote:Op maandag 6 december 2010 16:30 schreef goofy_goober het volgende:
'Alleen zijn' betekent in dit geval: 'zonder hem'.
Ach, en soms komen mensen ook wel eens zomaar langs...zeker ouders of goede vrienden doen dat wel eens.quote:Op maandag 6 december 2010 16:22 schreef Lief het volgende:
[..]
Dan kan ze helemaal zeggen, joh, dit weekend even niet afspreken want die en die komen langs. Wel zo fair, dan had TS ook afspraken kunnen maken met vrienden zonder zich schuldig te voelen.
Ja, de slechte.quote:Op maandag 6 december 2010 20:26 schreef Javi het volgende:
sommige relaties gaan niet vanzelf en moet je er wat moeite voor doen.
precies op die ene dag dat je na zoveel maanden eens niet een avondje samen wil zijn?quote:Op maandag 6 december 2010 16:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Ach, en soms komen mensen ook wel eens zomaar langs...zeker ouders of goede vrienden doen dat wel eens.
Ik vind het eerlijk gezegd ook een beetje vaag maar dat komt waarschijnlijk omdat ik geen vrouw meer vertrouw na mijn vorige relaties.quote:Op dinsdag 7 december 2010 13:08 schreef Re het volgende:
[..]
precies op die ene dag dat je na zoveel maanden eens niet een avondje samen wil zijn?
quote:
Kortom, je komt elke dag bij haar aankakken en ze is je even zat, maar jij begrijpt de hints niet dat je gewoon weer in je eigen bed moet gaan slapen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef maxion het volgende:
zij woont op zich zelf en ik woon (officieel) nog bij mijn ouders, maar ik heb al 4 maanden niet meer thuis geslapen.
Dat. Er zal meer aan de hand zijn, maar als ze er niet over praat of kan praten heeft het toch geen nut.quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Chinless het volgende:
En blijkbaar kan ze niet eerlijk zijn tegen je.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:34 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Kortom, je komt elke dag bij haar aankakken en ze is je even zat, maar jij begrijpt de hints niet dat je gewoon weer in je eigen bed moet gaan slapen.
Dat nog niet, maar ze belt en MSN't intussen wel uren met iemand, staat haar profiel op offline. Ik zou als ik TS was steeksproefgewijs bellen om te kijken of ze in gesprek is. Wel caller ID uitzetten dan he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 14:38 schreef Kreator het volgende:
Waarschijnlijk gaat ze vreemd. Het zou echt enorm aan me knagen....
Gewoon niet op reageren. Ze wilt rust, laat haar dan gewoon met rust. Wacht gewoon totdat ze weer contact met je opneemt.quote:Op zondag 5 december 2010 14:11 schreef maxion het volgende:
Hoe moet ik hier op reageren? mijn gevoel zegt dat ik boos wil worden, maar ik denk niet dat dat de oplossing is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |