Dus je lost je woede met woorden opquote:Op zondag 5 december 2010 11:54 schreef Michielos het volgende:
[..]
ik vind ook merendeel topics niet interessant.. care? ik vind klaagbaak een goed medium om even af te koelen als ik ruzie heb gehad.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 5 december 2010 11:47 schreef Michielos het volgende:
De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mijn gek... maar dan ook knettergek maken. Nee stop!!
Er staat gisteren in de OP, knuppelquote:Op zondag 5 december 2010 12:22 schreef superdrufus het volgende:
Hoax universiteiten zijn niet op zondag open
De nerd bleef met zijn revolver doorduwen in de ballen van Michielos totdat hij een stijve kreeg. De nerd trok een brede grijns en was erg opgewonden. Michielos's lul werd steeds stijver, hij hield het niet meer en hij kwam. Een enorme straal sperma kwam uit die stijve dikke lul van Michielos. De nerd had de tijd van zijn leven en benoemde Michielos tot zijn bitch.quote:Op zondag 5 december 2010 12:11 schreef ReV66 het volgende:
Michielos stompte al die nerdjes buiten bewustzijn en hij stond als een overwinnaar. Maar hij had niet in de gaten dat er nog een nerd onder hem lag dat bij bewustzijn was en een revolver had . De nerd trok de broek van Michielos ineens heel snel ruw naar beneden en daarna ook zijn tanga om vervolgens met de loop van de revolver tegen de ballen van Michielos te duwen. Michielos kreunde van pijn en wist dat hij powned was .![]()
![]()
Rot eens op met je perverse homofantasieën.quote:Op zondag 5 december 2010 12:25 schreef ReV66 het volgende:
[..]
De nerd bleef met zijn revolver doorduwen in de ballen van Michielos totdat hij een stijve kreeg. De nerd trok een brede grijns en was erg opgewonden. Michielos's lul werd steeds stijver, hij hield het niet meer en hij kwam. Een enorme straal sperma kwam uit die stijve dikke lul van Michielos. De nerd had de tijd van zijn leven en benoemde Michielos tot zijn bitch.![]()
![]()
Jij bent al een tijdje klaargekomen zie ik.quote:Op zondag 5 december 2010 12:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Rot eens op met je perverse homofantasieën.
Ik had geen zin om de op door te lezen en de meeste faculteiten zijn 's weekends gesloten.quote:Op zondag 5 december 2010 12:23 schreef Verizon het volgende:
[..]
Er staat gisteren in de OP, knuppel
quote:Op zondag 5 december 2010 12:25 schreef ReV66 het volgende:
[..]
De nerd bleef met zijn revolver doorduwen in de ballen van Michielos totdat hij een stijve kreeg. De nerd trok een brede grijns en was erg opgewonden. Michielos's lul werd steeds stijver, hij hield het niet meer en hij kwam. Een enorme straal sperma kwam uit die stijve dikke lul van Michielos. De nerd had de tijd van zijn leven en benoemde Michielos tot zijn bitch.![]()
![]()
Begrijpelijk, maar dit is toch pure fakequote:Op zondag 5 december 2010 12:32 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Ik had geen zin om de op door te lezen en de meeste faculteiten zijn 's weekends gesloten.
lolquote:Op zondag 5 december 2010 12:25 schreef ReV66 het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |