Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja klonteren maar mythe is dat het een hard blok en soort van piepschuim wordt in je maagquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
ik heb het pas ook gedaan en het klonterde als een pak maizena in de soep
[..]
dat dus
alcohol is hard drugs, thee zit theeine in is ook drugsquote:
mocca latté, anders niet. http://i.fokzine.net/s/we.gifquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:11 schreef Stuart het volgende:
Ik vond wel dat ik koffie echt moest 'leren' drinken ja. Vond het maar niets in het begin
Kan. Maar het is niet per se nodig.quote:
In Londen vaak wel vrees ikquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kan. Maar het is niet per se nodig.
Ik ben niet zo'n uitgaander. of hip genoeg geweest om er mee in aanraking te komen.quote:
quote:
Hier ook nietquote:
iddquote:
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n uitgaander. of hip genoeg geweest om er mee in aanraking te komen.
quote:
quote:
precies dat dusquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitmeer zo'n hangjeugdgroepje met verkeerde invloeden
Ik was/ben een einzelganger. Dus dat soort dingenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was ook niet hip en ging ook niet vaak uitmeer zo'n hangjeugdgroepje met verkeerde invloeden
Haha geprobeerd, wat tofquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik 1 keer geblowd en vond er geen zak aan
Lekker Jagerbombsquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:13 schreef Trevland het volgende:
Mijn laatste post:
En nu hier aan
[ afbeelding ]
en ja uit de diepvries
verkeerd is ook maar een perspectiefquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer... had vanmiddag mijn auto sneeuwvrij gemaakt, maar hij is alweer witquote:
* Pheno doet mee.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje zingt even heel hard mee
mja dat is eigenlijk wel een beetje een donkere periode uit mijn leven hoorquote:
Dat doen mensen wel met meer dingen bij mij nietquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geprobeerd, wat tofhad ik niet achter je gezocht
En dat is? Ik ga het niet mixen met monster wat dat vind ik zonde van beide drankenquote:
Volgende keer een witte auto nemen, dan heb je daar geen last van.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier sneeuwt het weer... had vanmiddag mijn auto sneeuwvrij gemaakt, maar hij is alweer wit.
op wie?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben verliefd VERLIEFD
iedereen mag het weten![]()
Oh nee wacht. Niemand hoeft het te weten![]()
En toch ben ik verliefd
Maar dan zie ik ook niet meer of het sneeuwt!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Volgende keer een witte auto nemen, dan heb je daar geen last van.
Ik zou het toch maar eens proberen. Wat kan een klein beetje je nou schelenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef Trevland het volgende:
[..]
En dat is? Ik ga het niet mixen met monster wat dat vind ik zonde van beide dranken
Nee, dit is de KSC. De Real Madrid SC zit in VBL.quote:
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dit is de KSC. De Real Madrid SC zit in VBL.
Ik vind het niet zo lekker om energy drank met wat te mixenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou het toch maar eens proberen. Wat kan een klein beetje je nou schelen
Hier wordt monster met allerlei sterke drank gemixed
ik blow regelmatig, maar het is zeker geen donkere periode uit mijn leven...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja dat is eigenlijk wel een beetje een donkere periode uit mijn leven hoor
ieder zijn ding maar pas op met wat je tot je neemt ... dat is alles wat ik zeggen wil
Ik ben een saaie, nooit gerookt, drugs gedaan of weet ik wat.quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haha geprobeerd, wat tofhad ik niet achter je gezocht
Het is in ieder geval heel erg zoet. Als je een keer hier bent bestel ik er wel een voor jequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet zo lekker om energy drank met wat te mixen
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegdquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik blow regelmatig, maar het is zeker geen donkere periode uit mijn leven...
het is gewoon heel gezellig met m'n vrienden, en er blijft een gezellige sfeer, als iemand niet wil dan dringen we ook niet aan etc
Ik drink geen koffie, dus wat is je punt?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef PeZu het volgende:
ironische TT, in koffie zit cafeïne, dat is ook een drugs
jij was zeker een gabbertje he?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegd
in thee zit ook cafeïnequote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie, dus wat is je punt?
Hey, wat grappig dat jij dat liedje ook al had gepostquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die postte ik van de week ook al, dat is echt een heerlijk nummer![]()
ja, maar niemand woont er ooit in de buurtquote:
ja maar tot mijn 17e ofzo.. maar ging niet naar gabberfeestjes om daar pilletjes te slikken hoorquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jij was zeker een gabbertje he?
Geen idee. Het is natuurlijk al een jaar of 25 geleden thoughquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wat is dat voor lelijke griet op de achtergrond van Youtube bij dat filmpje?.
Een heleboel blauwvingersquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niemand woont er ooit in de buurt
Kudt voor je.quote:
nee hoor, ik heb niks tegen drugsquote:
Al je Southpark als feit wil nemen, be my guest.quote:
ja, die wonen er zelfs IN johquote:
Dat valt nog mee, ik weet zeker dat er meer uit de ksc bij jou in de buurt wonen dan bij mijquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar niemand woont er ooit in de buurt
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geen idee. Het is natuurlijk al een jaar of 25 geleden though
Mensen hadden wat andere looks destijds
oooh, kee!quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar tot mijn 17e ofzo.. maar ging niet naar gabberfeestjes om daar pilletjes te slikken hoor
Dat deed ik niet
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al je Southpark als feit wil nemen, be my guest.
Ooohja, Justinquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...![]()
.
sommigen wat meer, maar ik houd het voorlopig nog maar bij Blowenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh als het alleen maar blowen is dan heb ik niks gezegd
Het moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, die wonen er zelfs IN joh![]()
quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, Youtube heeft een achtergrond... staat er links een of ander meisjeshoofd of zo...![]()
.
een heel groot deel van de volwassene zit nu aan de hard drugsquote:
In Zwolle.quote:
energiebaan in de staal stimulerenquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pak de paal vast met je rechterhand en breng hem langzaam omhoog
en omlaag ......
kloptquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Ultravox heeft wel meer extreem vette nummers trouwens
Weet je wel hoeveel mensen zo heten man, hoe moet ik die nou kennen?quote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden
Ik heb weleens bij een blauwvinger gegetenEne J. Boer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
Bah. Weg met die poep.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.![]()
Die is wel goed jaquote:Op zaterdag 4 december 2010 22:24 schreef Symphonic het volgende:
Pak de paal vast met je rechterhand en breng hem langzaam omhoog
en omlaag ......
De manier hoe jij het verwoordquote:![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: