Ooh, de koffie heeft jou ook nog wakker gehoudenquote:
Ik vind 'm ook wel goed, maar ik word er niet echt emotioneel vanquote:Op zondag 5 december 2010 02:14 schreef Symphonic het volgende:
Mijn lief zit op de Desktop en we zitten naar Alex Klaassen te luisteren en kijken, en ik heb af en toe echt een brok in mijn keerl. Godsamme, wat is fie goed zeg, en waarom ontdek ik hem nu pas
Wie is die ventquote:Op zondag 5 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, maar ik word er niet echt emotioneel van
heb ik eigenlijk nooit met muziek...
ik tot vandaag ook niet, maar ik heb even wat ingehaald...quote:
Welk programma ben je aan het kijken danquote:Op zondag 5 december 2010 02:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik tot vandaag ook niet, maar ik heb even wat ingehaald...
Een van de beste zangstemmen die ik ooit heb gehoord, en naast Toon de beste komiek die ik ooit gezien heb
Ja ik welquote:Op zondag 5 december 2010 02:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel goed, maar ik word er niet echt emotioneel van
heb ik eigenlijk nooit met muziek...
een show van Alex Klaassen en daarna zijn we even doorgegaan op youtube en vara.nlquote:Op zondag 5 december 2010 02:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Welk programma ben je aan het kijken dan
quote:Op zondag 5 december 2010 02:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ooh, de koffie heeft jou ook nog wakker gehouden
Dat is wel knap moet ik zeggenquote:
Net een filmpje op YouTube gezien. Knap welquote:Op zondag 5 december 2010 02:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een show van Alex Klaassen en daarna zijn we even doorgegaan op youtube en vara.nl
Dit is briljant en dit ontroert me echt. Er zijn niet veel mensen op de wereld die dit kunnen..quote:
Ik kijk al nooit TV en hier hebben we verder geen NL zenders. Maar je reageerde vast niet op mijquote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Kende je 'm echt nog niet voor vandaag?
ik ken 'm al sinds kopspijkers, hij was daar ook al geniaal!
nee, sorry, op señor Squote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kijk al nooit TV en hier hebben we verder geen NL zenders. Maar je reageerde vast niet op mij
Nee ik kende hem serieus niet helaasquote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef TheFamousMan het volgende:
Kende je 'm echt nog niet voor vandaag?
ik ken 'm al sinds kopspijkers, hij was daar ook al geniaal!
Klinkt grappig, zo enthousiast als je over hem bentquote:Op zondag 5 december 2010 02:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dit is briljant en dit ontroert me echt. Er zijn niet veel mensen op de wereld die dit kunnen..
En ik heb echt als desmiley op de grond gelegen om andere stukken van hem
Ik vat dat op als een retorische vraag.quote:
Me tooquote:Op zondag 5 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een retorische vraag.
Het is half 3, ik ging er vanuit dat mensen wel sliepen.quote:Op zondag 5 december 2010 02:26 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik vat dat op als een retorische vraag.
Duik nu mijn bed inquote:
laat je een fetisj de macht over je normale leven leiden?quote:Op zondag 5 december 2010 02:26 schreef Stuart het volgende:
Zit ik nog steeds met het dilemma of ik nog iets te drinken moet nemen
Nee, ik ben niet sterkerquote:Op zondag 5 december 2010 02:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
laat je een fetisj de macht over je normale leven leiden?
ben jij sterk genoeg om de fetisj de weerstaan?
IS JOUW WIL STERKER DAN DE ALCOHOL?
Daar had ik vroeger op Fok! ook last van. Dan bleef ik op tot het goedenmorgen topicquote:Op zondag 5 december 2010 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is half 3, ik ging er vanuit dat mensen wel sliepen.
Ik ben het niet meer gewend. Een paar maanden terug ging ik vroeg naar bed als ik er 5 uur 's ochtends in lag. Tegenwoordig lig ik dan al te dromen.
heb ik de laatste tijd ook, dan slaap ik om 6 uur/half zeven en word ik om 9 uur/half negen weer wakkerquote:Op zondag 5 december 2010 02:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is half 3, ik ging er vanuit dat mensen wel sliepen.
Ik ben het niet meer gewend. Een paar maanden terug ging ik vroeg naar bed als ik er 5 uur 's ochtends in lag. Tegenwoordig lig ik dan al te dromen.
quote:
Korte nachtenquote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
heb ik de laatste tijd ook, dan slaap ik om 6 uur/half zeven en word ik om 9 uur/half negen weer wakker
Hij heeft me dan ook serieus heel diep geraakt.quote:Op zondag 5 december 2010 02:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt grappig, zo enthousiast als je over hem bent
De vraag is of er nog iets aan te doen valtquote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt de strijd verloren man.
Knap! Niet van jou obviously maar van die Alex dusquote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hij heeft me dan ook serieus heel diep geraakt.
Zowel serieus, tragi-komisch en komisch
Gewoon kaboem, het kwam binnen zeg maar
pleur 'm nu uit het raam!quote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
De vraag is of er nog iets aan te doen valt
Nee, een blikje. Nou ja, blikje. Hier zijn de 'kleine' blikjes 440mlquote:Op zondag 5 december 2010 02:30 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
pleur 'm nu uit het raam!
bedoel je eigenlijk een glas strongbow?
ik pas en jaar of 20quote:Op zondag 5 december 2010 02:29 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt de strijd verloren man.
quote:
Maar ben je dan nooit moe joh? Ik ben 's morgens altijd ontzettend moequote:Op zondag 5 december 2010 02:31 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar ik moet door de weeks zoveel leren dat ik zoveel mogelijk uit het weekend wil halen
neehj, je raakt er aan gewendquote:Op zondag 5 december 2010 02:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ben je dan nooit moe joh? Ik ben 's morgens altijd ontzettend moe
En je kunt je ook nog goed concentreren op je schoolwerkquote:Op zondag 5 december 2010 02:32 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
neehj, je raakt er aan gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |