Al die Ponsens lijken op elkaar.quote:Op maandag 6 december 2010 17:32 schreef Rectum het volgende:
[..]
Je moeder is een troll. Dit is een oprechte reeks over onze voorliefde voor volksmuziek.
OT:
De commercie is nu echt toegeslagen bij Clipstudio:
Verschil moet er wezen Gronkel....quote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Onze Twentse vrinden vinden dat filmpje niet zo geweldig. En we willen hen toch wel te vriend houden?
oke ik zit hier aan de koffie nu okequote:Op maandag 6 december 2010 18:10 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verschil moet er wezen Gronkel....
![]()
Lig er vast aan in welk deel van NL je woont...
Het is niet mijn soort humor...![]()
En ik ben d'r niet pissig om of zo hoor...
Ik vind 't alleen zielig...![]()
Wij weten dat 't een grote grap is, een geintje...
Maar als je zo'n fimpje van je zelf op internet vindt, zonder de achtergrond, de grap hiervan te kennen/in te zien... kan ik begrijpen dat je niet meer lekker slaapt 's nachts....
![]()
Maar ik veroordeel niemand... Iedereen moet lekker z'n eigen ding doen...![]()
Maar ik heb van Roel Driesvink beter werk gezien...
![]()
Met die "Kiddy Kiddy kiss me"-video van Petro heb ik finaal in een deuk gelegen...![]()
Iemand 'te kakken' zetten mét een vette knipoog... dát is leuk !
![]()
Hahaha....okay !quote:Op maandag 6 december 2010 18:18 schreef Gronkel het volgende:
[..]
oke ik zit hier aan de koffie nu oke
quote:Op maandag 6 december 2010 18:22 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Hahaha....okay !![]()
Ik ook !
Zand over het héle onderwerp... iedereen in zn waarde.
Ik heb warme banketstaaf bij mn koffie...
Ook een stukje ?
Verhip !quote:Op maandag 6 december 2010 18:28 schreef Lysdexie het volgende:
Trouwens, heb nog een linkje van een geniale CD online staan. Met o.a. deze topper:
Wie interesse heeft in de cd met 45 nummers, geef maar een PMetje.
Echte Volksmusik (2009)
[ afbeelding ]
Geen idee, mijn pa luistert dit altijd.quote:Op maandag 6 december 2010 18:30 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Verhip !
Is Rectumdaar geen groot fan van ?!
Dan zit jou pa ook op FOK! en noemt 'ie zichzelf Rectum !!!quote:Op maandag 6 december 2010 18:31 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Geen idee, mijn pa luistert dit altijd.
Mwoahquote:Op maandag 6 december 2010 16:25 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Onze Twentse vrinden vinden dat filmpje niet zo geweldig. En we willen hen toch wel te vriend houden?
quote:
Godverdomme , wat een prachtnummer , daar gaat Petro het nog wel moeilijk mee krijgen in de verzoekparade.quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Wout.Prachtig winterclipje weer.
Érg mooi nummer...quote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Rectum het volgende:
Nieuwe van Wout.Prachtig winterclipje weer.
Als TV-Oranje de Heidstra-Tapes (van Petro's kershit) binnen heeft, gaan we een promotie-offensief starten.quote:Op maandag 6 december 2010 22:02 schreef LeaderRoel het volgende:
Plannen om Petro naar de top te helpen? Iemand?
wauw idd mooie onderkinquote:Op maandag 6 december 2010 16:36 schreef Gronkel het volgende:
[..]
Het is de verkiezing van beste winter/kerst hit, niet de verkiezing van de mooiste onderkin.
[ afbeelding ]
ok, dan post ik hier nog snel even!quote:Op maandag 6 december 2010 16:43 schreef eleusis het volgende:
[..]
Dat levert je een topicban op, bij deze aangevraagd !
niemand weet het... (behalve misschien hij/zij/het zelf)quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Gforce304 het volgende:
alles wta k wil zeggen WIE IS MARC BENZ
quote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Gforce304 het volgende:
quote:Hoi!
Ik ben Marc Benz, ik ben 43 en woon in Nederland.
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 6 december 2010 22:07 schreef Gforce304 het volgende:
oh is het zo iemandquote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar![]()
Anders lees je de OP ff.
Geloof me , het zal niet lang meer duren of de toppers bestaan binnenkort uit , Geer , Goor , Jeroen , ene , Marc en Benz.
En de hele Arena gaat plat op Sabrina![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |