quote:
Ik wacht graag je reactie af, of je deze kunt vinden en hoe de staat er van is.
quote:
Op zondag 5 december 2010 12:35 schreef loecje het volgende:voor glutenvrije-paneermeel gebruikt een kennis van me glutenvrije-beschuit(zelf gebakken).
hiervan 2 pakken en dit langs elkaar wrijven. dan heb je paneermeel.
Dat is idd ook een tip en wellicht kunnen we hier eens naar kijken of wij met de middelen die we hebben het zelf op die manier kunnen maken, gezien onze oven niet (meer) naar behoren werkt.
Mocht je het recept hebben hoe een beschuit te maken zijn we daar wel benieuwd naar, dan kan ik kijken of we met de middelen die we hebben er wat mee kunnen.
We hebben al noodgedwongen een broodbakmachine gekocht om zelf het brood te bakken. En het brood wat mislukt vriezen we wel in, want dat herbruiken we dan voor paneermeel maken.
Nu proberen we het te roosteren zover dat gaat en dan in een theedoek en sla er maar op los met een deegroller. Vaak moet het dan nog een paar keer geroosterd worden, zodra de buitenlaag eraf geslagen is met deegroller.
Als je dan zelf bijv. snitzel wil maken dan ben je lang bezig. En nu de kerst eraan komt, zullen we qua voorwerk (lees het krijgen van paneermeel) al lang bezig zijn.
quote:
Op zondag 5 december 2010 13:02 schreef paraDOTbe het volgende:Ik heb hier een
mixer met bijbehorend '
haksel potje'... Alle andere accessoires heb ik wel niet meer. Maar ik denk dat je dit wel kan gebruiken. Ik kan dit eventueel 19 december tot bij jullie laten geraken!
Thanx voor het meedenken, maar we hebben al een mixer met toebehoren zeg maar en daarmee krijgen wij het geroosterd brood niet fijn. Ik vind het in ieder geval super aanbod
Er komt idd iemand de 19de spelletjes ophalen hier om het bij jouw te brengen