Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
TAL is aan het afsterven lijkt het wel, vandaar dat ik ook al op GRTDOJW rondstruinquote:Op zondag 5 december 2010 01:08 schreef Symphonic het volgende:
Tof je hier te zien Koen
Geen idee waarom maar onze andere SC is erg dood de laatste tijd
Je bent immers geen onbekende SC'er in GC. Alleen niet in deze reeks (yet)quote:
Hier zijn de mensen iets ouder en rustiger dan op GRTDOJW zeg maarquote:Op zondag 5 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TAL is aan het afsterven lijkt het wel, vandaar dat ik ook al op GRTDOJW rondstruin
Hoi Koen66, ik ben Muck. meubilair hierquote:Op zondag 5 december 2010 01:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hallo Muck, ik ben Koen66, eerste keer hier
daar kom ik ook soms, maar dit wel mijn thuis.quote:Op zondag 5 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
TAL is aan het afsterven lijkt het wel, vandaar dat ik ook al op GRTDOJW rondstruin
Bijzettafeltje?quote:Op zondag 5 december 2010 01:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Hoi Koen66, ik ben Muck. meubilair hier
Wel een van mijn favoriete meubelsquote:Op zondag 5 december 2010 01:12 schreef Muck het volgende:
[..]
En de koningin met borduren of hoe je die beestjes dan ook maaktquote:Op zondag 5 december 2010 01:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Nah, ik zie mezelf meer als een lekkere leunstoelquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wel een van mijn favoriete meubels
quote:Op zondag 5 december 2010 01:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
En de koningin met borduren of hoe je die beestjes dan ook maakt
Inderdaad.... reden onbekend, al kan ik er wel een aantal bedenken, mja dat is al vaker gezegdquote:Op zondag 5 december 2010 01:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar kom ik ook soms, maar dit wel mijn thuis.
En TAL snap ik echt niets van,,, gewoon knip/dood
Echt fantastisch hoe ze eruit zien. Ik ben niet snel onder de indruk maar dit is tofquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Echt fantastisch hoe ze eruit zien. Ik ben niet snel onder de indruk maar dit is tof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pietje Puk en de Plakbandcrisis
Ja ik denk hetzelfde wat jij denkt waarschijnlijk.quote:Op zondag 5 december 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Inderdaad.... reden onbekend, al kan ik er wel een aantal bedenken, mja dat is al vaker gezegd
Jammer
fles is een vaste hierquote:
Echt supertof. Het is een gave dat je zoiets kunt. Verkopen en rijk wordenquote:
stuartquote:
trusten muckiequote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef Muck het volgende:
Ik wil geen spelbreker zijn, maar ik ga ook eens mijn bedje in denk ik....
Truste Muckquote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef Muck het volgende:
Slaap lekker mijn favo meubelstukquote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef Muck het volgende:
Jammerquote:Op zondag 5 december 2010 01:17 schreef Muck het volgende:
symquote:
quote:Op zondag 5 december 2010 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Slaap lekker mijn favo meubelstuk
Dat is hetzelfde als mijn user-id, vandaar dat ik zo happy doequote:Op zondag 5 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoww dat heb ik over 20 jaar misschien
Gelukkig maar GFquote:Op zondag 5 december 2010 01:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
sym
en nou weer snel naar me klanten![]()
het is ondanks het kloteweer lekker druk geworden
Nou dat kon nog wel eens meevallen, gewoon vaker hier komenquote:Op zondag 5 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zoww dat heb ik over 20 jaar misschien
61182quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |