Omdat ze zo lekker gewoon en zichzelf zijn gebleven, net als jijquote:Op vrijdag 7 januari 2011 00:37 schreef MeissieMeissie het volgende:
Waarom noemen veel zangers zich "Gewoon"-(gevolgd door hun naam)
Zijn ze bang niet 'gewoon' gevonden te worden ?
Dat is niet zo best Petro.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 11:10 schreef ZangerPetro het volgende:
Hey Hallo allemaal
daar ben ik weer!
Het jaar is zwaar begonnen voor ons
Even veel te verwerken (ze hebben suikerziekte ondekt bij mij)
vandaar dat ik niet zo veel op de fok heb gezeten
Ik heb dus mijn kop er ff niet bij gehad
maarik ben er weer
heb het allemaal een beetje nagelezen en gekeken op google en ben nu op dieet en heb medicijnen
Gaat helemaal weer goed komen
we gaan ons nu weer volop bezig houden met de muziek
![]()
Veel liefs Zanger Petro
Ik ken ook iemand die op "dezelfde voet" door bleef leven... maar eerdaags zal hij nóóit meer op "dezelfde voet" door kunnen blijven gaan... Er moeten stukken voet verwijderd worden...quote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:07 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is niet zo best Petro.
Dat hadden ze bij een vriend van mij een aantal jaar geleden ook geconstateert , heeft zich er niks van aan getrokken , is op dezelfde voet door blijven leven , en leeft nog steeds
We Passen ons eet patroon helemaal aan en we komen er samen wel.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 22:49 schreef MeissieMeissie het volgende:
[..]
Ik ken ook iemand die op "dezelfde voet" door bleef leven... maar eerdaags zal hij nóóit meer op "dezelfde voet" door kunnen blijven gaan... Er moeten stukken voet verwijderd worden...
Dus je kan je maar beter wél een beetje aanpassen...
quote:
auditieve pareidoliequote:Op zondag 9 januari 2011 23:48 schreef MeissieMeissie het volgende:
Over onze 'moerstaal' gesproken...
Wist je dat in álle talen wel wat herkenbaars zit voor ons kaaskoppen ?!
![]()
![]()
Ik kan hier écht van genieten !
Yep... ik zag ook steeds dat Manneke Pis op m'n pakje Camel...quote:
Die hele man is super ! Abonneert zich nét op m'n video-Hyves...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |