De meeste fokkers kennen mij als een rustige jongen. Er zijn echter zaken die mijn gek... maar dan ook knettergek maken. Nee stop!! lees door!!
Er was laatst een topic over wo'ers die op HBO'ers lijken af te geven. Aangezien ik op het moment een studie volg op MBO 1 niveau, voelde ik me hier zeker toe aangetrokken. Dus besloot ik om de daad bij het woord te nemen en wat losers in elkaar te stompen.
Ik ging gisteren dus naar de plaatselijke universiteit met Rinus en Tanker T. Een voordeel was dat Ramazan hier zeker niet zal komen;) Het uiterlijk van de meeste losers daarzo viel me al erg op. Brilletjes, paardenstaarten, Blind Guardian shirts enz. Anyway ik liep naar de eerste de beste toe en gaf hem een stomp in zijn maag. Hij was doodsbang, dat kan ik je wel evertellen. Toen trok ik hem zijn ketting van zijn nek en zei: "Hier gooi weg idioot". Hij keek me trillend van angst aan. Ik zei: "GOOI WEG OF IK BIU TZE JE DE TERING IN" . Hij gooide het weg, maar terwijl ie het deed zei ik "wat doe je nu sul, raap op". Altijd lachen als je je de master of puppets voelt omdat die schijtluizen te angstig zijn om iets te doen. Tanker T vroeg hierna of hij ook mocht dus ik liep op wat nerds af en gooide ze naar hem toe: "hier tast toe". TERINGTYFUSJANTJE wat een fucking losers. Daar sta je dan.. de elite... de verhevenen... "de slimmere garde". Hoe fucing dom ben je als je leert voor niets want ik, michiellocos, ben er om je te chanteren, af te zetten en je geld te jatten. Alles voor niks BOEOEHOOEE.
Het werd nog erger. Een van die mongolen wilde serieus een discussie met me. "waarom doe je dit?" ik sloeg m enkel op zijn gezicht terwijl ik zei"kop houden". Toen stond ie betraand op en zei ie: "vind je dit leuk ofzo". Ik schopte hem eens hard en toen kromp hij van de pijn in elkaar. Hij zei iets in de trant van "met woorden en discussie red je het niet, dus moet je maar slaan", Ik hoorde het niet goed, dus sloeg hem nokkie nokkie swa.
ANyway om een lang verhaal kort te houden. Altijd lachen met sukkels met brilletjes die al hun kennis uit boeken halen. Denk eraan... de straten hebben meer wijsheid dan wat boekjes je ooit zou kunnen leren. Have fun met nerd zijn!
Anyway , erna kwam de politie. Een zo een professor had dus de politie gebeld en ik werd opgepakt...

Mijn klacht moge duidelijk zijn. Rest mij jullie neit veel meer dan jullie een spetterend weekend toe te wensen!
klacht 1: nerds van het wo
klacht 2: te bang zijn om mij te slaan
klacht 3: politie:r