Dat maakt niet uit, want elke coach maakt geweldige keuzesquote:Op maandag 13 december 2010 15:48 schreef Loveless85 het volgende:
Maarja, dat waren ze toch al aan het verkwanselen toen JvdB daar als coach kwam
Bedoel je de allerlaatste 2? Of de laatste 2 per groep?quote:Op maandag 13 december 2010 15:46 schreef UltraR het volgende:
@ loveless & pisces
Ik mag toch aannemen dat iig de keuze tussen de laatste twee volledig op de publieksstemmen gebaseerd zal zijn.
quote:De populaire talentenjacht The Voice of Holland krijgt een Amerikaanse tegenhanger. De succesformule achter het televisieprogramma van John de Mol maakt binnenkort de overstap naar de Verenigde Staten, maakte de Amerikaanse zender NBC maandag bekend.
In The Voice of America strijdt jong zangtalent onder het oog van de camera om een felbegeerd platencontract. Ze worden daarbij onder de vleugels van bekende Amerikaanse artiesten klaargestoomd voor een carrière in de muziekbusiness.
Bijzonder is dat juryleden de beoogde deelnemers tijdens de audities niet kunnen zien. In de voorrondes worden kandidaten dus alleen op zangtalent geselecteerd. Het programma moet in 2011 op de Amerikaanse televisie te zien zijn.
Zou me niks verbazen als er in de 2e editie in Nederland ook wat aanpassingen gedaan worden, misschien de battles vervangen of iets veranderen, misschien het wegstemmen met sing offs of het per coach 1 kandidaat overhouden.... hoewel dat laatste wel bij het spel hoort natuurlijk, ongeacht of de ene coach nou echt veel betere kandidaten heeft dan een ander.quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:38 schreef EilandjeOnline het volgende:
ben benieuwd hoe america zal reageren op de manier waarop kandidaten worden weggestemd maar misschien passen ze dat gedeelte wel aan.Want persoonlijk vind ik dat namelijk echt een gigantische minpunt aan het hele programma.
Jerry van der Tree, Angela Bighouse, The Jonas Brothers, en Stevie Wonder om de gehandicapten spot te vullenquote:Op dinsdag 14 december 2010 12:21 schreef UltraR het volgende:
Ben benieuwd welke coaches ze in Amerika zullen hebben.
Niet dat persee Ben naar Amerika gaat maar zoiezo een winnaar de kans geven in het buitenland, meestal blijft het een paar maandjes hangen in Nederland en dan stopt het. Van Jaap (x-factor) hoor je ook meteen nooit meer wat na zn overwinningquote:Op dinsdag 14 december 2010 14:45 schreef codenaam het volgende:
En wellicht gaat Ben naar Amerika:
http://www.nujij.nl/neder(...)erika.10680597.lynkx
Is dat Kim links op de foto?quote:Op dinsdag 14 december 2010 17:16 schreef EilandjeOnline het volgende:
nog een pluspunt
[..]
Niet dat persee Ben naar Amerika gaat maar zoiezo een winnaar de kans geven in het buitenland, meestal blijft het een paar maandjes hangen in Nederland en dan stopt het. Van Jaap (x-factor) hoor je ook meteen nooit meer wat na zn overwinning
Mee eens, ik snap het idee erachter, maar het kost simpelweg veel te veel tijd. Ik denk dat de keuze ook gewoon zonder sing-off gemaakt kan en moet worden.quote:Op donderdag 16 december 2010 14:01 schreef patatmetfriet het volgende:
Ik vind die Sing Off zo'n onzin, het duurt ook zoooo lang! Je stemt als kijker, en als "beloning" krijg je de twee meest waardeloze kandidaten nógmaals! Die wilde je de eerste keer ook al niet zienVerder is het vrij nutteloos, de coach weet heus al wel wie hij weg wil hebben. Dus, hup, doe die uitslag wat sneller!
Ik weet dat niet. Dus iedereen is sowieso al niet waar.quote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef rubje het volgende:
Ik vind het opvallend dat jullie zoveel moeite erin steken om dit soort shows enige vorm van serieusheid te geven terwijl iedereen allang weet dat 3/4 doorgestoken kaart is.
Dat jij toch zoveel moeite doet voor die pareltjes van postsquote:Op vrijdag 17 december 2010 14:16 schreef rubje het volgende:
Ik vind het opvallend dat jullie zoveel moeite erin steken om dit soort shows enige vorm van serieusheid te geven terwijl iedereen allang weet dat 3/4 doorgestoken kaart is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |