Inderdaad, die is heel erg wijs voor d'r 15 jaarquote:Op zondag 5 december 2010 01:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja maar bijvoorbeeld ook Lutte, die verstandiger is als menig 40-er op het forum
Ja, officieel wel maar ik 'vier' mijn verjaardag al jaren niet meer hoorquote:
En ik kan als geen ander meevoelen met jou...quote:
Is Lutte pas 15quote:Op zondag 5 december 2010 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad, die is heel erg wijs voor d'r 15 jaar
Daar had ik helemaal geen idee van. 10 jaar ouder had ik ook geloofdquote:
ik ookquote:Op zondag 5 december 2010 01:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar had ik helemaal geen idee van. 10 jaar ouder had ik ook geloofd
quote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan neem ik d'r wel, heb ik gelijk een meid ook
Heb je er 4quote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
met de gratis verkegen kinderen zijn het er 6
had ik op m'n 33e ook nog niet hoor, was 36 bij de 1e.....quote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ik mag ook wel eens opschieten. Heb helemaal nog geen kinderen
Ik weet hoe het moetquote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ik mag ook wel eens opschieten. Heb helemaal nog geen kinderen
Oooh, dan hoef ik alleen maar op te schieten met een kandidaat vrouwquote:Op zondag 5 december 2010 01:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
had ik op m'n 33e ook nog niet hoor, was 36 bij de 1e.....
die kende ik dan weer wel al op m'n 33equote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, dan hoef ik alleen maar op te schieten met een kandidaat vrouw
ik heb er 2, mijn vriendin heeft er 2 eb we hebben nog 2 pleegkinderenquote:
Dat bedoel ik. En gevoelsmatig tikt de klok steeds sneller. Elk jaar lijkt sneller voorbij te gaanquote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die kende ik dan weer wel al op m'n 33e
Wonen ze alle 6 bij julliequote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er 2, mijn vriendin heeft er 2 eb we hebben nog 2 pleegkinderen
vind het echt knap, vind het met 1 vrouw en 2 jongens al zo drukquote:Op zondag 5 december 2010 01:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er 2, mijn vriendin heeft er 2 eb we hebben nog 2 pleegkinderen
Hmmm moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nu niet heb.quote:Op zondag 5 december 2010 01:43 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
No problemoAls je maar koffie in de hand hebt is alles ok hiero!
5quote:
ik ook niet... maar jaquote:Op zondag 5 december 2010 01:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hmmm moet wel eerlijk bekennen dat ik dat nu niet heb.
Maar ben wel een fervente koffieliefhebber
Wat gezellig zoveel kinderen in huisquote:Op zondag 5 december 2010 01:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
5
haar oudste dochter is geestelijk gehandicapt, die woont in een zorginstelling
Maar je bent er niet minder scherp omquote:Op zondag 5 december 2010 01:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook niet... maar jahet is een maandagochtend middeltje
zeker op m'n werk drink ik er meer dan 1, thuis ietsie minderquote:Op zondag 5 december 2010 01:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik ook niet... maar jahet is een maandagochtend middeltje
is het ookquote:Op zondag 5 december 2010 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat gezellig zoveel kinderen in huis
ik weet ook zeker dat je er op een meet naadloos bij pastquote:Op zondag 5 december 2010 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zeker op m'n werk drink ik er meer dan 1, thuis ietsie minder
Maar dank allemaal voor het warme welkom hier
wilde net zeggen dat me dat ook wel leuk leek, spalenquote:
ik snap jou niet, volgens jou heb ik iets gezegd / gedaan. Waardoor ik redelijk scherp uit de hoek kwam. Ik droeg geen spikes.. had geen blitsend spikey kapsel dus ik snap niet hoe ik scherp de hoek uit kwam. De kamer was niet rond.quote:Op zondag 5 december 2010 01:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Maar je bent er niet minder scherp om
Je was goed op[ dreef vorige week
Ik ben wel eenzaamquote:Op zondag 5 december 2010 01:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Al die vrouwen, ik vind 1 al zwaar genoeg
respect
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |