Jup.quote:Op zondag 5 december 2010 02:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat ontzettend balen eigenlijk zeg. Voel je je ook gedurende de dag dan moe
Precies mijn probleem....quote:Op zondag 5 december 2010 02:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Beide. Van een wekker word ik niet wakker. Ik heb echt een persoon nodig die me wakker blijft maken. De eerste weken ben ik letterlijk uit bed getild, in de woonkamer gezet en zo langzaam wakker geworden.![]()
Maar ook als ik uitslaap lijkt het nooit genoeg slaap te zijn.
En speelt de winnaar dan ook daadwerkelijk in de musical in Nederlandquote:Op zondag 5 december 2010 02:41 schreef Symphonic het volgende:
Hier de winnares van de eerste serie: op zoek naar Evita:
Jup.quote:Op zondag 5 december 2010 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
En speelt de winnaar dan ook daadwerkelijk in de musical in Nederland
Dat is wel een leuk concept dan eigenlijkquote:
Ja, inmiddels haar 3e hoofdrolquote:Op zondag 5 december 2010 02:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
En speelt de winnaar dan ook daadwerkelijk in de musical in Nederland
Zo, dat is niet verkeerd zeg. Allemaal door zo'n programmaquote:
Nee, het is behoorlijk storend. Ik kan op deze manier niet werken, niet studeren en zelfs als ik met vrienden afspreek moet ik er rekening mee houden.quote:
Waarom slaap je dan pas zoveel later? Als ik naar bed ga slaap ik meestal binnen 5 minutenquote:Op zondag 5 december 2010 02:44 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik stop door de weeks om half twaalf met fokken standaard, dan slaap ik ongeveer een uurtje of drie kwartier later, en dan om kwart over zeven weer opstaan![]()
En in het weekend probeer ik het Óf tot zes uur, óf niet slapen te doen<--- die zin faalde.
Shit zeg. En ben je al bij een arts geweest om te vragen of die mogelijk kan helpen met een of ander slaappatroon advies of weet ik veel watquote:Op zondag 5 december 2010 02:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, het is behoorlijk storend. Ik kan op deze manier niet werken, niet studeren en zelfs als ik met vrienden afspreek moet ik er rekening mee houden.
both of them, en het leuke is, alle nummer 1 tm 4 uit al die shows draaien volop mee in de top scene, hoofdrollen eb understudiesquote:Op zondag 5 december 2010 02:44 schreef Stuart het volgende:
Maar wie bepaald de winnaar? Gaat dat ook met publieksstemmen of alleen door 'kenners'
Wat knap zeg. Dus wel een succes concept. En zijn de kandidaten in principe allemaal onervaren of onbekend nog in die wereldquote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
both of them, en het leuke is, alle nummer 1 tm 4 uit al die shows draaien volop mee in de top scene, hoofdrollen eb understudies
dat zit door elkaar heen en aan het eind van de liveshows zie je het verschil niet meer.De "amateurs" groeien echt door dat programmaquote:Op zondag 5 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat knap zeg. Dus wel een succes concept. En zijn de kandidaten in principe allemaal onervaren of onbekend nog in die wereld
Valt nog mee, vroeger ging ik om half negen naar bed, en sliep ik ook rond half een, dat was echt frustrerend...quote:Op zondag 5 december 2010 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waarom slaap je dan pas zoveel later? Als ik naar bed ga slaap ik meestal binnen 5 minuten
Wel tof. Immers moeilijk genoeg om een rol te krijgen in die wereldquote:Op zondag 5 december 2010 02:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat zit door elkaar heen en aan het eind van de liveshows zie je het verschil niet meer.De "amateurs" groeien echt door dat programma
Nou, daar zou ik ook helemaal gek van worden inderdaadquote:Op zondag 5 december 2010 02:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Valt nog mee, vroeger ging ik om half negen naar bed, en sliep ik ook rond half een, dat was echt frustrerend...
Die schuift het door naar een psychiater, en mijn psychiater wil me niet meer behandelen omdat ik niet genoeg verbeterde en volgens hem dus niet goed meewerkte.quote:Op zondag 5 december 2010 02:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Shit zeg. En ben je al bij een arts geweest om te vragen of die mogelijk kan helpen met een of ander slaappatroon advies of weet ik veel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |