quote:
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!quote:Op zondag 5 december 2010 13:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb dr 200, en de eerste 100 zijn al bijna op, hoe erg is dat?
quote:Op zondag 5 december 2010 13:18 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je ook een vreselijke LAPOhunter hè!
Nou die gaan niet allemaal op, maar ik bestel ze per 100 , en vorig jaar waren die 100 net te weinig, dus dit jaar heb ik dr maar gelijk 200 genomen, t kost toch echt geen drol, en ik zet dr altijd alleen een jaartal op, dus ze kunnen het hele jaar nog gebruikt wordenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Nou die naakthondenmensen ken ik allemaal irl hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
50 mensen van internet een kaart sturen
Oh nu je het zegt gedicht is half af, ff doorschrijvenquote:Op zondag 5 december 2010 13:20 schreef Ingetje79 het volgende:
200 kaarten![]()
Ik ga dit jaar m'n excelbestand Fok!kers ook maar sturen, vorig jaar kreeg ik allemaal Fok! kaarten, kon bijna dagelijks achter adressen aan lopen vangen en richting brievenbus![]()
En dat klote SeSa-gedicht moet ook nog idd![]()
Straks eerst maar 4 kg stoofperen schillen en die opzetten, ga ik daarna wel de creabea uithangen.
Nu eerst ff lekker douchen
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur opquote:
Ahquote:Op zondag 5 december 2010 13:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen idee, die staat nu uit te lekken in een vergiet en gaat zo het vuur op
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?quote:Op zondag 5 december 2010 13:36 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ahheb besloten het met kerst maar te maken en dan nog wat dingen er omheen en ik ben klaar
![]()
Hoe lang heb je het nu in de wijn gehad?
Ik kocht altijd driedubbel met die bouwvakkers in de buurtquote:Op zondag 5 december 2010 13:37 schreef Rewimo het volgende:
Ik heb een tosti
Alleen was er nog maar 1 plak kaas
qltel heeft stiekem mijn kaas opgevoerd aan de klusjesman
Minimaal 2 uur geeft het recept daar zit je wel aan iegquote:Op zondag 5 december 2010 13:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gisteravond dr in gezet, denk uurtje of 15?
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo jaquote:Op zondag 5 december 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Ja JIJ zei hoe langer hoe beter![]()
Zuurvlees smijt ik ook altijd de avond van te voren in de azijn, komt vast wel goed
Ik hou je op de hoogtequote:Op zondag 5 december 2010 13:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik hoor het graag en meestal werkt het wel zo ja
Zou mooi zijn want dan mik ik het 1e kerstdag mooi in de marinade en zet het 2e kerstdag s'morgens op het vuur.
Hehe geweldigquote:Op zondag 5 december 2010 13:50 schreef oh-oh het volgende:
Nee dat is niet nodig.
Ik heb dr dit jaar wel een paar geschrapt, oa die kut van die puppies en dat boek
Had wat boontjes en friet is ook lekker.quote:Op zondag 5 december 2010 13:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik hou je op de hoogte![]()
Wat is dr trouwens lekker bij?
Ik heb sla, witlof, worteltjes, boontjes, rijst, aardappelen, friet .
Oh er zijn ook wel leuke hoorquote:Op zondag 5 december 2010 13:58 schreef oh-oh het volgende:
Haricoverts lustiknie![]()
Ll ik stuur al jaren zelfgemaakte kaarten, maar dat is een soort van uit de hand gelopen wedstrijdje geworden op het naakthondenforum, en ik durf best zelf te zeggen dat ik mn eigen kaarten altijd wel leuk vind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |