waarschijnlijk heb je het niet goed gelezen:quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef nietzman het volgende:
Dat ze rust wil van jou zegt toch niet dat ze voor kluizenaar wil spelen?
Ik zie dit niet echt als oplossing, dumpen zie ik pas echt als oplossing als er geen andere uitweg meer is, en dan zal ik mezelf alleen maar harder kwellen. omdat ik haar toch onwijs veel zal missen, want ik ben echt heel erg gek op haar en stapel verliefd.quote:Op zondag 5 december 2010 14:13 schreef Chinless het volgende:
Dumpen! Na 2 maanden samenwonen is gewoon niet goed. En blijkbaar kan ze niet eerlijk zijn tegen je.
Uhuh, zo zou ik het waarschijnlijk ook tegenover jou verwoorden om je niet een al te groot kutgevoel te geven.quote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef maxion het volgende:
Nu kwam ze dus voor het weekend naar me toe met het idee dat ze even wat rust wilde voor haar zelf, niet qua relatie, maar gewoon zodat zij een beetje kon uitrusten en verder geen invloeden van buiten af.
Het gevoel van een kut is waar TS de komende tijd alleen nog maar van kan dromen.quote:Op zondag 5 december 2010 14:19 schreef nietzman het volgende:
[..]
Uhuh, zo zou ik het waarschijnlijk ook tegenover jou verwoorden om je niet een al te groot kutgevoel te geven.
zo zie ik het inderdaad ook, en ik bel zelf totaal niet moeilijk en we hebben wel vaker weekenden gehad dat we apart uitgingen of naar vrienden. dus ik snap niet waarom dit zo in één keer vandaan komt.quote:Op zondag 5 december 2010 14:18 schreef xenobinol het volgende:
Wat ze feitelijk wil is een weekendje wat leuks doen met vrienden, ze kan jouw daar kennelijk niet bij gebruiken. Kortom.... ze had je ook gewoon kunnen vragen dat weekend wat voor jezelf te plannen, imo was dat eerlijker geweest.
Wat is nou eigenlijk je probleem?quote:Op zondag 5 december 2010 14:17 schreef maxion het volgende:
[..]
waarschijnlijk heb je het niet goed gelezen:
Nu kwam ze dus voor het weekend naar me toe met het idee dat ze even wat rust wilde voor haar zelf, niet qua relatie, maar gewoon zodat zij een beetje kon uitrusten en verder geen invloeden van buiten af.
Nou probleem opgelost, ze had even geen zin in jou en wou wat met vrienden gaan doen. Dat ze dat niet gewoon heeft gezegd is niet netjes, maar ze wou je vast niet kwetsen ofzo.quote:Op zondag 5 december 2010 14:20 schreef maxion het volgende:
[..]
zo zie ik het inderdaad ook, en ik bel zelf totaal niet moeilijk en we hebben wel vaker weekenden gehad dat we apart uitgingen of naar vrienden. dus ik snap niet waarom dit zo in één keer vandaan komt.
Het probleem is is dat ze flink op stap is geweest terwijl ze liegt tegen haar vriend. Ze wou rust zonder invloed van buiten af.quote:
Misscchien had ze die afspraak al een tijd lang staan?quote:
Hoe graag je haar ook 20 (of meer) vragen wil stellen. Je moet nu gewoon haar rust geven, niets doen, afwachten.. Je kan altijd nog zeggen dat ze niet eerlijk is en ruzie is het laatste waar je nu trek in hebt, zeg ik je..quote:
Dankjewel dit is advies waar ik wat aan heb.quote:Op zondag 5 december 2010 14:25 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Hoe graag je haar ook 20 (of meer) vragen wil stellen. Je moet nu gewoon haar rust geven, niets doen, afwachten.. Je kan altijd nog zeggen dat ze niet eerlijk is en ruzie is het laatste waar je nu trek in hebt, zeg ik je..
nee er is totaal geen reden om zulk soort dingen niet te vertellen, daarom snap ik het ook niet.quote:Op zondag 5 december 2010 14:38 schreef Re het volgende:
ze voelde zich blijkbaar een beetje bezwaard, dus gewoon tegen haar zeggen de volgende keer dat er niets mis mee is om gewoon te zeggen dat ze even iets anders van plan was. of heeft ze reden om zulk soort dingen niet te vertellen?
Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...quote:Op zondag 5 december 2010 15:19 schreef Mercer het volgende:
Gelijk dumpen!De oneerlijkheid druipt er ook vanaf, als zij écht eerlijk zou zijn en van je zou houden dan had ze je gelijk opgebeld, zo van: "hé Maxion, sorry dat ik had gezegd even geen invloeden van buitenaf, en dat je mij dan vervolgens aantreft met een huis vol vrienden. Dat was niet helemaal leuk van mij."
Ze is gewoon niet eerlijk, klaar, en volgens mij is het in haar hoofd al lang over, alleen is zij te laf om dat recht in je gezicht te zeggen.
Dat zou kunnen. Maar ik ben bang dat ik het bij het rechte eind heb.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Joris85 het volgende:
[..]
Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...
Joh, het is niet alsof ze vreemd geweest is dat wij weten.quote:Op zondag 5 december 2010 15:21 schreef Joris85 het volgende:
Je kunt ook íets te snel conclusies trekken...
Ja, hoe durft ze.quote:
+1.quote:Op zondag 5 december 2010 15:08 schreef Javi het volgende:
misschien wilde ze met die vrienden over jou praten omdat ze niet meer zeker is van haar gevoelens voor jou...?
Dat kan toch ook rust zijn, even rust van de relatie.quote:Op zondag 5 december 2010 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Het probleem is is dat ze flink op stap is geweest terwijl ze liegt tegen haar vriend. Ze wou rust zonder invloed van buiten af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |